Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229966/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
- 2021/BZP 00237643/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sukcesywna: część 1 – artykułów papierniczo-biurowych; część 2 – papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gagarina 11
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sukcesywna: część 1 – artykułów papierniczo-biurowych; część 2 – papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31735b23-2b34-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00130297/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa sukcesywna artykułów papierniczo - biurowych, papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229966/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 90-DZP.261.77.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (część 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (część 2 zamówienia) zwanych dalej „towarem”, do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowią załączniki nr 2a oraz 2b do SWZ - odpowiednio do części.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 5a oraz nr 5b do SWZ – odpowiednio do części.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30192000-1, 30199760-5, 30199230-1, 30197644-2, 30197630-1.
5. Każda dostawa (Zamawiający przewiduje około 1200 dostaw dla części 1 i ok. 500 dostaw dla części 2), niezależnie od wielkości, będzie zrealizowana przez Wykonawcę w terminie zgodnym z ofertą, jednak nie dłuższym niż 5 dni (roboczych dla Zamawiającego) od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia przekazanego przez Zamawiającego za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. Towar dostarczany będzie bezpośrednio do jednostki Zamawiającego zlokalizowanej w Toruniu lub w Piwnicach k/Torunia (poczta: 87-148 Łysomice) albo w Bachotku (kod pocztowy 87-313 Brzozie). Zamawiający posiada około 50 jednostek organizacyjnych.
6. Ilości poszczególnych towarów, chociaż określone zostały z należytą starannością, mają charakter szacunkowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
7. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy i opakowany. Pod pojęciem towaru fabrycznie nowego Zamawiający rozumie towar nieużywany i nieuszkodzony, wolny od wad technicznych i prawnych.
8. Z uwagi na liczbę pozycji (obszerność załącznika) Zamawiający prosi o załączenie do oferty szczegółowego zestawienia kalkulacyjnego w Excelu (załącznik nr 2a i/lub załącznik nr 2b do SWZ), co pozwoli Zamawiającemu na ocenę oferty pod względem rachunkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197630-1 - Papier do drukowania
30197644-2 - Papier kserograficzny
30199230-1 - Koperty
30199760-5 - Etykiety
4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sukcesywna artykułów papierniczo-biurowych (część 1 zamówienia) i papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania (część 2 zamówienia) zwanych dalej „towarem”, do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia, jego zakres oraz wymagania jakościowe określone zostały
w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowią załączniki nr 2a oraz 2b do SWZ - odpowiednio do części.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 5a oraz nr 5b do SWZ – odpowiednio do części.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30192000-1, 30199760-5, 30199230-1, 30197644-2, 30197630-1.
5. Każda dostawa (Zamawiający przewiduje około 1200 dostaw dla części 1 i ok. 500 dostaw dla części 2), niezależnie od wielkości, będzie zrealizowana przez Wykonawcę w terminie zgodnym z ofertą, jednak nie dłuższym niż 5 dni (roboczych dla Zamawiającego) od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia przekazanego przez Zamawiającego za pomocą faksu lub poczty elektronicznej. Towar dostarczany będzie bezpośrednio do jednostki Zamawiającego zlokalizowanej w Toruniu lub w Piwnicach k/Torunia (poczta: 87-148 Łysomice) albo w Bachotku (kod pocztowy 87-313 Brzozie). Zamawiający posiada około 50 jednostek organizacyjnych.
6. Ilości poszczególnych towarów, chociaż określone zostały z należytą starannością, mają charakter szacunkowy. Rzeczywiste ilości wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
7. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy i opakowany. Pod pojęciem towaru fabrycznie nowego Zamawiający rozumie towar nieużywany i nieuszkodzony, wolny od wad technicznych i prawnych.
8. Z uwagi na liczbę pozycji (obszerność załącznika) Zamawiający prosi o załączenie do oferty szczegółowego zestawienia kalkulacyjnego w Excelu (załącznik nr 2a i/lub załącznik nr 2b do SWZ), co pozwoli Zamawiającemu na ocenę oferty pod względem rachunkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197630-1 - Papier do drukowania
30197644-2 - Papier kserograficzny
30199230-1 - Koperty
30199760-5 - Etykiety
4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319129,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328275,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319129,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Kleks Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790177569
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319129,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202304,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210656,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202304,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Kleks Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790177569
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202304,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
- Dostawa papieru kserograficznego i materiałów biurowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.