eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówOchrona obiektu, osób i mienia Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektu, osób i mienia Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świdnicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 633 41 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekr.dyr@dzierzoniow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74caba3f-8a9f-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sąd

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona obiektu, osób i mienia Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74caba3f-8a9f-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00140852/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona obiektu, osób i mienia Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-2502-9/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 476946,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony obiektu, osób i mienia Sądu w okresie 12 miesięcy, najwcześniej począwszy od 1 stycznia 2024 r., realizowanej w formie bezpośredniej całodobowej ochrony fizycznej budynku wraz z przyległym terenem:
a) w dni pracy Sądu w godz. 7.00 – 16.00 przez 3 (trzech) pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
b) w każdy poniedziałek pracy Sądu w godz. 16.00 - 19.00 przez 2 (dwóch) pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
c) w pozostałych dniach i godzinach – przez 1 (jednego) pracownika ochrony wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.

Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony należy:
 obsługa stanowiska monitoringu wizyjnego 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w czasie wykonywania zamówienia (monitorowanie systemu w obrębie obiektu),
 patrolowanie korytarzy i przyległego terenu w dniach pracy Sądu w godz. 7.00 – 16.00,
 kontrolowanie osób wchodzących przy użyciu bramki rewizyjnej w dniach pracy Sądu w godz. 7.00 – 16.00 oraz w poniedziałki w godz. 16.00 - 19.00,
 kontrolowanie bagażu oraz odzieży osób wchodzących na teren sądu w dniach pracy Sądu
w godz. 7.00 – 16.00 oraz w poniedziałki w godz. 16.00 - 19.00 przez pracownika ochrony tej samej płci, co osoba kontrolowana,
 uniemożliwianie wstępu do budynku osobom będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowującym się agresywnie, prowadzącym handel obwoźny i sprzedaż akwizycyjną,
 zapobieganie próbom zakłócenia porządku publicznego, udaremnianie i przeciwdziałanie popełnianiu wykroczeń i przestępstw w zakresie zaboru i dewastacji mienia,
 podejmowanie natychmiastowej akcji ratowniczej we wszystkich przypadkach zagrożenia osób i mienia,
 gospodarka kluczami (wydawanie i przyjmowanie),
 wzywanie zewnętrznej grupy interwencyjnej w przypadkach zagrożenia – Zamawiający wymaga przyjazdu grupy interwencyjnej do Sądu w ciągu 10 minut od wezwania, przy czym pod pojęciem „grupa interwencyjna” Zamawiający ma na myśli patrol interwencyjny, składający się z pracowników posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zawierający zakres obowiązków pracowników ochrony) stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397044,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597106,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397044,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SILESIA EKOTRADE Spółka z o.o. w Siemianowicach Śląskich

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGOPOL-EKOTRADE Spółka z o.o. ZPChr w Słupsku, SILESIA SERVICES Spółka z o.o. w Siemianowicach Śląskich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6431768861

7.3.3) Ulica: ul. Pawła Śmiłowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

grupy interwencyjne (podwykonawca jeszcze nie znany)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397044,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.