Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279007/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta
w Sieradzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Władysława Reymonta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000734989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 14
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438271421
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1.sieradz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedynkasieradz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmsieradz.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymontaw Sieradzu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83556eb0-4b9f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000679/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żywności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279007/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOR-Z.271.53.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 586317,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca, w wyniku wygrania przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta w Sieradzu – część nr 1 zamówienia: dostawa artykułów ogólnospożywczych (CPV: 15800000-6 Różne produkty spożywcze) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowaniai ofercie Wykonawcy.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta
w Sieradzu w ilości określonej szczegółowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 76762,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca, w wyniku wygrania przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta w Sieradzu – część dostawa warzyw i owoców (CPV: 15300000-1 Owoce, warzywai podobne produkty) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta
w Sieradzu w ilości określonej szczegółowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 183917,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca, w wyniku wygrania przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta w Sieradzu – część nr 3 – dostawa pieczywa (CPV: 15811000-6 Pieczywo) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta
w Sieradzu w ilości określonej szczegółowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 12150,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca, w wyniku wygrania przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta w Sieradzu – część nr 4 – dostawa artykułów mleczarskich (CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie)w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta
w Sieradzu w ilości określonej szczegółowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 48295,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca, w wyniku wygrania przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta w Sieradzu – część nr 5 - dostawa ryb (CPV: 03311000-2 Ryby) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta
w Sieradzu w ilości określonej szczegółowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 69615,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca, w wyniku wygrania przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta w Sieradzu – część nr 6 – dostawa jaj (CPV: 03142500-3 Jaja) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta
w Sieradzu w ilości określonej szczegółowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 20588,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca, w wyniku wygrania przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta w Sieradzu – część nr 7 – dostawa artykułów mięsnych (CPV: 15130000-8 Produkty mięsne) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta
w Sieradzu w ilości określonej szczegółowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 104262,75 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca, w wyniku wygrania przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta w Sieradzu – część nr 8 – dostawa artykułów drobiowych (CPV: 15131500-0 Produkty drobiowe)w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Władysława Reymonta
w Sieradzu w ilości określonej szczegółowo w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131500-0 - Produkty drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 70725,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106203,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106203,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106203,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106153,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127255,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127255,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127255,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe Piotr Prekwa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271498370
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo handlowe. Prekwa Piotr
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo handlowe. Prekwa Piotr
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127255,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24970,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24970,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24970,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia JAZON II Paweł Poryzała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691393832
7.3.3) Ulica: Dobrzelów 83
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA "JAZON II" PAWEŁ PORYZAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA "JAZON II" PAWEŁ PORYZAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24970,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na część nr 4 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 w związku z art. 259 ustawy Pzp: nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „SER-WIKA” Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270005402
7.3.3) Ulica: Kamionka 48
7.3.4) Miejscowość: Burzenin
7.3.5) Kod pocztowy: 98-260
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Kraina jaj Joanna Chinalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291609306
7.3.3) Ulica: Okup Mały, ul. Akacjowa 23
7.3.4) Miejscowość: Łask
7.3.5) Kod pocztowy: 98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOROWINA Zakład Mięsny Podsiadły Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270007364
7.3.3) Ulica: Broszki 34
7.3.4) Miejscowość: Złoczew
7.3.5) Kod pocztowy: 98-270
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90265,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90265,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90265,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOROWINA Zakład Mięsny Podsiadły Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270007364
7.3.3) Ulica: Broszki 34
7.3.4) Miejscowość: Złoczew
7.3.5) Kod pocztowy: 98-270
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BOROWINA" ZAKŁAD MIĘSNY PODSIADŁY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BOROWINA" ZAKŁAD MIĘSNY PODSIADŁY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90265,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Sieradza w 2025 r. z prawem opcji
- Dostawa konserw mięsnych i rybnych do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa leków do programów terapeutycznych i świadczeń gwarantowanych
- Świadczenie dla gminy Miasto Sieradz usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 r.
- Wyłapywanie i zapewnienie opieki w schronisku bezdomnym zwierzętom z terenu Miasta Sieradza
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Sukcesywna dostawa produktów suchych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rok 2025 dla Przedszkola nr 12 "Leśny domek" w Gdańśku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 50 iim. Emilii Plater w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach w 2025 roku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.