Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00014880/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032570 z dnia 2021-04-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG WYDAWNICZYCH POLEGAJĄCYCH NA OPRACOWANIU REDAKCYJNYM, KOREKCIE JĘZYKOWEJ I PRZYGOTOWANIU POD WZGLĘDEM EDYTORSKIM ARTYKUŁÓW NAUKOWYCH, STRESZCZEŃ I PUBLIKACJI ZWARTYCH II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WE WROCŁAWIU
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ignacego Jana Paderewskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71-347-35-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.baraniuk@awf.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/awf_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG WYDAWNICZYCH POLEGAJĄCYCH NA OPRACOWANIU REDAKCYJNYM, KOREKCIE JĘZYKOWEJ I PRZYGOTOWANIU POD WZGLĘDEM EDYTORSKIM ARTYKUŁÓW NAUKOWYCH, STRESZCZEŃ I PUBLIKACJI ZWARTYCH II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6912fc68-7db0-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001639/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi korektorskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014880/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZ 4/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 289786,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109512,19 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:1) Świadczenie usług wydawniczych polegających na korekcie językowej iprzygotowaniu pod względem edytorskim artykułów naukowych w języku angielskim w czasopismach AWF we Wrocławiu: „Human Movement” i „Physiotherapy Quarterly” oraz korekcie językowej streszczeń w języku angielskim w publikacjach Wydawnictwa AWF we Wrocławiu:2) Usługi wydawnicze świadczone przez Wykonawcę dla części I dotyczyć będąartykułów naukowych z obszaru nauk medycznych lub nauk o kulturze fizycznej. 3) Realizacja przedmiotu zamówienia musi się odbywać na dokumentach elektronicznych w formacie doc/docx w programie Microsoft Office Word przy użyciu funkcji „Śledź zmiany” oraz „Komentarze”.4) Podstawą wynagrodzenia jest strona obliczeniowa, przez którą rozumie się 1800 znaków ze spacjami liczonych przed przystąpieniem do realizacji usługi (przed korektą) w programie Microsoft Office Word.5) Jedna strona obliczeniowa mieści 1.800 znaków ze spacjami(liter, znaków interpunkcyjnych, znaków ,cyfr ,znaków przeniesienia), przy czym do 0,5 strony liczbę stron tłumaczeniowych zaokrąglamy w dół, a od 0,5 strony liczbę stron tłumaczeniowych zaokrąglamy w górę6) Planowana maksymalna liczba stron do korekty artykułów i tekstów naukowych w ramach zamówienia podstawowego wynosi 1600 stron obliczeniowych. Planowana maksymalna liczba stron do korekty językowej w ramach zamówienia podstawowegooraz w ramach Prawa opcji wynosi 2400 stron. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy o łącznej wartości do 50%.4.5.3.) Główny kod CPV: 79821100-6 - Usługi korektorskie
4.5.5.) Wartość części: 85121,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:1) Świadczenie usług wydawniczych polegających na opracowaniu redakcyjnym i korekcie językowej publikacji w języku polskim publikowanych w Wydawnictwie AWF we Wrocławiu.2) Realizacja przedmiotu zamówienia musi się odbywać na dokumentach elektronicznych w formacie doc/docx w programie Microsoft Office Word przy użyciu funkcji „Śledź zmiany” oraz „Komentarze”.3) Podstawą wynagrodzenia jest arkusz autorski, przez który rozumie się 40 000 znaków ze spacjami liczonych przed przystąpieniem do realizacji usługi(przed korektą) w programie Microsoft Office Word.4) Jeden arkusz autorski mieści 40 000 znaków ze spacjami (liter, znaków interpunkcyjnych, cyfr ,znaków przeniesienia), przy czym do 0,5 strony liczbę stron zaokrąglamy w dół, a od 0,5 strony liczbę stron tłumaczeniowych zaokrąglamy w górę.5) Planowana maksymalna liczba arkuszy autorskich do korekty artykułów i tekstów naukowych w ramach zamówienia podstawowego wynosi 140 arkuszy. Planowana maksymalna liczba arkuszy autorskich do korekty językowej w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach prawa opcji wynosi 210 stron. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy o łącznej wartości do 50%.6) Usługi wydawnicze świadczone przez Wykonawcę dla części II dotyczyć będą publikacji naukowych z rożnych dziedzin nauk.4.5.3.) Główny kod CPV: 79821100-6 - Usługi korektorskie
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD VERBUM Iwona Kresak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951037277
7.3.3) Ulica: Ul. Przyjaźni 101/3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-06 do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27300,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27300,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27300,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AD VERBUM Iwona Kresak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951037277
7.3.3) Ulica: Ul. Przyjaźni 101/3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27300,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-06 do 2021-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NAWILŻACZY POWIETRZA DLA SOI JASTRZĘBIE (3 ZADANIA)
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek na podstawie umowy ramowej
- Dostawa środków do dezynfekcji, formaliny, wapna sodowanego
- "Usługa wsparcia dla oprogramowania Kaseya VSA."
- TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 21 WE WROCŁAWIU
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.