Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00295362/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTARCZENIE MEBLI TAPICEROWANYCH DLA ODDZIAŁU UROLOGII I NEUROLOGII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: erusinek@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZENIE MEBLI TAPICEROWANYCH DLA ODDZIAŁU UROLOGII I NEUROLOGII2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c05deb7-5341-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295362/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 287/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18451,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie mebli tapicerowanych dla Oddziału Urologii i Neurologii do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
3. Pozostałe warunki zamówienia określają projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do Specyfikacji.
PAKIET 1 ODDZIAŁ NEUROLOGII
Fotel wypoczynkowy (O. Neurologii) – 2 szt
- stelaż drewniany w kolorze czarnym;
- tapicerka materiałowa w kolorze szarym
Narożnik (O. Neurologii) – 1 szt.
- narożnik z funkcją spania;
- pojemnik na pościel;
- tapicerka materiałowa w kolorze szarym;
- układ lewy;
Sofa dwuosobowa – 2 szt.
Kolor: niebieski,
Obicie: materiałowe, odporne na ścieranie,
Wymiary:
Szerokość: 145-155 cm,
Wysokość: 85 – 95 cm,
Funkcja spania z pojemnikiem na pościel,
Sposób rozkładania: wózek,
Automat ułatwiający rozkładanie,
Wypełnienie siedziska i oparcia: pianka.
Sofa jednoosobowa – 1 szt.
Kolor: niebieski,
Obicie: materiałowe, odporne na ścieranie,
Wymiary:
Szerokość: 105-115 cm,
Wysokość: 85 – 95 cm,
Funkcja spania z pojemnikiem na pościel,
Sposób rozkładania: wózek,
Automat ułatwiający rozkładanie,
Wypełnienie siedziska i oparcia: pianka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 8890,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie mebli tapicerowanych dla Oddziału Urologii i Neurologii do siedziby Zamawiającego zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do nin. specyfikacji.2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
3. Pozostałe warunki zamówienia określają projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do Specyfikacji.
PAKIET 2 ODDZIAŁ UROLOGII
Fotel wypoczynkowy – 15 szt.
- Stelaż chromowany;
- tapicerka z materiału zmywalnego odpornego na ścieranie w kolorze popielatym (MGA 12 Ash);
- nakładki w kolorze popielatym – 12 sztuk;
- nakładki w kolorze buku – 3 sztuki.
Kolor materiału tapicerki mebli zgodnie ze zdjęciem załączonym w załączniki SWZ
Sofa – 1 szt.
- szerokość całkowita 160 cm;
- tapicerka z materiału zmywalnego odpornego na ścieranie w kolorze popielatym (MGA 12 Ash);
- możliwość rozłożenia do spania;
- wyposażona w skrzynię na pościel
Wersalka – 5 sztuk
- szerokość całkowita 160 cm;
- tapicerka z materiału zmywalnego odpornego na ścieranie w kolorze popielatym (MGA 12 Ash);
- możliwość rozłożenia do spania;
- wyposażona w skrzynię na pościel
- szerokość 200 cm;
- bez boków;
- tapicerka z materiału zmywalnego odpornego na ścieranie w kolorze popielatym (MGA 12 Ash);
- wersalka wyposażona w automat odścienny;
- rozkładana ze skrzynią na pościel;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39516100-3 - Meble tapicerowane
4.5.5.) Wartość części: 13805,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9008,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9418,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9418,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Krzysztof Bieda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371202150
7.3.3) Ulica: Ul. Piłsudskiego 43,
7.3.4) Miejscowość: Limanowa
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9418,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowym pakiecie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.