Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00007806/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-16
- 2021/BZP 00007806/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00010920/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032580 z dnia 2021-04-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej w Ujeździe Dolnym, Ujeździe Górnym i Jarosławiu. Etap II, Formuła zaprojektuj – wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Udanin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390648109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Udanin 26
1.5.2.) Miejscowość: Udanin
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-340
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 497442894
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.zastocka@udanin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udania.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/udanin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej w Ujeździe Dolnym, Ujeździe Górnym i Jarosławiu. Etap II, Formuła zaprojektuj – wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b98bda6-703f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002716/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Uporządkowanie gospodarki wodno -ściekowej na terenie Gminy Udanin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROW 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OS.271.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1268341,46 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja układu technologicznego Stacji Uzdatniania w Ujeździe Dolnym w zakresie:Napowietrzania wody • Zestaw Aeracji DN 2000 • Sprężarki do napowietrzania wody • Filtracja ciśnieniowa wody• Zestaw Filtracji DNI 800 Płukania Zestawów Filtracyjnych • Płukanie powietrzem – Dmuchawa• Płukanie wodą - Pompa płuczna• Dopłukiwanie po procesie płukania wodą • Pompownia sieciowa • Zbiorniki retencyjne • Stacja dozująca podchloryn sodu • Odstojnik popłuczyn - bez zmianRurociągi i armatura Instalacje AKPiA Rozdzielnica zasilająco-sterownicza RZS • Montaż czujników pomiarowych w zbiorniku retencyjnym • Montaż czujników pomiarowych w studniach głębinowych • System wizualizacji SCADA Kable i przewody elektryczne Budowę kanalizacji sanitarnej na terenie SUW w Ujeździe Dolnym.Wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej i budowa 7 m sieci kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki sanitarne.4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 742162,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Renowacja 3 studni głębinowych w zakresie:• Wymiana rurociągów tłocznych wraz z pompami głębinowymi i wodomierzami do odczytu zdalnego– 3 kpl.a). Rurociągi tłoczne ze stali nierdzewnej o długości – 24 m każdy.b).Studnia nr 1 o głębokości 57 m i wydajności - 23,7 m3/h, przy S = 20 m.c) Studnia nr 2 o głębokości 48 m i wydajności – 23,7 m3/h, przy S = 20 m.d) Studnia nr 3 o głębokości 50 m i wydajności – 32 m3/h przy S = 20 m.• Oceny wizualna stanu technicznego studni poprzez inspekcje CCTV kolumny filtrowej.• Pompowanie pomiarowe celem ustalenia aktualnej wydajności jednostkowej• Regeneracja studni z zastosowaniem metody wysokociśnieniowej i pompowanie oczysz-czające.• Pompowanie pomiarowe celem ustalenia poprawy wydajności jednostkowej• Inspekcja CCTV kolumny filtrowej po procesie regeneracji• Opracowanie wyników• Czyszczenie studni metodą hydrodynamiczną bardzo skutecznie usuwa z wewnętrznych ścian otworów osady biologiczne, mineralne i żelaziste4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 169918,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowę sieci wodociągowej w Ujeździe Górnym. Zakres obejmuje budowę sieci wodociągowej :• PE Ø 225 - 798,2m • PE Ø 110 - 34,6m• HP - 7szt4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 356260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 909980
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 986000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 909980
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-PARTNER Sp.zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972067331
7.3.3) Ulica: Gronowska 4a
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty ogólno -budowlane, sieci zewnętrzne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 909980,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delta Rafał Stępiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491450157
7.3.3) Ulica: Pomorska 37/25
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380685
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449171,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380685
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jasta Plus Sp.zo.o, sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281692200
7.3.3) Ulica: Zamkowa 1
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie projektu budowlanego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JASTA PLUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JASTA PLUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380685,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-302021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI UDANIN
więcej: przetargi UDANIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku WTZ dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu "Wyrównywanie różnic między regionami III" obszar F
- Remont przebudowa i termomodernizacja wraz z przebudową infrastruktury przy ul. Przybrzeżnej 24 w Gdańsku "STOP SMOG "
- Rozbudowa ul. Sulisławickiej na odcinku od ul. Romańskiej do ul. Celtyckiej w Kaliszu
- Dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pasym ul. Słoneczna
- Kompleksowa przebudowa Pawilonu A WSS w Czerwonej Górze celem zwiększenia możliwości leczniczych i poprawy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz warunków pobytu pacjentów i pracy personelu
- Rozbudowa budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbędną infrastrukturą w CKZiU w Niepołomicach.
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.