Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00284424/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw do pojazdów i agregatów prądotwórczych oraz AdBlue do pojazdów Straży Miejskiej Miasta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STRAŻ MIEJSKA MIASTA KRAKOWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Logistyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350007399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dobrego Pasterza 116
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-416
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@strazmiejska.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/ST
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strazmiejska-krakow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw do pojazdów i agregatów prądotwórczych oraz AdBlue do pojazdów Straży Miejskiej Miasta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ad340b0-4dec-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011201/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Kompleksowa, bezgotówkowa, realizowana na stacjach paliw zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków dostawa paliw w formie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów służbowych oraz kanistrów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284424/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ST.RL.261.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 634959,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa, bezgotówkowa, realizowana na przynajmniej 4 stacjach paliw lub większej ilości stacji paliw zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków, dostawa / sprzedaż paliw w formie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów służbowych i kanistrów (celem zatankowania agregatów prądotwórczych) Straży Miejskiej Miasta Krakowa oraz AdBlue w formie doraźnych tankowań do zbiorników pojazdów służbowych lub sprzedaży AdBlue w pojemnikach; w następującym asortymencie
i szacunkowych ilościach w terminie 12 okresów miesięcznych, odpowiadających miesiącom kalendarzowym, od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2022 r.
a) benzyna bezołowiowa 95 w ilości 75 000 litrów,
b) benzyna bezołowiowa tzw. Premium w ilości 800 litrów
c) olej napędowy w ilości 47 000 litrów,
d) olej napędowy tzw. Premium w ilości 800 litrów
e) AdBlue (wodny roztwór mocznika) w ilości 1 000 litrów
przy czym wyżej wymienione wielkości są wyłącznie szacunkowe i nie oznaczają zobowiązania Zamawiającego do zakupienia paliw i AdBlue w wyżej wymienionych ilościach (służą tylko do porównania ofert).
Zamawiający określa procentowo minimalny zakres, który będzie zrealizowany w trakcie trwania umowy w następującym asortymencie
a) benzyna bezołowiowa 95 - 60% ilości wskazanej powyżej;
b) benzyna bezołowiowa tzw. Premium - 60% ilości wskazanej powyżej;
c) olej napędowy - 60% ilości wskazanej powyżej;
d) olej napędowy tzw. Premium - 60% ilości wskazanej powyżej;
e) AdBlue (wodny roztwór mocznika) - 60% ilości wskazanej powyżej.
Tankowanie paliwa do pojazdów służbowych oraz kanistrów (na potrzeby agregatów prądotwórczych) oraz tankowanie AdBlue / sprzedaż w pojemnikach AdBlue rozliczane będzie w zakresie finansowym przy użyciu elektronicznych kart flotowych (kart flotowych, identyfikatorów itp*.) lub inną metodą wskazaną przez Wykonawcę / operatora stacji itp.) i przy zastosowaniu formy rozliczenia przyjętej u Wykonawcy dla podmiotów zewnętrznych, z którymi Wykonawca ma zawartą umowę.
Zakup paliwa lub AdBlu następuje w momencie wydania paliwa / AdBlue przez Wykonawcę na stacji paliw. Każda transakcja zakupu paliwa / AdBlue zostanie zarejestrowana z dokładnym podaniem numeru transakcji, numeru rejestracyjnego pojazdu, numeru karty, daty, miejsca, ceny jednostkowej i ilości zakupionego paliwa / AdBlue.
Zakup paliw / AdBlue będzie się odbywał przez okres trwania umowy po cenie obowiązującej w dniu zakupu, z uwzględnieniem zaoferowanego opustu / upustu. Wykonawca udzieli stałego opustu / upustu na paliwa / AdBlue objętych przedmiotem zamówienia wyrażonego w procentach (%) – zgodnie z ofertą, obowiązującego przez cały okres realizacji zamówienia.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dodatkowo umożliwi tankowanie na pozostałych stacjach paliw zlokalizowanych terenie Polski - udostępnionych w swoim systemie sprzedaży paliw, tj. poza obszarem Gminy Miejskiej Kraków na zasadach opisanych w SWZ i umowie. (stacje udostępnione poza obszarem GMK nie podlegają ocenie i punktacji w ramach kryteriów ofert).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579365,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579365,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579365,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lotos paliwa sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831023182
7.3.3) Ulica: Elbląska 135
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-718
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 781000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy dla zadania pod nazwą "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Beskidzkiej przy skrzyżowaniu z ul. Malwową".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa brakującego chodnika przy ul. Kasztanowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych - pn. "Opracowanie projektu i wykonanie oświetlenia na terenie dz. 52/50 obr. 2 jedn. Ewid. Nowa Huta os. Piastów".
- Remont dachu budynku Samorządowego Przedszkola nr 185 w Krakowie na os. Dywizjonu 303 49
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc postojowych w os. Willowym w rejonie budynków nr 21 - 27 wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Modernizacja pom. 4.1, 4.2, 4.3, 4.7 w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- Dostawa paliwa płynnego do samochodów i sprzętu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku Sp. z o. o."
- Dostawa paliw płynnych w roku 2025/2026 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
- Zakup oleju napędowego i benzyny dla pojazdów, maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.