Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00635935/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej do napraw na zimno nawierzchni dróg w ilości 180 ton
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 347-04-80
1.5.8.) Numer faksu: 41 347-04-70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szdw-kielce.logintrade.net/zapytania_email,183870,c1a78d295b75f40a0e2d31321f72b291.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej do napraw na zimno nawierzchni dróg w ilości 180 ton2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a0a0b4b-36f9-490b-833e-3c2e82c2ec2d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00093495/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do remontów na zimno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 70.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 171517,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na sukcesywnej dostawie mieszanki mineralno-asfaltowej do (loco) poszczególnych Obwodów Drogowych w następujących ilościach:
1) Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku:
- Obwód Drogowy w Zgórsku – 25 ton;
- Obwód Drogowy w Łopusznie – 30 ton
- Obwód Drogowy w Pińczowie – 25 ton
2) Rejon Dróg Wojewódzkich w Staszowie:
- Obwód Drogowy w Staszowie – 40 ton
- Obwód Drogowy w Nowej Słupi – 30 ton
- Obwód Drogowy w Ćmielowie – 10 ton
- Obwód Drogowy w Tempoczowie – 20 ton
Dostawa mieszanki realizowana będzie na koszt i transportem własnym Wykonawcy do miejsc jw. i obejmuje rozładunek mieszanki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Dostawę należy zrealizować zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej nr D-05.03.15/1 „Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej do napraw nawierzchni drogowych na zimno”, która określa parametry techniczne, funkcjonalność, zakres czynności wykonawcy, sposób wykonania zamówienia i obowiązki wykonawcy oraz sposób odpowiedzialności za jakość wyrobu.
Mieszanka musi spełniać wymagania wskazane w pkt 2 ww. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, w tym posiadać Aprobatę Techniczną / Krajowa Ocena Techniczna wydaną przez uprawnioną jednostkę oraz posiadać informację o wyrobie oraz o sposobie stosowania (karta charakterystyki wyrobu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136161,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136161,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136161,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591267282
7.3.3) Ulica: Szczukowskie Górki 1
7.3.4) Miejscowość: Piekoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136161,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup samochodu służbowego
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS Busko-Zdrój przy ul. Partyzantów 33
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- "Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej i emulsji asfaltowej na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w 2025"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych w zakresie mieszanki mineralno-asfaltowej do wbudowania "na gorąco"
- "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i asfaltowych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pobiedziska oraz dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Pobiedziska, w roku 2025"
- Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej w workach do układania na zimno dla ZDW Kraków - z podziałem na części
- Dostawa gruzu betonowego z przeznaczeniem na remont dróg w gminie Kobylin-Borzymy
- Sukcesywna dostawa 48 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Jastków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.