Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ - administrator bezpieczeństwa - zamówienie udzielane na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Książki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356775805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmunta Wróblewskiego, 6
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-148
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.fijalka-gacek@instytutksiazki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://instytutksiazki.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ - administrator bezpieczeństwa - zamówienie udzielane na podstawie art. 305 pkt 2) ustawy Pzp”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc06b059-78ef-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004025/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Świadczenie usług administracyjnych systemu bibliotecznego MAK+
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna art. 305 pkt2) ustawy. Zamawiający przed wszczęciem postępowania przeprowadził postępowania w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji(art.275pkt1 ustawy),dotyczące tego samego przedmiotu zamówienia. Postępowania: nr 261-8/21(cz.5), nr 261-12/21(cz.3) oraz 261-1/22.Zostały one zamieszczone w BZP – nr ogłoszenia 2021/BZP 00196678/01 z 29.09.2021r.(cz.5), nr ogłoszenia 2021/BZP 00278482/01 z 22.11.2021r.(cz.3) oraz nr ogłoszenia 2022/BZP 00005495/01 z 05.01.2022r. W postępowaniu nr 261-8/21(cz.5) nie wpłynęła żadna oferta, w postępowaniu nr 261-12/21(cz. 3) cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,zaś w postępowaniu nr 261-1/22oferta Wykonawcy była niezgodna z warunkami zamówienia i została odrzucona na podstawie 226 ust.1pkt 5 ustawy.Zaproponowane do negocjacji warunki zamówienia są sformułowane w sposób analogiczny do pierwotnych warunków zamówienia i nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 261-1/22; 261-12/21; 261-8/21
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 261-3/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ - administrator bezpieczeństwa. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91679,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91679,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91679,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.L.X. Paweł Lenk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390517742
7.3.3) Ulica: ul. Księżycowa 3
7.3.4) Miejscowość: Zalesie Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 05-540
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91679,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa chodnika przy ul. Księcia Józefa po stronie północnej na odcinku od przystanku autobusowego pn. "Bielańskie Skały" do posesji nr 258a
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park rzeki Wilgi na odcinku od ul. Chałubińskiego do ul. Podmokłej, dla ZZM w Krakowie.
- Roboty budowlane w ramach zadania pn.: "Przebudowa kładki pieszej na przepust w ciągu ścieżki parkowej na Młynówce Królewskiej w Parku Młynówka Królewska w Krakowie",
- Przeglądy techniczne aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Okulistycznym w Krakowie
- "Remont i modernizacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych w budynku Zespołu Szkół Elektrycznych Nr 2 w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS oraz AMMS PLUS
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zapewnienie wsparcia technicznego producenta i świadczenia wsparcia technicznego przez Wykonawcę dla urządzeń sieciowych Cisco
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.