Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00411471/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej – zamówienie nr 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uml1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej – zamówienie nr 62.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a18ca6d2-54fa-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00411471/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.114.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej – zamówienie nr 6.3. Wykaz budynków podlegających montażowi instalacji fotowoltaicznej:
Placówka Adres
DPS ul. Sierakowskiego 65
DPS ul. Spadkowa 4/6
DPS „Włókniarz” ul. Krzemieniecka 7/9
DPS ul. Rojna 15
Żłobek nr 13 ul. Rogozińskiego 2
Żłobek nr 18 al. Har. Zatorowców 4
Żłobek nr 21 ul. Marusarzówny 9
Żłobek nr 28 al. Wyszyńskiego 102
4. Zakres prac:
1) Etap I - obejmujący
a) opracowanie:
• projektów budowlano - wykonawczych branży elektrycznej z obliczeniami konstrukcyjnymi nośności dachów,
• planów BIOZ,
• Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
• przedmiarów robót,
• kosztorysów inwestorskich,
b) pozyskanie dla opracowanych dokumentacji technicznych niezbędnych uzgodnień wymaganych prawem, wraz z pozyskaniem pozytywnej opinii rzeczoznawcy ds. przeciwpożarowych,
Przewidziany maksymalny czas realizacji prac etapu I: zgodnie ze złożoną ofertą max. 20 dni.
2) Etap II - obejmujący wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, polegających na wykonaniu:
• montażu konstrukcji wsporczych pod instalacje PV,
• montażu paneli PV na przygotowanych konstrukcjach,
• montażu instalacji DC i AC,
• montażu inwerterów,
• wykonania układów zabezpieczeń,
• połączenia z istniejącymi instalacjami elektrycznymi w budynkach,
• przebudowy istniejących rozdzielnic wraz z wymianą aparatów zabezpieczających,
• przebudowy istniejącej instalacji odgromowej obiektów (jeżeli będzie konieczne),
• instalacji odgromowych zamontowanych generatorów fotowoltaicznych,
• uruchomienia instalacji wraz z przeszkoleniem personelu placówki,
• dokumentacji powykonawczej wraz z pozytywną weryfikacją wniosku o przyłączenie instalacji do sieci PGE Dystrybucja.
3) Etap III - serwisowanie instalacji w okresie 5 lat (od protokolarnego odbioru prac),
z wymianą wadliwych komponentów.
Przedmiot zamówienia określono w:
• programie funkcjonalno - użytkowym,
• ogólnych wytycznych do projektowania,
• wzorze umowy wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1223950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1790399,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1223950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Krzysztof Gawroński Best Energy
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Walczak Świat OZE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591485439
7.3.3) Ulica: Urocza 18
7.3.4) Miejscowość: Wrząsowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-040
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1223950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.