Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00193470/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń branżowych i szkoleń zawodowych wraz z egzaminami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322449094
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń branżowych i szkoleń zawodowych wraz z egzaminami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b22cc534-1c81-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003560/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.42 Przeprowadzenie szkoleń branżowych i szkoleń zawodowych wraz z egzaminami - 17 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Nowoczesna kadra - przedsiębiorczy uczeń w Rudzie Śląskiej” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193470/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.74.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100232,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu barberstwa1. Organizacja stanowiska pracy barbera:
• organizacja stanowiska pracy;
• narzędzia i przybory barberskie (rodzaje pędzli, brzytw i innych narzędzi specjalistycznych);
• aparaty i preparaty barberskie;
• przepisy BHP, sterylizacja;
• historia barberingu.
2. Anatomia i fizjonomia włosów:
• budowa skóry głowy i zarostu;
• rozpoznawanie form zarostu;
• funkcje zarostu.
3. Nauka technik strzyżenia brody i wąsów:
• strzyżenie brody i wąsów dopasowane do kształtu twarzy oraz zamysłu klienta;
• cieniowanie;
• trymowanie;
• kontur brody;
• konturowanie;
• personalizacja.
4. Pielęgnacja i stylizacja zarostu – omówienie środków pielęgnacyjnych.
5. Strzyżenia męskie:
• strzyżenie na tępo i pióro;
• cieniowanie;
• palcowanie;
• degażowanie;
• efilowanie (slicing, bad cutting, chanel cutting, chipping, deep chipping, texturowanie);
• konturowanie;
• personalizacja;
• formy strzyżeń (jednolita warstwowo, stopniowana, specjalne, jeż, awangardowe, symetryczne, klasyczne, kreatywne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4625 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu diagnostyki pojazdów z wykorzystaniem diagnoskopu FSA (Bosch)• podstawowe pojęcia i zasady BHP pracy na komputerze oraz sterowniku KTS ;
• diagnoskop FSA ;
• komunikacja z pojazdami;
• identyfikacja gniazd diagnostycznych, dobór rodzaju połączeń, zastosowanie właściwego adaptera;
• ESI [tronic] 2.0 identyfikacja wybranego pojazdu według oznaczenia, nr. vin, ostatnich 30 pojazdów, klucza RB;
• ESI [tronic] 2.0 odczytywanie szczegółów pojazdu: producent, model, typ, rok prod., silnik.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3575 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu diagnostyki w praktyce z wykorzystaniem testera z rodziny KTS i oscyloskopu - (Bosch)Część teoretyczna:
• Uruchomienie KTS: instalacja oprogramowania, odblokowanie, ważność kodu;
• Obsługa programu ESI [tronic] 2.0;
• Korzystanie z ESI[tronic] – praktyczne wskazówki;
• Sposoby postępowania podczas nietypowych sytuacji związanych z diagnostyką sterowników;
• Praktyczne wskazówki dotyczące korzystania ze schematów elektrycznych;
• Korzystanie z dokumentacji technicznej zawartej w ESI[tro¬nic] 2.0;
• Oscyloskop i multimetr w KTS – praktyczne wykorzystanie jego możliwości;
• Omówienie sygnałów z czujników i elementów wykonawczych pojazdów.
Część praktyczna:
• Diagnostyka na samochodach różnych marek i silnikach szkoleniowych;
• Badanie czujników za pomocą multimetru oraz oscyloskopu – pomiary elektryczne;
• Diagnostyka z użyciem kabla uniwersalnego KTS;
• Diagnoza PSG (komunikacja ze sterownikami pomp wtryskowych typu VP);
• Korzystanie ze schematów elektrycznych w praktyce;
• Kierowane poszukiwanie usterek za pomocą dokumentacji SIS.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3575 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu transmisji cyfrowych w pojazdach oraz układy Centralnej ElektronikiCzęść teoretyczna:
• powiązanie systemów w samochodach magistralą danych CAN;
• topologia sieci;
• funkcja Gateway i jej fizyczne umiejscowienie w pojeździe;
• wymagania stawiane systemom przenoszenia danych;
• odmiany transmisji CAN;
• adresowanie danych;
• ramka wiadomości, ramka błędów;
• błędy transmisji;
• arbitraż;
• sprzężenie magistrali danych;
• transmisja cyfrowa LIN;
• transmisja cyfrowa MOST;
• transmisja cyfrowa Byteflight;
• transmisja cyfrowa FlexRay;
• technika pomiarowa dla układów transmisji cyfrowej CAN i LIN;
• funkcje sterowników centralnej elektroniki;
• układy komfortu w nowoczesnych pojazdach posiadających układy centralnej elektroniki;
Część praktyczna:
• identyfikacja elementów składowych układów transmisji cyfrowej na wybranych samochodach;
• pomiary oscyloskopowe transmisji szeregowej CAN i LIN z wykorzystaniem urządzenia FSA;
• wyszukiwanie usterek w układach transmisji cyfrowej;
• kompleksowa diagnostyka wszystkich układów powiązanych transmisją cyfrową;
• diagnozowanie układów centralnej elektroniki z wykorzystaniem urządzenia KTS;
• wyszukiwanie usterek w układach centralnej elektroniki;
• kodowanie sterowników centralnej elektroniki z wykorzystaniem urządzenia KTS.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3575 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu budowa, diagnostyka i naprawa automatycznych skrzyń biegów• teoria (budowa i zasada działania);
• diagnostyka systemu (diagnozowanie usterek, interpretacja błędów, rozpoznawanie usterek automatycznych skrzyń biegów względem silnika/systemu hamulcowego/ABS/itp.;
• rozbiórka, weryfikacja i montaż automatycznej, hydraulicznej skrzyni biegów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3225 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu Układy Common Rail• budowa układu niskiego i wysokiego ciśnienia;
• działanie poszczególnych komponentów układu paliwowego;
• weryfikacji usterek w układach Common Rail w różnych generacjach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3350 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu Pojazdy elektryczne i hybrydowe• Elektromobilność w kontekście ekonomiczno-społecznym;
• Pojazdy elektryczne i hybrydowe - pojęcia i klasyfikacja;
• Napędy elektryczne;
• Napędy hybrydowe;
• Case study – prototyp PIMOT;
• Magazyny energii;
• Warsztaty praktyczne (laboratorium PIMOT);
• Bezpieczeństwo elektryczne ;
• Infrastruktura pojazdów elektrycznych;
• Napędy wodorowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6500 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu metod wytwarzania i właściwości materiałów kompozytowych• Wybrane zagadnienia teoretycznych podstaw wytwarzania polimerów konstrukcyjnych jako osnowy w kompozytach konstrukcyjnych (duroplasty);
• Podstawowe materiały wzmacniające i ich charakterystyka;
• Karty techniczne (TDS) i Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (MSDS);
• Inicjatory, akceleratory, inhibitory, utwardzacze w reakcjach polimeryzacji;
• Reżim procesowy i skutki jego ignorancji (receptury, parametry procesu, proporcje osnowy do wzmocnienia itp.);
• Przegląd metod wytwarzania kompozytów w aspekcie wystąpienia możliwych charakterystycznych defektów;
• Wybrane zagadnienia teoretycznych podstaw wytwarzania polimerów konstrukcyjnych jako osnowy w kompozytach konstrukcyjnych (duroplasty);
• Podstawowe materiały wzmacniające i ich charakterystyka;
• Karty techniczne (TDS) i Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (MSDS);
• Inicjatory, akceleratory, inhibitory, utwardzacze w reakcjach polimeryzacji;
• Reżim procesowy i skutki jego ignorancji (receptury, parametry procesu, proporcje osnowy do wzmocnienia itp.);
• Przegląd metod wytwarzania kompozytów w aspekcie wystąpienia możliwych charakterystycznych defektów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3837,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu pilota wycieczek• Praca pilota w świetle obowiązujących przepisów prawnych;
• Specyfika obsługi grup turystycznych – przygotowanie, realizacja, rozliczenia;
• Czynności pilota wycieczek na lotnisku, w porcie morskim, na dworcu kolejowym, w autokarze;
• Współpraca z dostawcami usług;
• Umiejętności psychospołeczne, prezentacyjne, logistyczne;
• Postępowanie w sytuacjach awaryjnych;
• Bezpieczeństwo, profilaktyka, ochrona zdrowia i higiena w turystyce;
• Procedury postępowania w obsłudze ruchu turystycznego;
• Specyfika pracy pilota w różnych krajach;
• dobór form wypowiedzi do sytuacji i odbiorców;
• kierowania uwagą słuchaczy;
• planowania trasy z uwzględnieniem punktów programu;
• techniki zwiedzania miasta;
• pracy z mapą i orientacją w terenie;
• form i zasad interpretacji dziedzictwa kulturowego, scenariuszy interpretacji dla wybranych miejsc i tematów;
• rozwiązywania konfliktów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2375 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs z zakresu obsługi plotera• ogólna budowa oraz urządzenia peryferyjne potrzebne do prawidłowej pracy;
• materiały, cięcie i grawerowanie w różnych materiałach (filc, sklejka. plexi , laminat grawerski);
• tworzenie projektów.
• przygotowanie plików do plotera laserowego i praca na ploterze laserowym
• obsługa programu RD Works czyli niezbędnego narzędzia do komunikacji z ploterem laserowym;
• obsługa plotera.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 485 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie światłowodowe "Budowa, spawanie i pomiary sieci światłowodowych" FO-3• Technologie światłowodowe;
• Spawanie światłowodów (praktyka);
• Zaawansowane pomiary światłowodów (praktyka);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 10800 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie Podstawy Technologii Sieciowych• Historia telekomunikacji: ewolucja komunikacji na duże odległości;
• Podstawowe pojęcia dotyczące telekomunikacji: definicje i opis terminów używanych w tej dziedzinie;
• Modele OSI i TCP/IP: różnice pomiędzy dwoma modelami oraz ich praktyczne zastosowanie;
• Podobieństwa pomiędzy dwoma najbardziej powszechnymi protokołami transmisyjnymi TCP i UDP;
• Ethernet, Specyfika MAC i VLAN: co oznacza MAC, jak jest używany podczas switchingu, co oznacza broadcast MAC i multicast MAC;
• STP: jak zapobiec powstaniu pętli w sieci;
• Ethernet, ćwiczenia praktyczne: podstawowe konfiguracje VLAN, pakiety configure STP i observe STP;
• IPv4: co znaczy IP, jak jest używany podczas routowania, tryby adresowania IPv4;
• ARP: jak wyszukiwać urządzenia z sieci;
• ICMP: jak wykryć i zgłosić problemy;
• DHCP: jak uzyskać IP dla urządzenia;
• IPv4, ćwiczenia praktyczne: podstawowa konfiguracja IP pomiędzy wieloma hostami; sprawdzenie połączenia między hostami oraz obserwacja pakietów ARP i ICMP;
• Tablica trasowania: jak trasować pakiety do różnych sieci, jak kontrolować przepływy;
• Routing, ćwiczenia praktyczne: wyznaczanie statycznych tras i brama domyślna pomiędzy wieloma podsieciami;
• Tablica routing hosta i DNS: jak wyszukiwać urządzenia przez Internet;
• IPv6: wyjaśnienie konieczności przejścia do protokołu IPv6, przedstawienie adresu i trybów adresowania IPv6;
• Migracja między IPv4 i IPv6: przedstawienie mechanizmów używanych do migracji;
• IPv6, ćwiczenia praktyczne: podstawowa konfiguracja IPv6 pomiędzy wieloma hostami;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 16050 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie MS 20411 Administracja Windows Server• Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z systemem nazw domen;
• Utrzymywanie usług domenowych w usłudze Active Directory;
• Zarządzanie kontami użytkowników i usług
• Wdrażanie infrastruktury zasad grupy
• Zarządzanie pulpitami użytkowników za pomocą zasad grupą
• Instalowanie, konfigurowanie i rozwiązywanie problemów z rolą serwera Network Policy Server;
• Wdrażanie ochrony dostępu do sieci;
• Wdrażanie dostępu zdalnego;
• Optymalizacja plików usług;
• Konfigurowanie, szyfrowanie i zaawansowanej kontroli;
• Wdrażanie i utrzymanie obrazów serwera;
• Implantowanie zarządzania aktualizacjami;
• Monitorowanie systemu Windows Server.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13125 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs języka angielskiego w turystyce• znajomość języka i terminologii związanej z turystyką i hotelarstwem: praca w biurze podróży, zarządzanie turystyką, relacje z klientami, pilotowanie wycieczek, podróże służbowe;
• umiejętność wydawania instrukcji, prowadzenia rozmów telefonicznych, dyskusji, a także wygłaszania krótkich prezentacji,
• techniki sporządzania dokumentów typu: oferta, e – mail, notatka służbowa, opis, list, zaproszenie do współpracy itp.;
• umiejętność rozumienia tekstów i artykułów o tematyce turystycznej;
• umiejętność rozumienia ze słuchu tekstów dotyczących środków transportu, hotelarstwa, rekreacji itp.;
• umiejętność prowadzenia negocjacji oraz dyskusji, prezentacji na tematy związanie z turystyką;
• powtórzenie i uzupełnienie gramatyki z naciskiem na struktury niezbędne do podstawowej komunikacji
w środowisku pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3875 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie z zakresu ochrony roślin - podstawowe• wybrane zagadnienia w zakresie przepisów prawnych;
• charakterystyka i stosowanie środków ochrony roślin;
• integrowana ochrona roślin;
• technika wykonywania zabiegów w ochronie roślin;
• zapobieganie negatywnemu wpływowi środków ochrony roślin na środowisko;
• bezpieczeństwo i higiena pracy przy sprzedaży i stosowaniu środków ochrony roślin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs operatora agregatów tynkarskich wraz z egzaminem podnoszącym kwalifikacje• Użytkowanie eksploatacyjne;
• Dokumentacja techniczna;
• BHP podczas pracy z agregatami,
• Podstawy elektroniki i napędy elektryczne;
• Budowa agregatów tynkarskich;
• Zasady obsługi maszyn;
• Technologia robót;
• Szkolenie praktyczne;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5910 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs kuchnia molekularna• Zasady bezpieczeństwa i profilaktyka antywirusowa,
• Podstawową wiedzę o kuchni molekularnej i produktach;
• Podstawowe techniki stosowane kuchni molekularnej;
• Technika z wykorzystaniem środków żelujących;
• Technika z użyciem ciekłego azotu oraz suchego lodu;
• Technika z użyciem vacum;
• Technika obróbki w niskich temperaturach;
• Technika poddymiania;
• Szkolenie praktyczne.
Zasady bezpieczeństwa i profilaktyka antywirusowa,
• Organizacja zakładów gastronomicznych;
• Organizacja pracy na stanowisku Kelner;
• Czynności przygotowujące salę konsumpcyjną do obsługi;
• Zachowanie kelnera podczas obsługi gości;
• Karta menu;
• Szkolenie praktyczne;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 13350 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3000
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000512533
7.3.3) Ulica: UL. KRASIŃSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-952
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000512533
7.3.3) Ulica: UL.KRASIŃSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-952
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 9 została złożona jedna oferta, która znacznie przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia (tej części). Zamawiający mając na uwadze powyższe zaprosił Wykonawcę do udziału w negocjacjach a następnie do złożenia oferty dodatkowej. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca nie złożył oferty dodatkowej co oznacza, iż podtrzymuje swoją, pierwotnie zaproponowaną cenę ofertową. Zamawiający nie mógł przeznaczyć kwoty wyższej jak zamierzał o 7 900,00 PLN (Zamawiający na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 2 000,00 PLN, cena ofertowa w złożonej ofercie 9 900,00 PLN), w związku z powyższym unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9900 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- ,,Dostawa i wdrożenie systemu archiwizacji obrazów medycznych PACS"
- Dostawa spektrometru ED-XRF do oznaczania części niepalnych w pyle kopalnianym dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice
- Remont kapitalny spągoładowarki EL-160LS nr fabr. 1002/2010 prod. ELGÓR+ZAMET dla KWK Ruda Ruch Halemba.
- Utrzymanie i zarządzanie szaletem miejskim położonym w Rudzie Ślaskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.