Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00609260/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umkatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c01b78b1-1fe7-4a93-b80c-019eab186684
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028883/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.59 Obsługa techniczno-logistyczna urządzeń promocyjnych w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.86.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 569105,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: obsługi techniczno-logistycznej urządzeń promocyjnych w 2025 roku według poniższej specyfikacji:
a) magazynowania, konserwacji i naprawy nośników udostępnionych przez zamawiającego;
b) transportu nośników w wyznaczone miejsce;
c) rozkładania, składania oraz obsługi nośników (w tym dokonywania ustaleń dotyczących zapewnienia podłączenia urządzeń do energii elektrycznej);
d) montażu oraz demontażu sceny modułowej (5/6m) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
e) montażu oraz demontażu ścianek prostych (3/2,45m; 2,5/2,45m) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;
f) montażu i demontażu hali namiotowej wraz z zapewnieniem transportu na terenie Katowic;
g) przygotowania ekspozycji z użyciem projektora logo (gobo);
h) prowadzenie animacji na stoisku miasta: twister, puzzle 3D – około 10 ekspozycji;
i) przechowywania materiałów promocyjnych na potrzeby imprez promocyjnych;
j) odbioru materiałów promocyjnych z siedziby Zamawiającego;
k) obsługi wydarzeń kulturalno-promocyjnych w zakresie zapewnienia sceny wraz zadaszeniem, nagłośnieniem oraz światłem, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego;
l) zapewnienia obsługi do realizacji działań promocyjnych zgodnych z potrzebą Zamawiającego tj. osób obsługujących nośniki, kierowców, hostess;
m) obsługi fotograficznej na każdy dzień obsługi imprezy. Zdjęcia (nie mniej niż 10 zdjęć) winny być dostarczone do Zamawiającego w wersji elektronicznej nie później niż w dniu następnym po dacie obsługiwanego wydarzenia;
n) zapewnienia dyżuru technicznego;
o) przejęcia odpowiedzialności za powierzone mienie oraz odpowiedzialności za ewentualne szkody związane z działaniem nośników w czasie realizacji umowy.
Nośniki reklamowe miasta eksponowane będą podczas wydarzeń odbywających się w różnych lokalizacjach miasta i w różnych terminach – ok. 350 wydarzeń.
Ilości wskazane w załączniku nr 1 (formularz ofertowy) do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Szczegółowy zakres prac określa:
a) projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 8 do SWZ)
b) wykaz zestawów nagłośnienia, oświetlenia i sceny, jakie powinien zapewnić wykonawca (załącznik nr 9 do SWZ)
c) opis nośników w dyspozycji zamawiającego (załącznik nr 10 do SWZ)
d) specyfikacja hali namiotowej ( załącznik nr 11 do SWZ).
W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł.
Zgodnie z ustawą dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, art. 68 ust.3 podmiot wykonujący zamówienie winien zapewnić łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania w wysokości co najmniej 10%.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63122000-0 - Usługi magazynowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 673677,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 673677,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 673677,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCV B2B sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954 001 19 05
7.3.3) Ulica: ul. Zawiszy Czarnego 2/2
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-872
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 673677,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
- Dostawa i montaż nowego sterownika DMX dla potrzeb sterowania iluminacją świetlną w obiekcie Hali Widowiskowo-Sportowej "SPODEK"
- MODERNIZACJA OZNAKOWANIA POZIOMEGO
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- DOSTAWA TONERÓW I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
- Usługa dzierżawy łączy światłowodowych i dostępu do sieci Internet dla CCOD w Raciborzu
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wydarzeń na terenie Pawilonu Edukacyjnego Kamień
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Wykonanie usługi organizacji konferencji dla 50 osób.
- "Utrzymanie i eksploatacja instalacji do przetwarzania odpadów zielonych w Kętach w 2025 r."
- Zakup usługi na współorganizację uroczystości Centralnych Obchodów Dnia Strażaka połączonych z Promocją Oficerską Głównej Państwowej Straży Pożarnej
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowej konferencji w ramach operacji pn. "Innowacyjne rozwiązania wspierające rozwój gospodarki pasiecznej. Wykorzystanie i przetwórstwo produktów pszczelich" (...)
więcej: Usługi magazynowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.