Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00312698/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR IM. WOJCIECHA BOGUSŁAWSKIEGO W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279752
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bogusławskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627605300
1.5.8.) Numer faksu: 627605303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.sobocka@teatr.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://teatrkalisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bf97f6c-5c19-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006221/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312698/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/zp/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252324,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu
2) Termin realizacji zamówienia: 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
3) Opis obiektów oraz czynności w ramach usługi ochrony (CPV- 79710000-4):
A. Budynek Główny Teatru przy pl. Bogusławskiego 1 w Kaliszu, o powierzchni użytkowej: 2650,09 m2, (realizacja usługi całodobowo, we wszystkie dni tygodnia) – 8 760 godz.:
Zakres usług obejmuje :
• stałą ochronę fizyczną budynku,
• obsługę centrali telefonicznej,
• obsługę central systemów sygnalizacji pożaru oraz DSO (Dźwiękowego Systemu Ostrzegania),
• wydawanie i rejestr kluczy do poszczególnych pomieszczeń Zamawiającego oraz mieszkań gościnnych w Domu Aktora,
• prowadzenie książki raportów z dyżurów,
• legitymowanie osób postronnych wchodzących do budynku Teatru,
• inne czynności wskazane przez Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego a związane z bezpieczeństwem i ochroną obiektów (np. obchód po spektaklu lub próbie w godzinach nocnych, otwieranie drzwi z widowni Dużej Sceny na klatki schodowe w okresie grzewczym).
B. Budynek Administracji Teatru, wejście przy ul. Częstochowskiej, o powierzchni użytkowej: 788 m2, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 16.30 (9 godz) z wyjątkiem okresu wakacyjnego (lipiec i sierpień ) od 8.30 do 15.30 (7 godz), razem: 2173 godz.
Zakres usług obejmuje :
• stałą ochronę fizyczną budynku,
• obsługę centrali telefonicznej,
• prowadzenie książki raportów z dyżurów,
• legitymowanie osób postronnych wchodzących do budynku Teatru,
C. inne czynności wskazane przez Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego, a związane z bezpieczeństwem i ochroną obiektów. Dodatkowe dyżury pracowników ochrony podczas premier, festiwalu Kaliskie Spotkania Teatralne oraz innych imprez w obiektach Teatru, a także w razie potrzeby w okresie wakacyjnym: 100 godz. rozliczane według czasu trwania dyżuru.
4) O zmianie godzin/dni dotyczącej ochrony wszystkich obiektów teatralnych – Teatr zobowiązuje się powiadomić Wykonawcę nie później niż 3 dni przed terminem zmiany.
5) Wykonawca zamontuje własne urządzenia w wyznaczonych punktach elektroniczny system kontroli obchodów.
6) W związku ze specyfiką działalności Teatru Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania umowy dysponując możliwie stałą obsadą personalną
7) Podczas trwania epidemii (covid-19 lub innej), istnieje konieczność wykonywania dodatkowych czynności zleconych przez Zamawiającego, w związku z obowiązkiem zwiększonego reżimu sanitarnego. Jednocześnie po stronie Wykonawcy leży obowiązek zapewnienia swoim pracownikom środków ochrony osobistej.
8) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
79710000-9 – usługi ochroniarskie
9) Kryteria oceny ofert, które zamierza stosować w celu ograniczenia liczby Wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert:
a. kryterium cenowe - cena brutto oferty,
b. czas reakcji grupy interwencyjnej.
10) WIZJA LOKALNA
6. Zamawiający informuje, że złożenie oferty może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
7. W celu umówienia wizji lokalnej lub zapoznania się z dokumentacją znajdującą się na miejscu u Zamawiającego należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252770,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332479,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252770,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skarem sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651671314
7.3.3) Ulica: 1 Sierpnia 24
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Solid Security sp. z o.o. sp. komandytowa - podjazd grupy interwencyjnej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252770,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wydanie monografii naukowych
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Wykonanie remontu elewacji i dachu wraz z dociepleniem oraz remontem klatek schodowych w budynkach wielorodzinnych w Kaliszu przy ul. Babina 1a-1b.
- Wykonanie usługi cateringowej podczas II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej. Jakość w Zarządzaniu. Zarządzanie w świecie 4.0.
- Dostawa oprogramowania oraz drona edukacyjnego
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.