Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00304156/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja hydroforni w Śmiłowie w ramach projektu pn. „Budowa sieci wodociągowej na odcinku Śmiłów – Gąsawy Rządowe oraz modernizacja hydroforni w Śmiłowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastrząb
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 5
1.5.2.) Miejscowość: Jastrząb
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-502
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jastrzab.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugjastrzab.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ugjastrzab.bip.org.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja hydroforni w Śmiłowie w ramach projektu pn. „Budowa sieci wodociągowej na odcinku Śmiłów – Gąsawy Rządowe oraz modernizacja hydroforni w Śmiłowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86e995f7-57f2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000648/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci wodociągowej na odcinku Śmiłów- Gąsawy Rządowe oraz modernizacja hydroforni w Śmiłowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304156/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 740100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja hydroforni w Śmiłowie w ramach projektu „ Budowa sieci wodociągowej na odcinku Śmiłów – Gąsawy Rządowe oraz modernizacja hydroforni w Śmiłowie” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Zakres robót obejmuje m.in.
1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń z uzyskaniem pozwolenia na budowę jak i wszelkich prac budowlano-montażowych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) Załącznik Nr 9 do SWZ oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia. Dokumentacja projektowa opracowana przez Wykonawcę musi być zatwierdzona przez zamawiającego, przed uzyskaniem stosownych pozwoleń budowlanych, wymaganych obowiązującym prawem. Zamawiający informuje, że posiada pozwolenie wodnoprawne dla przedmiotowego zadania oraz mapę do celów projektowych załącznik Nr 9a do SWZ.
2) wykonanie zakresu rzeczowego:
a) wymiana pompy głębinowej -Studnia nr 2 „ awaryjna”;
b) szafa energetyczna wraz z zabezpieczeniem pomp głębinowych;
c) zakup, dostawa, montaż – zasyp do zbiorników;
d) Wymiana sprężarki – sprężarka do napowietrzania dla Stacji Uzdatniania Śrubowa 3 kW 6000 obr./min. Wymiana orurowania i podłączenie do zbiorników SU;
e) Aerator do mieszania wody z powietrzem ;
f) dostawa i montaż zbiorników na wodę uzdatnioną V= 100 m³;
g) demontaż istniejących zbiorników na wodę uzdatnioną;
h) pompy poziome do wody uzdatnionej – wymiana;
i) pompa płucząca – dostawa i montaż
j) wymiana orurowania istniejącego – przewidziano zastosowanie rur i kształtek PVC – U PN 16, DN 20-160
k) inne elementy ujęte w załączniku Nr 9 (PFU) do SWZ oraz Projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ
4. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w załączniku Nr 9 (PFU) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42120000-6 - Pompy i sprężarki
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1070100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1104540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1070100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PUPH "Benerat i Syn" s.c. Benerat Maciej, Benerat Wojciech
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PUPH "Benerat i Syn" s.c. Benerat Maciej, Benerat Wojciech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960014370
7.3.3) Ulica: Żytnia 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1070100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-20 do 2022-07-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Płośnicy
- Budowa budynku magazynu odpadów nr 2 w ZGO Pukinin
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami oraz sieci kanalizacji deszczowej w ul. Warszawskiej w Raciążu
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Słopnicach.
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Joniec
- "Zagospodarowanie terenu wokół żłobka w Piątnicy".
więcej: Pompy i sprężarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.