eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków"DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW"



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
”DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W WYSZKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550416393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 23 A, Centrum Usług Wspólnych w Wyszkowie

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-202

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297425830

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw-wyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw-wyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-301749b3-89e6-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-301749b3-89e6-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056284/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci do szkół Gminy Wyszków w okresie 01.01.2024-31.12.2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509546

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SO.26.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 622776,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ośrodek 1 – Szkoła Podstawowa Nr 2 w Wyszkowie – Zakręzie / Natalin (pętla) / Szkoła Podstawowa Nr 2 / Przedszkole Nr 1 /
• liczba kursów dziennie wynosi 3, w godzinach autobus 8.00 – 15.30 Busik 10.50, 12.50, 13.40,
• 1 autobus minimum 50 miejsc siedzących, 1 bus minimum 20 miejsc siedzących)
Ogółem dzienny przebieg przywozu i odwozu 65 km.
Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z harmonogramu pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu oraz liczba dzieci. W zależności od harmonogramu roku szkolnego ilość kursów może ulec zmianie.
Wykonawca do faktury ujmie faktyczną ilość wykonywanych kursów i liczbę faktycznie przejechanych kilometrów.
Zamawiający bądź Dyrektor każdego z Ośrodków poinformuje Wykonawcę o takiej zmianie nie później niż na 30 minut przed planowaną zmianą w danym dniu roboczym, którego ta zmiana dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 94444,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ośrodek 2 – Szkoła Podstawowa w Lucynowie – przywiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Ślubów, Deskurów, Tumanek, Fidest, Lucynów Duży,
I kierunek – Ślubów / Deskurów / Tumanek / Lucynów (szkoła)
II kierunek – Fidest / Lucynów Duży / Tumanek / Lucynów (szkoła);
• ze względu na organizację pracy szkoły istnieje konieczność realizacji min. 3 kursów dziennie w następujących godzinach: I kurs – 6.50- 7.50, II kurs – 11.30-12.45, III kurs – 13.40- 14.35;
• 1 autobus (minimum 50 miejsc siedzących).
Ogółem dzienny przebieg przywozu i odwozu około 85 km.
Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z harmonogramu pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu. W zależności od harmonogramu roku szkolnego ilość kursów może ulec zmianie.
Zamawiający bądź Dyrektor każdego z Ośrodków poinformuje Wykonawcę o takiej zmianie nie później niż na 30 minut przed planowaną zmianą w danym dniu roboczym, którego ta zmiana dotyczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 110185,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ośrodek 3 – Szkoła Podstawowa Nr 3 w Wyszkowie – przywiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Kamieńczyk, Świniotop, Puste Łąki. Ze względu na organizację pracy szkoły istnieje konieczność realizacji min. 6 kursów dziennie w następujących godzinach:
• przywóz – godz. 7.00, kierunek – Wyszków /Puste Łąki/ Świniotop / Kamieńczyk / Rybienko
1 autokar (1 minimum 50 miejsc siedzących + 1 bus 40 osobowy)
kierunek – Wyszków /Puste Łąki/ Świniotop / Kamieńczyk / Rybienko
• przywóz – godz. 7.00, kierunek – Wyszków Skuszew 1 autobus 40 osobowy)
• odwóz uczniów z wyżej wymienionych tras w godz. 12.45 , 14.40, 15.30
Ze względu na organizację pracy szkoły mogą ulec zmianie liczba kursów, godzina, dni tygodnia odwozu dodatkowych kursów oraz liczba faktycznie przejechanych kilometrów.
Liczba kilometrów jest zmienna, nie można w chwili obecnej przewidzieć z jakich miejscowości będą dzieci korzystające z zajęć. W zależności od harmonogramu roku szkolnego ilość kursów może ulec zmianie.
• dodatkowo 1 raz w tygodniu podstawi 1 bus 20 osobowy godzinach 15.20, pod szkołę na odwóz dzieci w kierunku Kamieńczyk. Kurs dodatkowy może być odwołany tego samego dnia rano.

Ze względu na organizację pracy szkoły mogą ulec zmianie liczba kursów, godzina, dni tygodnia odwozu dodatkowych kursów oraz liczba faktycznie przejechanych kilometrów.

Razem potrzeba 1 autokar minimum 50 miejsc siedzących, 2 autobusy 40 osobowe.
Ogółem dzienny przebieg przywozu i odwozu około 130 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 275370,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ośrodek 4 – Pływalnia WOSiR w Wyszkowie - przywiezienie i odwiezienie uczniów ze szkół i przedszkoli z miejscowości: Wyszków (Szkoła Podstawowa Nr 1, Szkoła Podstawowa Nr 2, Szkoła Podstawowa Nr 4, Szkoła Podstawowa Nr 3, SP Skuszew, SP Rybno, SP. L. Nowiny, SP L. Stary, Przedszkole Nr-1, Przedszkole Nr 2, Przedszkole Nr 4, Przedszkole Nr 7),
• ogólna ilość uczniów klas drugich i przedszkoli – około 450 dzieci
• w godzinach 8.00- 15.00 przez pięć dni w tygodniu, (w okresie marzec – czerwiec 2024, wrzesień – listopad 2024)
• 1 autobus (minimum 40 miejsc siedzących).
Ogółem tygodniowy przebieg przywozu i odwozu około 250 km w zależności od obowiązującego harmonogramu dowozu

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 12407,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ośrodek 5 - Szkoła Podstawowa w Rybnie - przywiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości Gulczewo (pętla)/Gulczewo (wieś)/Gulczewo (żwirownia)/Tulewo/Rybno/Rybienko Nowe/Szkoła Podstawowa w Rybnie;
• ze względu na organizację pracy szkoły istnieje konieczność realizacji min. 3 kursów dziennie (1 kurs przywóz i 2 kursy odwóz) a 3 razy w tygodniu są 4 kursy dziennie (2 przywóz, 2 odwóz) w następujących godzinach: I kurs – 6.50- 7.50, II kurs – 13.30-15.15,
• 1 autobus (1 minimum 50 miejsc siedzących,).
• busik 10 osobowy 1 kurs dziennie (przywóz) w godzinach 9.30- 11.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 130370,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87516,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87516,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87516,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatna Komunikacja Samochodowa PKS Gabo Bogusław Zacharski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7620014307

7.3.3) Ulica: Witosa

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87516,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102507,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108022,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102507,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatna Komunikacja Samochodowa PKS Gabo Bogusław zacharski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7620014307

7.3.3) Ulica: Witosa

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102207,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252252,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252252,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252252,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatna komunikacja Samochodowa PKS Gabo Bogusław Zacharski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7620014307

7.3.3) Ulica: Witosa

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252252,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11676,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11676,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz osób Bogdan Raniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621501794

7.3.3) Ulica: J. Korczaka

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11676,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108157,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132066,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108157,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621501794

7.3.3) Ulica: J. Korczaka

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108157,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.