Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00485967/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nowej Soli przy ul. Gimnazjalnej 11 dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami – część 3 wymiana oporęczowania klatki schodowej nr 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nowej Soli przy ul. Gimnazjalnej 11 dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami – część 3 wymiana oporęczowania klatki schodowej nr 2.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4be2f635-778e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009036/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowej Soli dla osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IV Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Innowacje społeczne i wspólpraca międzynarodowa”, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, w ramach projektu „Dostępna Szkoła” na podstawie umowy o powierzenie grantu 220/2021/BZP/DS - przedsięwzięcie „DOSTĘPNA SZKOŁA – NOWA SÓL”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0038.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73629,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Nowej Soli przy ul. Gimnazjalnej 11 dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami – część 3: wymiana oporęczowania klatki schodowej nr 2. Zakres robót obejmuje demontaż istniejących balustrad wraz ze wszystkimi elementami, rozbiórkę pochwytów montowanych na ścianach, montaż nowych stalowych malowanych proszkowo balustrad mocowanych od strony duszy z trzema pochwytami na wysokościach 75, 90 i 110 cm - każdy pochwyt o długości 32 mb, montaż trzech nowych pochwytów mocowanych do ściany na wysokości 75, 90 i 110 cm – każdy o długości 4,55 m, roboty wykończeniowe obejmujące wymianę okładzin schodowych (płytek gresowych) uszkodzonych w trakcie demontażu balustrad oraz szpachlowanie, szlifowanie i odmalowanie ściany uszkodzonej w trakcie demontażu pochwytów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109470 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111930 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109470 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielona Góra Development Walczak & Pacyna sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080474833
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIELONA GÓRA DEVELOPMENT , WALCZAK & PACYNA, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZIELONA GÓRA DEVELOPMENT , WALCZAK & PACYNA, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109470 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytworzonych przez Wielospecjalistyczny Szpital SP ZOZ w Nowej Soli
- "Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów do analizatora Phadia 200 ThermoFisher wraz z obsługą serwisową na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa elektrod diagnostycznych do mapowania przedsionka lub komory serca na potrzeby Zakładu Hemodynamiki WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa żywienia pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Wykonanie dokumentacji projektowej budynku energooszczędnego i zagospodarowania terenu Parku Krasnala w ramach zadania: Adaptacja przestrzeni miejskiej dla potrzeb Nadodrzańskiego Parku Rekreacyjnego
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Roboty remontowe pomieszczeń w I i II Liceum Ogólnokształcącym w Sanoku w ramach projektu pn.: Poprawa warunków kształcenia ogólnego w Powiecie Sanockim
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.