Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282106/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu
i Rekreacji w terminie 01.01.2022 – 31.12.2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 6611680
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosirtychy.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportui Rekreacji w terminie 01.01.2022 – 31.12.2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ec538fd-4927-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000489/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa transportu osób na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282106/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOSiR.DZP.231.14.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 279453,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: przewóz autokarem zawodników Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowegow Tychach (MOSM Tychy) na zawody sportowe w dyscyplinach m.in.: hokej na lodzie, pływanie, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, lekka atletyka, tenis stołowy, boks oraz zapasy.
Zadanie nr 1:
W okresie obowiązywania umowy szacunkowa ilość kilometrów (km) wynosi: około
18 800 km pojazdem samochodowym typu: autokar, w tym 5020 km – wyjazdy do 100 km, 13780 km – wyjazdy powyżej 100 km.
Usługa ma być realizowana autokarem posiadającym co najmniej 45 miejsc siedzących Autokar powinien posiadać system nawigacji Global Positioning System (GPS). Każdorazowo wydruk GPS musi być dołączany do wystawionej faktury.
Wykonawca ma posiadać program do rejestracji każdorazowo przejechanej trasy
z GPS oraz wydruku mapek zarejestrowanej trasy.
Wydruk mapki, powinien zawierać faktyczną ilość przejechanych kilometrów oraz miejscowości, przez które wykonawca przejechał w celu wykonania przedmiotu umowy. Miejscowości, o których mowa powyżej mogą być oddalone od siebie maksymalnie o 15 km.
Autokar wraz z kierowcą winien być do dyspozycji Zamawiającego: średni czas postoju wyniesie około 6 godzin. W uzasadnionych przypadkach, wynikających np. z systemu rozgrywania zawodów sportowych, czy też przełożonych meczów, wykonawca powinien podstawić autokar z dnia na dzień.
Wykonawca musi się liczyć z dłuższym wyjazdami trwającym 5-6 dni (dotyczy turniejów mistrzowskich, zawodach sportowych itp.). Wówczas Zamawiający zapewnia nocleg dla kierowcy wraz z pełnym wyżywieniem.
W razie potrzeby wykonawca musi zapewnić obsługę 3-4 wyjazdów na zawody sportowe w ciągu jednego dnia. Wykonawca musi realizować usługę co najmniej 4 autokarami
o normach emisji spalin wskazanych w formularzu ofertowym.
Zamawianie transportu na wyjazd następować będzie telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail), nie później niż na 3 dni przed planowanym wyjazdem. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia (potwierdzenie będzie następować telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail),
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wyjazdu najpóźniej 24 godziny przed zgłoszonym wcześniej wyjazdem, w przypadku:
- przesunięcia terminu meczu przez właściwy Związek,
- w przypadku choroby zawodników uniemożliwiającej przeprowadzenie rozgrywek.
Zamawiający dokona płatności wyłącznie za faktycznie przejechane kilometry,
na podstawie wydruku mapek zarejestrowanej trasy, o których mowa powyżej
Wykonawca winien posiadać aktualną licencję na krajowy transport drogowy osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać licencję lub zezwolenie, o których mowa powyżej, ważne w okresie realizacji przedmiotowej umowy.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi przewozowe – kierowanie pojazdami.
Wykonawca lub podwykonawca wykona usługi wyłącznie przy pomocy pracowników o kwalifikacjach zawodowych oraz uprawnieniach zgodnych z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1212) oraz z ustawą
z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 919 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 173889,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: przewóz mikrobusem zawodników Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego w Tychach (MOSM Tychy) na zawody sportowe w dyscyplinach m.in.: hokej na lodzie, pływanie, koszykówka, siatkówka, piłka ręczna, lekka atletyka, tenis stołowy, boks oraz zapasy.Zadanie nr 2:
W okresie obowiązywania umowy szacunkowa ilość kilometrów (km) wynosi około 32 500 km pojazdem samochodowym typu: mikrobus. Usługa ma być realizowana mikrobusem posiadającym minimum 18 miejsc siedzących.
Mikrobus wraz z kierowcą winien być do dyspozycji Zamawiającego, średni czas postoju wyniesie około 4-8 godzin.
W szczególnych przypadkach, wynikających np. z systemu rozgrywania zawodów sportowych, czy też przełożonych meczów, wykonawca powinien podstawić mikrobus
z dnia na dzień.
Wykonawca musi się liczyć z dłuższym wyjazdami trwającym 3-4 dni (dotyczy turniejów mistrzowskich, obozów sportowych itp.). Wówczas Zamawiający zapewnia nocleg dla kierowcy wraz z pełnym wyżywieniem,
W razie potrzeby wykonawca musi zapewnić obsługę 6-8 wyjazdów na zawody sportowe w ciągu jednego dnia. Wykonawca musi realizować usługę co najmniej 8 mikrobusami o normach emisji spalin wskazanych w formularzu ofertowym.
Zamawianie transportu na wyjazd następować będzie telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail), nie później niż na 3 dni przed planowanym wyjazdem. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia (potwierdzenie będzie następować telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej
(e-mail).
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wyjazdu najpóźniej 24 godziny przed zgłoszonym wcześniej wyjazdem, w przypadku:
- przesunięcia terminu meczu przez właściwy Związek,
- w przypadku choroby zawodników uniemożliwiającej przeprowadzenie rozgrywek.Zamawiający dokona płatności wyłącznie za faktycznie przejechane kilometry od:
- miejsca podstawienia mikrobusu dla uczestników wyjazdu w Tychach do miejsca docelowego,
- powrotu kierowcy bez pasażerów do miejsca podstawienia mikrobusu, jeżeli mikrobus będzie wracał w miejsce podstawienia,
- przejazdu kierowcy od miejsca podstawienia mikrobusu po odbiór zawodników,
- powrotu po zabraniu uczestników wyjazdu z miejsca docelowego do miejsca odwozu w Tychach.
Wykonawca winien posiadać aktualną licencję na krajowy transport drogowy osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, zgodnie z ustawą z dni a 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 919 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać licencję lub zezwolenie, o których mowa powyżej ważne w okresie realizacji przedmiotowej umowy.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi przewozowe – kierowanie pojazdami.
Wykonawca lub pozdwykonawca wykona usługi wyłącznie przy pomocy pracowników o kwalifikacjach zawodowych oraz uprawnieniach zgodnych zustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1212) oraz z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U z 2021r., poz. 919 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 127920 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104040 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104040 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Grzegorz Kopeć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541875938
7.3.3) Ulica: Słonecznikowa 78
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE GRZEGORZ KOPEĆ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE GRZEGORZ KOPEĆ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB i BAGAŻU Adam Malinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341127147
7.3.3) Ulica: Bromboszcza 15/17
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-723
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWÓZ OSÓB I BAGAŻU ADAM MALINOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWÓZ OSÓB I BAGAŻU ADAM MALINOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bukowej 27/5 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boiska - Orlik 2012" przy ul. Borowej w Tychach
- Remont dróg gruntowo-żużlowych na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy
- Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 5 w Tychach w 2025 r.
- Nadzór nad systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Centrum Oświaty oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- "Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
- USŁUGA DOWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.