eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielgom³ynyZakup ekologicznego autobusu i ci±gnika rolniczego na potrzeby Gminy Wielgom³yny.



Og³oszenie z dnia 2022-01-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup ekologicznego autobusu i ci±gnika rolniczego na potrzeby Gminy Wielgom³yny.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wielgom³yny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648161

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wielgom³yny

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-525

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 7871087 wew. 105

1.5.8.) Numer faksu: 44 7871082

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wielgomlyny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wielgomlyny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ekologicznego autobusu i ci±gnika rolniczego na potrzeby Gminy Wielgom³yny.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a26b667c-7db6-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00033526

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00032086/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup ekologicznego autobusu i ci±gnika rolniczego na potrzeby Gminy Wielgom³yny

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://wielgomlyny.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wielgomlyny.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z³o¿ona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem niewa¿no¶ci. Z³o¿enie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiaj±cego dostêpnej pod adresem https://wielgomlyny.ezamawiajacy.pl/
2. Zasady rejestracji na Platformie, przygotowania i z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu znajduj± siê pod adresem platformy https://wielgomlyny.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówieñ publicznych” – Instrukcja dla Wykonawcy dla postêpowañ opublikowanych od 01.01.2021 roku.
3. Zalecenia:
a) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf
b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: − zip − 7Z
c) W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: rar; gif; bmp; numbers; pages;
d) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
4. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej okre¶lone na platformie –https://wielgomlyny.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówieñ publicznych” – Instrukcja dla Wykonawcy dla postêpowañ opublikowanych od 01.01.2021 roku oraz uznaje go za wi±¿±cy.
5. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie przez Wykonawcê oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformy zakupowej.
6. Celem prawid³owego z³o¿enia oferty nale¿y zapoznaæ siê z Instrukcj± sk³adania oferty dla Wykonawcy - znajduj±cej siê pod adresem platformy https://wielgomlyny.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówieñ publicznych” – Instrukcja dla Wykonawcy dla postêpowañ opublikowanych od 01.01.2021 roku.
7. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
8. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
9. Wykonawca, za po¶rednictwem platformy zakupowej mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://wielgomlyny.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plany zamówieñ publicznych” – Instrukcja dla Wykonawcy dla postêpowañ opublikowanych od 01.01.2021 roku.
Wykonawca ma prawo z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Oferty wykonawcy, który przed³o¿y wiêcej ni¿ jedn± ofertê, zostan± odrzucone.
10. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami i dokumentami, wskazanymi w rozdziale II podrozdziale 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
11. Do up³ywu terminu sk³adania ofert wykonawca mo¿e wycofaæ ofertê. Sposób postêpowania w przypadku oferty w systemie zosta³ opisany w Instrukcji korzystania z Platformy zakupowej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „c” RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup ekologicznego autobusu i ci±gnika rolniczego na potrzeby Gminy Wielgom³yny.
2. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Prawo zamówieñ publicznych, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
- Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ACR-01/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 zamówienia obejmuje zakup ci±gnika rolniczego na potrzeby Gminy Wielgom³yny.
Ci±gnik rolniczy bêd±cy przedmiotem zamówienia musi spe³niaæ wymagania w zakresie parametrów technicznych oraz wyposa¿enia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±: za³±cznik nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy - za³±cznik nr 4 do SWZ.
Podane parametry w opisie przedmiotu zamówienia s± warto¶ciami minimalnymi. Ka¿dy ci±gnik o podanych parametrach lub lepszych spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Parametry techniczno – eksploatacyjne i jako¶æ dostarczonego pojazdu, zespo³ów i podzespo³ów musz± odpowiadaæ powszechnie obowi±zuj±cym przepisom prawa.
Ci±gnik bêd±cy przedmiotem zamówienia powinien spe³niaæ wymagania okre¶lone w przepisach dotycz±cych homologacji pojazdów obowi±zuj±cych na terytorium RP oraz posiadaæ stosowne dokumenty ¶wiadcz±ce o spe³nieniu niezbêdnych norm i wytycznych, które powinien spe³niaæ ww. ci±gnik przed dopuszczeniem go do u¿ytkowania.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ wymaganiom w zakresie umo¿liwiaj±cym rejestracjê i dopuszczenie do ruchu drogowego okre¶lonym w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym(tekst jednolity Dz. U. z 2021 roku poz. 450 ze zm.) oraz w rozporz±dzeniach wykonawczych do tej ustawy, w szczególno¶ci rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresy ich niezbêdnego wyposa¿enia ( Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ci±gniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Kryterium „Cena” (C) - waga 100 % :
Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê na Formularzu Oferty.
Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
C = C min x 100 pkt
C o
gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium
„Cena”
C min – cena brutto oferty najtañszej
C o –cena brutto oferty ocenianej

Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszej ceny przedstawionej przez Wykonawców w zakresie w/w kryterium. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w powy¿szym kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym Wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie ka¿dego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia tak± sam± najni¿sz± cenê brutto za wykonanie zamówienia, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców którzy z³o¿yli te oferty do z³o¿enia w okre¶lonym terminie ofert dodatkowych.
Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ w z³o¿onych wcze¶niej ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 zamówienia obejmuje zakup ekologicznego autobusu na potrzeby Gminy Wielgom³yny.
Autobus bêd±cy przedmiotem zamówienia musi spe³niaæ wymagania w zakresie parametrów technicznych oraz wyposa¿enia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj± za³±cznik nr 1b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy - za³±cznik nr 4a do SWZ.
Podane parametry w opisie przedmiotu zamówienia s± warto¶ciami minimalnymi. Autobus o podanych lub lepszych parametrach spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Parametry techniczno – eksploatacyjne i jako¶æ dostarczonego pojazdu, zespo³ów i podzespo³ów musz± odpowiadaæ powszechni obowi±zuj±cym przepisom prawa.
Autobus bêd±cy przedmiotem zamówienia powinien spe³niaæ wymagania okre¶lone w przepisach dotycz±cych homologacji pojazdów obowi±zuj±cych na terytorium RP oraz posiadaæ stosowne dokumenty ¶wiadcz±ce o spe³nieniu niezbêdnych norm i wytycznych, które powinien spe³niaæ ww. autobus przed dopuszczeniem go do u¿ytkowania.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ wymaganiom w zakresie umo¿liwiaj±cym rejestracjê i dopuszczenie do ruchu drogowego okre¶lonym w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym(tekst jednolity Dz. U. z 2021 roku poz. 450 ze zm.) oraz w rozporz±dzeniach wykonawczych do tej ustawy, w szczególno¶ci rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresy ich niezbêdnego wyposa¿enia ( Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34121100-2 - Autobusy transportu publicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Kryterium „Cena” (C) - waga 100 % :
Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê na Formularzu Oferty. Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
C = C min x 100 pkt
C o
gdzie: C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium
„Cena”
C min – cena brutto oferty najtañszej
C o –cena brutto oferty ocenianej
Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszej ceny przedstawionej przez Wykonawców w zakresie w/w kryterium. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w powy¿szym kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym Wykonawcom, spe³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie ka¿dego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia tak± sam± najni¿sz± cenê brutto za wykonanie zamówienia, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców którzy z³o¿yli te oferty do z³o¿enia w okre¶lonym terminie ofert dodatkowych.
Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ w z³o¿onych wcze¶niej ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy ¿±da wy³±cznie od wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±, wpisu do odpowiedniego rejestru.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zrealizowa³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykona³ przynajmniej:
Dla czê¶ci 1 zamówienia
a) dostawê dwóch ci±gników rolniczych o parametrach nie ni¿szych ni¿ opisane w za³±czniku nr 1a do SWZ.
Dla czê¶ci 2 zamówienia
b) dostawê dwóch autobusów o parametrach nie ni¿szych ni¿ opisanych w za³±czniku nr 1b do SWZ.
Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane bêd± ³±cznie zdolno¶ci techniczne lub zawodowe. W tym celu Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± przedk³adaj± jeden wspólny wykaz dostaw.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
Formularz ofertowy sk³adany jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
2) Wype³niony formularz opisu przedmiotu zamówienia sporz±dzony z wykorzy-
staniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SWZ dla czê¶ci 1 zamówienia.
Formularz z opisem przedmiotu zamówienia sk³adany jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
3) Wype³niony formularz opisu przedmiotu zamówienia sporz±dzony z wykorzy-
staniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1b do SWZ dla czê¶ci 2 zamówienia.
Formularz z opisem przedmiotu zamówienia sk³adany jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
4) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdzia³ach 5 i 6 SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 i za³±cznik nr 3 do SWZ.
O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy.
3. 4. Do oferty wykonawca za³±cza równie¿:
a) Pe³nomocnictwo
• Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
• W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
b) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy)
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania wykonawców, wobec których zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
Podstawy fakultatywnego wykluczenia z art. 109 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê:
1) o którym mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1) który naruszy³ obowi±zki dotycz±ce p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, z wyj±tkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, chyba ¿e wykonawca odpowiednio przed up³ywem terminu do sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³aty tych nale¿no¶ci;
2) o którym mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4) w stosunku do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on winnej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym przez notariusza, powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
• Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Potencja³ podmiotu trzeciego
W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca mo¿e polegaæ na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art.118–123 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Podmiot trzeci, na potencja³ którego wykonawca powo³uje siê w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Podwykonawstwo
Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê zamówienia .
Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. Wówczas Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ w za³±czniku nr 5do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
– Informacje dotycz±ce podwykonawcy, czê¶ci zamówienia których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podaæ firmy podwykonawców, o ile s± ju¿ znane. Je¿eli Wykonawca nie bêdzie powierza³ us³ug podwykonawcom, wówczas nie do³±cza do oferty za³±cznika nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
Podwykonawca nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶ci dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, polegaj±cych na:
1) dokonaniu zmiany Umowy korzystnej dla Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci:
a) obni¿aj±cej koszt przedmiotu Umowy,
b) mog±cej przyczyniæ siê do podniesienia bezpieczeñstwa wykonania przedmiotu Umowy,
c) mog±cej przyczyniæ siê do podniesienia jako¶ci wykonania przedmiotu umowy, zastosowania nowych technologii/rozwi±zañ itp.,
d) mog±cej przyczyniæ siê do usprawnienia jego w³asno¶ci u¿ytkowych podniesienia efektywno¶ci dzia³ania,
e) mog±cej przyczyniæ siê do korzystnego dla Zamawiaj±cego skrócenia terminu realizacji wykonania przedmiotu Umowy.
2) w przypadku gdy konieczno¶æ zmiany Umowy wynikaæ bêdzie z umów, wytycznych, zaleceñ, decyzji lub innych dokumentów, którymi stron± lub autorem bêd± instytucje finansuj±ce dostawê lub inne organy publiczne albo s±dy.
3) zaistnieje potrzeba zmiany dokonana na podstawie uzgodnionych mo¿liwo¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w opisie.
4)zmianie terminu wykonania umowy w przypadku:
a) zaistnienia si³y wy¿szej czyli zdarzenia którego nie mo¿na by³o przewidzieæ. Maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia umowy bêdzie równy okresowi przerwy w ¶wiadczeniu dostawy.
b) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron umowy.
5) W przypadku zmian organizacyjnych u Wykonawcy lub Zamawiaj±cego w tym równie¿ zwi±zanych z nastêpstwem prawnym podmiotów, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê tre¶ci umowy w tym przedmiocie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://wielgomlyny.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.