Og³oszenie z dnia 2025-01-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00651808/01 - Og³oszenie z dnia 2024-12-13
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
DOSTAWA MATERIA£ÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PU£TUSKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Pu³tusku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377729
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Marii Sk³odowskiej - Curie 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pu³tusk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 306 71 01
1.5.8.) Numer faksu: 23 306 71 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpultuski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatpultuski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b0edb32-98c7-440e-937e-54ad1777a4311.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MATERIA£ÓW BIUROWYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO STAROSTWA POWIATOWEGO W PU£TUSKU2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8b0edb32-98c7-440e-937e-54ad1777a431
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00032901
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00315594/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.10 Dostawa materia³ów biurowych i eksploatacyjnych do Starostwa Powiatowego w Pu³tusku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00651808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.20.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 181682,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Pu³tusku przy ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 11, 06-100 Pu³tusk – materia³ów biurowych w 2025 roku – do czasu wyczerpania umowy jednak nie pó¼niej ni¿ do dnia 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 54265,57 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Pu³tusku przy ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 11, 06-100 Pu³tusk materia³ów eksploatacyjnych w 2025 roku – do czasu wyczerpania umowy jednak nie pó¼niej ni¿ do dnia 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 127417,16 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 56004,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 61278,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56004,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEST - OFFICE Jakubiak Spó³ka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581006691
7.3.3) Ulica: Kopernika
7.3.4) Miejscowo¶æ: Ostro³êka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BEST-OFFICE JAKUBIAK SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
BEST-OFFICE JAKUBIAK SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 56004,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 126747,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 142475,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126747,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMATECH S.C. Tomasz Marsza³ek, Danuta Marsza³ek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351831215
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego
7.3.4) Miejscowo¶æ: Miko³ów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMATECH TOMASZ MARSZA£EK, DANUTA MARSZA£EK S.C.
jakie przetargi wygra³a firma
KOMATECH TOMASZ MARSZA£EK, DANUTA MARSZA£EK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 126747,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z PU£TUSKA
wiêcej: przetargi w Pu³tusku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga dzier¿awy drukarek wraz z dostaw± drukarek dla Urzêdu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- DOSTAWA MATERIA£ÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZ¡DZEÑ DRUKUJ¡CYCH
- Zakup materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Poznaniu
- "Zakup sprzêtu komputerowego do szkó³ Powiatu Mogileñskiego"
- Zakup artyku³ów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Sukcesywna dostawa wraz z roz³adunkiem i wniesieniem materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz odbiór zu¿ytych materia³ów
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.