Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00623928/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
- 2025/BZP 00076158/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORSZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743605
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 13
1.5.2.) Miejscowość: Korsze
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-430
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 7541828
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim_korsze@korsze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.korsze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://korsze.logintrade.net/zapytania_email,183336,5105a0e8d0cf6fa9d0db4c733eaf9998.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-146a6818-3444-4970-8ab2-969eab01b066
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048100/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623928
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GT.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1022095,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej kompleksowe wykonanie zadania pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny”, które obejmuje:
- budowę budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Glitajny na dz. nr 14/16 obręb 0011 Glitajny;
2.Zadanie polega na budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Glitajny na dz. nr 14/16 obręb 0011 Glitajny.
Parametry budynku, zagospodarowania terenu przedstawiają się następująco:
- powierzchnia zabudowy budynku świetlicy – 150,38 m2
- powierzchnia netto budynku – 120,83 m2
- ilość kondygnacji – 1 naziemna
- wysokość budynku – 7,27m
- kubatura 858,5 m3
- powierzchnia utwardzona kostką betonową – 348,93 m2
- powierzchnia biologicznie czynna – 945,24 m2
- powierzchnia terenu – 1444,55 m2
Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1) Roboty budowlane
1.1. konstrukcja budynku:
- roboty ziemne i wykopy
- roboty fundamentowe
- roboty murowe ścian
- konstrukcja drewniana dachu wraz z pokryciem dachowym
- stolarka okienna i drzwiowa
1.2. roboty wykończeniowe:
- roboty posadzkowe
- roboty tynkarskie, malarskie oraz zabudowy
- elewacja
1.3. pozostałe roboty wykończeniowe zagospodarowanie terenu:
- teren utwardzony kostką betonową,
- miejsca postojowe – 6 szt. – w tym jedno dla osób z niepełnosprawnością,
- teren zielony,
- montaż wiaty śmietnikowej o wym. 2,5x2,5m – stalowa, kolor zostanie ustalony z Zamawiającym na etapie realizacji zadania,
- montaż stojaków rowerowych – 5szt.
2) Roboty elektryczne:
- instalacja WLZ, gniazda wtykowych, oświetlenia wewnętrznego
- instalacja odgromowa
- instalacja oświetlenia zewnętrznego
3) Roboty sanitarne
- instalacje wod. -kan.
- instalacja c.o. i c.w.u.
- instalacja wentylacji
- przyłącze wodociągowe
- przyłącze kanalizacyjne
- przyłącze cieplne
4) Pozostałych, wynikających z dokumentacji projektowej.
Ponadto przedmiotem zamówienia jest:
- przygotowanie i oznaczenie placu budowy - właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót,
- opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót,
- uzyskanie we własnym zakresie decyzji administracyjnych na prowadzenie robót w pasie drogowym oraz na zajęcia pasa drogowego wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,
- zgłaszanie gestorom sieci terminu rozpoczęcia/zakończenia robót zgodnie z zapisami uzgodnień branżowych będących częścią dokumentacji projektowej,
- wykonanie i montaż, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tablicy informującej o dofinansowaniu - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablicy informacyjnej zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
Przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy w stosunku do dokumentacji projektowej i służy określeniu rodzaju robót wchodzących w skład zamówienia, zaś pełny zakres robót Wykonawca zobowiązany jest określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz zapisów SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1031684,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1362211,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1031684,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Adam Stadnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422023151
7.3.3) Ulica: Słoneczna
7.3.4) Miejscowość: Korsze
7.3.5) Kod pocztowy: 11-430
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
instalacje elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ADAM STADNIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ADAM STADNIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1031684,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KORSZE
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Remont elewacji Miejskiego Ośrodka Kultury w Korszach"
- "Projekt budowy trzech budynków komunalnych przy ul. Kościuszki"
więcej: przetargi KORSZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.