Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00457312/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie w czystości chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokół szpitala
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielospecjalistyczny Szpital w Ostrowcu Świętokrzyskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311473
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: K. Szymanowskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie w czystości chodników i dróg dojazdowych oraz konserwacja terenów zielonych wokół szpitala2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a07b86a-6bef-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00187677/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 usługi sprzątania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457312/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Sprawa ZP/43/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń, utrzymanie i konserwacja terenów zielonych wokół szpitala i pawilonu, a w okresie zimy usuwanie śniegu i lodu z miejsc parkingowych, placów, chodników, płyty lądowiska i dróg dojazdowych środkami chemicznymi np. Donsol (nie zawierającymi chloru i innych środków agresywnych) oraz wywóz odpadów komunalnych i utrzymanie czystości wokół miejsc przeznaczonych do składowania odpadów.
2. Szczegółowy wykaz pomieszczeń oraz szczegółowy zakres czynności dla pracowników
wykonujących prace porządkowe wraz z określeniem powierzchni rejonów objętych usługą zawiera Załącznik nr 1 do swz
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 860850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPEL Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542250979
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Rozbudowa drogi gminnej nr 302085T - ul. Gajowej w Ostrowcu Świętokrzyskim", w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa ul. Gajowej"
- zaprojektowanie i wybudowanie parterowego budynku objętego wsparciem ze środków KPO pn. "zwiększenie dostępu do opieki długoterminowej poprzez rozbudowę i doposażenie ZOL w WSZ w Ostrowcu Św.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Rozbudowa drogi gminnej nr 302048T - ul. Akacjowej w Ostrowcu Świętokrzyskim", w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa ul. Akacjowej"
- Zakup i dostawy materiałów laboratoryjnych do pobierania krwi
- Zakup i dostawy leków - uzupełnienie
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
- Sprzątanie zanieczyszczeń stałych na terenie wybranych szlaków turystycznych, łowisk i plaż Słowińskiego Parku Narodowego
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.