Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00033425 z dnia 2024-01-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie i administrowanie wraz z świadczeniem całodobowej usługi pogotowia technicznego, w budynkach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Zbrosławice w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2
1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie i administrowanie wraz z świadczeniem całodobowej usługi pogotowia technicznego, w budynkach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Zbrosławice w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9153299-98bf-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055607/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zarządzanie i administrowanie wraz z świadczeniem całodobowej usługi pogotowia technicznego, w budynkach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Zbrosławice w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa składająca się z:
Zarządzania i administrowania gminnym zasobem lokalowym w zakresie m.in.:
Zarządzania i administrowania gminnym zasobem lokalowym w pełnym zakresie zgodnie
z obowiązującymi przepisami:
Świadczenia usługi całodobowego pogotowia technicznego.
Działaniami pogotowia technicznego objęte są nieruchomości wchodzące w skład gminnego zasobu nieruchomości tj. budynki, części wspólne budynków, lokale mieszkalne, użytkowe, pomieszczenia tymczasowe, pomieszczenia gospodarcze, tereny przyległe do budynków, ogrodzenia, a także instalacje w w/w nieruchomościach.
Usługa polega na przyjmowaniu i rejestracji zgłoszeń o awariach, dojazdach do miejsca awarii, ustalenie przyczyn powstania awarii, usunięcie awarii lub wykonanie zabezpieczenia do czasu usunięcia awarii oraz określenie zakresu rzeczowego niezbędnego do wykonania robót, celem przywrócenia sprawności instalacjom, urządzeniom, obiektom po usunięciu awarii oraz niezwłoczne przekazanie tych informacji Zamawiającemu.
Bieżącego utrzymania i konserwacji gminnego zasobu.
Czynności wykonywane przez Zarządcę w ramach bieżącego utrzymania i konserwacji gminnego zasobu komunalnego:
Bieżące remonty, naprawy, wymiany, uzupełnienia, konserwacje zarządzanych budynków i pomieszczeń gospodarczych nie wymagających pozwoleń budowlanych w ramach obowiązujących przepisów i nie zmieniających parametrów i charakterystyki obiektu – odtworzenie stanu pierwotnego w zakresie m.in.:
1. Usuwanie awarii kanalizacji sanitarnej.
2. Usuwanie awarii kanalizacji deszczowej.
3. Usuwanie awarii instalacji wodociągowej.
4. Usuwanie awarii instalacji elektrycznej.
5. Usuwanie awarii instalacji odgromowej.
5. Nadzór nad stanem technicznym obiektów i bieżące utrzymanie obiektów w należytym stanie technicznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Zbrosławicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6452548774
7.3.3) Ulica: Oświęcimska 6
7.3.4) Miejscowość: Zbrosławice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-674
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840618,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZBROSŁAWICE
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zbrosławice dla całego obszaru gminy Zbrosławice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz uzasadnieniem
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
więcej: przetargi ZBROSŁAWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w żłobku Michałki- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Prace remontowe w żłobku Przemko- placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard - II postępowanie
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Wykonanie klimatyzacji i remont świetlicy wiejskiej w Szczerbięcinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.