Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011302/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033066 z dnia 2021-04-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych w powiecie olsztyńskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510866733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-429
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 535 66 30
1.5.8.) Numer faksu: 89 535 66 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psd@powiat-olsztynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psd.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/psd_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność wspomagająca transport lądowy, pozostała
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych w powiecie olsztyńskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb8f1630-7824-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002362/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 uzupełnienie ubytków w nawierzchniach dróg-remonty cząstkowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011302/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528245,5 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych w powiecie olsztyńskim - Zadanie 1 – teren działania obwodu drogowego w Olsztynku1.1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych na drogach powiatowych obejmujących gminy: Gietrzwałd, Olsztynek, Purda i Stawiguda.1.1.2. Prace należy wykonywać przy użyciu grysów granitowych spełniających wymagania podane w normie PN-EN-13043/2004 i emulsji asfaltowej C65B3PU/RC spełniającej wymagania podane w normie PN-EN 13808:2010. Uzupełnieniu będą podlegać ubytki o średniej głębokości 4 cm w łącznej ilości do 5300 m2. Roboty należy wykonać zgodnie z SST przy użyciu specjalistycznego remontera.1.1.3 Wykonawca zabezpieczy prace zgodnie z uproszczonym projektem czasowej organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego. 1.1.4 Prace będą realizowane na drogach, których wykaz został zawarty w załączniku Nr 3a do SWZ, dotyczącym ZADANIA 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
4.5.5.) Wartość części: 171455 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych w powiecie olsztyńskim - Zadanie 2 – teren działania obwodu drogowego w Barczewie 1.2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych na drogach powiatowych obejmujących gminy: Barczewo, Biskupiec, Jeziorany i Kolno1.2.2. Prace należy wykonywać przy użyciu grysów granitowych spełniających wymagania podane w normie PN-EN-13043/2004 i emulsji asfaltowej C65B3PU/RC spełniającej wymagania podane w normie PN-EN 13808:2010. Uzupełnieniu będą podlegać ubytki o średniej głębokości 4 cm w łącznej ilości do 8150 m2. Roboty należy wykonać zgodnie z SST przy użyciu specjalistycznego remontera.1.2.3. Wykonawca zabezpieczy prace zgodnie z uproszczonym projektem czasowej organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego. 1.2.4. Prace będą realizowane na drogach, których wykaz został zawarty w załączniku Nr 3b do SWZ, dotyczącym ZADANIA 2.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
4.5.5.) Wartość części: 259740,5 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. Uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych dróg powiatowych w powiecie olsztyńskim - Zadanie 3 – teren działania obwodu drogowego w Dobrym Mieście1.3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych na drogach powiatowych obejmujących gminy: Dobre Miasto, Dywity, Jonkowo, Świątki.1.3.2. Prace należy wykonywać przy użyciu grysów granitowych spełniających wymagania podane w normie PN-EN-13043/2004 i emulsji asfaltowej C65B3PU/RC spełniającej wymagania podane w normie PN-EN 13808:2010. Uzupełnieniu będą podlegać ubytki o średniej głębokości 4 cm w łącznej ilości do 3000 m2. Roboty należy wykonać zgodnie z SST przy użyciu specjalistycznego remontera.1.3.3. Wykonawca zabezpieczy prace zgodnie z uproszczonym projektem czasowej organizacji ruchu dostarczonym przez Zamawiającego. 1.3.4. Prace będą realizowane na drogach, których wykaz został zawarty w załączniku Nr 3c do SWZ, dotyczącym ZADANIA 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 97050 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182532
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 886323,24
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182532
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Miejskich "PUM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8760203776
7.3.3) Ulica: Cegielniana 4
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH "PUM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MIEJSKICH "PUM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182532,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290209,28
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1338170,51
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290209,28
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPHU "MARDAR- DARIUSZ ZAWULEWSKI" Emilia Ryskowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PPHU "MARDAR-DARIUSZZAWULEWSKI" Jerzy Ryskowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 4660294487
7.3.4) Miejscowość: Witkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-603
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "MARDAR - DARIUSZ ZAWULEWSKI" - Emilia Ryskowska
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "MARDAR - DARIUSZ ZAWULEWSKI" - Emilia Ryskowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290209,28
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104058
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521655,3
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104058
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAR-DAR" Marian Tompalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8931210838
7.3.4) Miejscowość: Makówiec
7.3.5) Kod pocztowy: 87-602
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104058,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn: "Utworzenie interdyscyplinarnego laboratorium (bio)gospodarki cyrkulacyjnej w budynku UWM w Olsztynie przy Pl. Łódzkim 3"
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Sądu Rejonowego w Olsztynie z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - wycieczka na Maltę
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 512 w zakresie przebudowy skrzyżowania ulic Nowowiejskiego i Żeromskiego w Bartoszycach
- Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie oraz podległych mu Biur Powiatowych
- OBO 2025: Remont nawierzchni chodnika wzdłuż ul. Jeziołowicza
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Budowa ul. Liliowej w Strzelinie - etap I
- Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy dróg oraz infrastruktury służącej drodze na terenie Gminy Kosakowo
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Czarnieckiego celem odprowadzenia wód opadowych z ul. Koniecpolskiego w m. Pogórze, gm. Kosakowo - 2 edycja
- Modernizacja ul. Leśnej w Suchej Beskidzkiej
- "Budowa oraz przebudowa sieci wodociągowej w gminie Stawiski wraz z wymianą wodomierzy".
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.