Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488252/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
- 2023/BZP 00492595/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00499542/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-17
- 2024/BZP 00099012/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350132584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zarzecze, 106
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-134
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@malopolskie.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-krakow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/malopolska_straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-318fbf73-7fbb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079395/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa sprzetu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.2370.46.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie A:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 20 szt. stacji roboczych typu laptop wykorzystywanych na potrzeby aplikacji biurowych, dostępu do sieci Internet, poczty elektronicznej. Wraz z laptopem należy dostarczyć oryginalny nowy bezprzewodowy zewnętrzny zestaw klawiatury i myszy zgodny z zaproponowanym laptopem – pochodzącym od tego samego producenta, z wspólnym odbiornikiem bezprzewodowym USB. Układ QWERTY PL (US Międzynarodowa) pełnowymiarowa klawiatura z osobną klawiaturą numeryczną i klawiszami funkcyjnymi. Dodatkowo należy dostarczyć torbę dedykowanego producenta przystosowaną do transportu laptopa 15 cali wyposażoną w zamek błyskawiczny, pasek na ramię i rączkę oraz podstawkę pod laptopa pozwalającą na regulacje nachylenia podstawki. Wyposażoną w min. 1 wentylator pozwalający na wydajne chłodzenie laptopa. Podstawka kompatybilna z zaproponowanym laptopem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 69900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie B:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 1 szt. stacji roboczej typu laptop wykorzystywanych na potrzeby aplikacji biurowych, generowanie złożonych wizualizacji naukowych (dwuwymiarowego i trójwymiarowego komputerowego wspomagania projektowania), renderowanie obrazów, grafikę 3D i grafiki inżynierskiej 2,5D, obliczenia inżynieryjne i geofizyczne. Wraz z laptopem należy dostarczyć oryginalny nowy bezprzewodowy zewnętrzny zestaw klawiatury i myszy zgodny z zaproponowanym laptopem – pochodzącym od tego samego producenta, z wspólnym odbiornikiem bezprzewodowym USB. Układ QWERTY PL (US Międzynarodowa) pełnowymiarowa klawiatura z osobną klawiaturą numeryczną i klawiszami funkcyjnymi. Dodatkowo należy dostarczyć torbę dedykowanego producenta przystosowaną do transportu laptopa 15 cali wyposażoną w zamek błyskawiczny, pasek na ramię i rączkę oraz podstawkę pod laptopa pozwalającą na regulacje nachylenia podstawki. Wyposażoną w min. 1 wentylator pozwalający na wydajne chłodzenie laptopa. Podstawka kompatybilna z zaproponowanym laptopem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 6700 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie C:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 9 szt. stacji roboczych typu laptop wykorzystywanych na potrzeby aplikacji biurowych, dostępu do sieci Internet, poczty elektronicznej, Systemu Wspomagania Decyzji SWD-ST firmy Abakus. Wraz z laptopem należy dostarczyć oryginalny nowy bezprzewodowy zewnętrzny zestaw klawiatury i myszy z wspólnym odbiornikiem bezprzewodowym USB. Układ QWERTY PL (US Międzynarodowa) pełnowymiarowa klawiatura z osobną klawiaturą numeryczną i klawiszami funkcyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie D:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 1 szt. stacji roboczej typu desktop wykorzystywanej na potrzeby aplikacji biurowych, dostępu do sieci Internet, poczty elektronicznej, Systemu Wspomagania Decyzji SWD-ST firmy Abakus. Wraz ze stacją robocza należy dostarczyć oryginalny nowy bezprzewodowy zestaw klawiatury i myszy z wspólnym odbiornikiem bezprzewodowym USB. Układ QWERTY US (Międzynarodowa) pełnowymiarowa klawiatura z osobną klawiaturą numeryczną i klawiszami funkcyjnymi. Ponadto należy dostarczyć uchwyt biurkowy do montażu trzech monitorów 19″-27″, zakrzywiony z regulacja pochylenia monitora w zakresie -50°/+50° oraz obrót ekranu prawo-lewo o 90°. Kolor dominujący czarny. Maksymalne obciążenie min. 30 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2D.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie E:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 40 szt. monitorów 34 cali wykorzystywanych na potrzeby aplikacji biurowych. Rozmiar ekranu: 34", monitor bezramkowy. Format ekranu: 21:9. Kąt widzenia w pionie / w poziomie: 178 stopni / 178 stopni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2E.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie F:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 20 szt. monitorów 27 cali wykorzystywanych na potrzeby aplikacji biurowych, dostępu do sieci Internet, poczty elektronicznej, Systemu Wspomagania Decyzji SWD-ST firmy Abakus. Rozmiar ekranu: 27 " / 69 cm, monitor bez ramkowy. Format ekranu: 16:9. Kąt widzenia w pionie / w poziomie: 178 stopni / 178 stopni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2F.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie G:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 21 szt. stacji dokujących. Stacja uniwersalna podłączana po porcie USB. Do stacji należy dołączyć oryginalny zasilacz producenta o mocy nie mniejszej niż 130W. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2G.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie H:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego o funkcji drukowania, kopiowania i skanowania. Interfejs użytkownika urządzenia wielofunkcyjnego w języku polskim. Urządzenie musi posiadać automatyczny podajnik dokumentów. Dostęp użytkowników za pomocą hasła, nazwy użytkownika + hasła lub karty ID. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2H.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121300-6 - Urządzenia do powielania
4.5.5.) Wartość części: 6400 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 21 szt. oprogramowania do stacji roboczych (nowe licencje). Wersja fizyczna z kluczem aktywacyjnym. Polska wersja językowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97391,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124894,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97391,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Speedserwis Tomasz Wroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 712-159-11-62
7.3.3) Ulica: Ul. Krasińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-709
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97391,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7653,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8827,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7653,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Speedserwis Tomasz Wrońsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 712-159-11-62
7.3.3) Ulica: Ul. Krasińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-709
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7653,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52383,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55958,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52383,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Speedserwis Tomasz Wroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 712-159-11-62
7.3.3) Ulica: Ul. Krasińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-709
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52383,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6715,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6715,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6715,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Speedserwis Tomasz Wrońsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 712-159-11-62
7.3.3) Ulica: Ul. Krasińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-709
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6715,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51758,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56530,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56530,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9482528507
7.3.3) Ulica: ul. Wolność 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56530,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26100,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31783,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26100,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Speedserwis Tomasz Wrońsk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 675-00-07-386
7.3.3) Ulica: Ul. Krasińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-709
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAKOWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26100,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość najkorzystniejszej oferty wynosi 17 693,55 zł. Wysokość środków jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia zgodnie z opublikowaną przed otwarciem ofert informacją wynosi 8 500 zł netto tj. 10 455 zł brutto.
Ponieważ Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tych środków do wartości oferty
najkorzystniejszej przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8494,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8494,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8494,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526 020 49 08
7.3.3) Ulica: ul. Krakowiaków 44
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-255
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8494,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-22Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono dwie oferty zawierające taką samą cenę oraz ten sam termin dostawy, który stanowił pozacenowe kryterium oceny ofert.
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawcy złożyli oferty dodatkowe zawierające takie same
ceny. Ponieważ nie można wskazać oferty najkorzystniejszej przedmiotowe postępowanie
zostaje unieważnione
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów, monitorów interaktywnych oraz programów edukacyjnych do różnych przedmiotów w ramach programu Projekt nr FEPM.05.08-IZ.00-0046/24 , tj. DOBRA EDUKACJA
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.