Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00032518 z dnia 2025-01-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie nawierzchni dróg gminnych, chodników, utrzymanie zieleni, utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Tuszyn.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4
1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82 wew. 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie nawierzchni dróg gminnych, chodników, utrzymanie zieleni, utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Tuszyn.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbe18906-932c-4d2a-8dc4-0d82fef441b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219594/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Utrzymanie nawierzchni dróg gminnych, chodników, utrzymanie zieleni, utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Tuszyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652834
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
MPG K Sp. z o. o. Tuszynek Maj. powołane zostało przez Radę Miejską w Tuszynie celem wykonywania zadań
użyteczności publicznej oraz zadań własnych gminy, w tym utrzymania dróg, ulic, placów, chodników, placów zabaw,
utrzymania czystości i porządku w Gminie Tuszyn oraz utrzymania zieleni gminnej i zadrzewień.
Gmina Tuszyn jest właścicielem 100% udziałów w Spółce, Zamawiający Gmina Tuszyn sprawuje nad tą osobą prawną
całkowitą kontrolę. Ponadto, ponad 90% działalności MPGK Sp. z o. o. dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez
Gminę Tuszyn.
W związku z powyższym należy uznać, że spełnione zostały przesłanki z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) i Gmina Tuszyn, jako Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki Miejskiemu Przedsiębiorstwu
Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z siedzibą Tuszynku Majorackim w przedmiotowym zakresie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1549683,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie nawierzchni dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich, urządzeń
zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą na drogach gminnych na terenie Gminy Tuszyn, utrzymanie
czystości, porządku oraz prace związane
z utrzymaniem zieleni w pasach drogowych dróg gminnych na terenie Gminy Tuszyn, zimowe utrzymanie nawierzchni dróg
gminnych, utrzymanie czystości i porządku na placach, parkingach, zieleńcach, w parkach, utrzymanie zieleni na terenie
Gminy Tuszyn.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego dot. realizacji przedmiotu zamówienia zostały
opisane w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 728 27 96 805
7.3.3) Ulica: Starościańska 6 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Tuszynek Majoracki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-080
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1820000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Miasta Gniezna
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi w zakresie ścieżki w Parku Pole Mokotowskie.
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Remont hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.