Og³oszenie z dnia 2021-04-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00082027/01 - Wynik z dnia 2021-06-14
Og³oszenie nr 2021/BZP 00033568 z dnia 2021-04-15 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Naprawy oraz bie¿±ca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Bia³ystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S³onimska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dgk@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy oraz bie¿±ca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e5684420-9924-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00033568
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000363/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Naprawy i bie¿±ca konserwacja alejek w parkach i na skwerach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej „Platform±”, przez co nale¿y rozumieæ narzêdzie umo¿liwiaj±ce realizacjê procesu zwi±zanego z udzielaniem zamówieñ publicznych przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, s³u¿±ce w szczególno¶ci do przekazywania ofert, o¶wiadczeñ i dokumentów.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 3:1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/, lub https://oneplace.marketplanet.pl2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu. 3. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne, umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer - minimalnie wersja 10.0;4) w³±czona obs³uga JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.4. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.7. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa dedykowanego Miastu Bia³ystok, tel. +48 22 25 72 223 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r.) (w skrócie „RODO”), informujê, ¿e:1. Administratorem danych jest Prezydent Miasta Bia³egostoku, Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok.2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl.3. Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:1) przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy) - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp; 2) przez okres 5 lat liczonych od koñca roku, w którym postêpowanie zostanie zakoñczone – w przypadku dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia;3) przez okres 10 lat liczonych od koñca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana – w przypadku umów zwartych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;4) w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych przez czas trwania projektu.5. Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO.6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do:1) prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;2) prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;3) prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO;4) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO.7. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.9. Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DGK-IV.271.14.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: naprawa oraz bie¿±ca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Bia³ymstoku. 2. Zakres zamówienia obejmuje (Rodzaj robót / Przewidywana ilo¶æ):1) Naprawa alejek o nawierzchni ziemnej / 200 m2,2) Naprawa alejek o nawierzchni ¿wirowej / 310 m2,3) Naprawa alejek o nawierzchni HanseGrand / 350 m2,4) Naprawa alejek o nawierzchni z kamieni polnych tzw. „kocie ³by” / 130 m2,5) Naprawa alejek o nawierzchni asfaltowej / 42 m2,6) Naprawa alejek o nawierzchni typu „polbruk” / 190 m2,7) Naprawa alejek o nawierzchni wykonanej z p³yt granitowych o wymiarze 60x60x6 cm / 180 m2,8) Naprawa schodów, donic, ³aw oraz balustrady wykonanych z piaskowca / 180 m2,9) Naprawa alejek o nawierzchni wykonanej z p³yt betonowych o wymiarach 35x35x5 i/lub 50x50x7 cm / 110 m2,10) Naprawa alejek o nawierzchni wykonanej z kostki kamiennej / 130 m2,11) Wymiana obrze¿a betonowego o wymiarach 6x20 i/lub 8x30/ 90 m,12) Regulacja/wymiana studzienek / 15 szt.,13) Wykonanie nawierzchni utwardzonej pod ³awkami / 30 szt.,14) Uzupe³nienie kruszywa ozdobnego (kruszywo ¿wirowe) na dziedziñcu wstêpnym Ogrodu Branickich / 190 m2,15) Uzupe³nienie kruszywa ozdobnego (kruszywo dolomitowe) Ogrodu Branickich / 560 m2,16) Uzupe³nienie kruszywa ozdobnego (mia³ ceglany) Ogrodu Branickich / 400 m2,17) Naprawa nawierzchni TerraWay / 30 m2,18) Naprawa betonowego siedziska na skwerze przy ul. Bema / 25 szt.,19) Naprawa alejek o nawierzchni z desek tarasowych TWINSON / 20 m2.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la:1) przedmiar robót – za³. nr 1 do SWZ;2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - za³. nr 2 do SWZ.4. Zamawiaj±cy bêdzie ka¿dorazowo zleca³ protoko³em konieczno¶ci zakres i termin wykonania robót budowlanych oraz wskazywa³ ich lokalizacjê.5. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia 2 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane. Wykonawca mo¿e uzyskaæ dodatkowe punkty za wyd³u¿enie okresu gwarancji – zgodnie z rozdz. XIX SWZ.6. Rozwi±zania równowa¿ne1) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, Zamawiaj±cy wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równowa¿no¶ci: - Nawierzchnia równowa¿na dla TerraWay:wykonana na bazie twardych, naturalnych kruszyw o granulacji 1-8 mm po³±czonych dwusk³adnikow± mieszank± ¿ywic na bazie ¿ywic epoksydowych; wytrzyma³a na ¶ciskanie i ¶cieranie a jednocze¶nie posiadaj±ca wysok± elastyczno¶æ; maksymalne ca³kowite ugiêcie nawierzchni – 1,5 mm; nawierzchnia sk³adaj±ca siê z dwóch warstw: no¶nej i u¿ytkowej. Warstwa no¶na wykonana z kruszywa, warstwa u¿ytkowa to nawierzchnia mineralno-¿ywiczna. - Nawierzchnia musi byæ dylatowana z uwagi na zmienn±, nieznaczn± kurczliwo¶æ w okresie zimy i lata. Nawierzchnia odporna na zmienne warunki atmosferyczne, przepuszczalna dla wody. - Nawierzchnia mineralna równowa¿na dla HanseGrand Royal 0/8mm:w kolorze be¿owo-z³otym, nawierzchnia mineralna na bazie kruszyw granitowych, wodoprzepuszczalna, naturalnie stabilizowana; grubo¶æ ziarna od 0 do 8mm, waga wynosi 2 tony/m3; czysty materia³ budowlany z wysokogatunkowych surowców, takich jak: kamieñ naturalny, ³upki wysokogórskie oraz ekologiczne lepiszcze wi±¿±ce.- Nawierzchnia równowa¿na dla nawierzchni z desek tarasowych TWINSON:deska wykonana z kompozytu m±czki drzewnej i polichlorku winylu PCV, niewymagaj±ca szlifowania i konserwacji, antypo¶lizgowa. Sprê¿ysta wielokomorowa struktura, odporna na uszkodzenia mechaniczne. Grubo¶æ min. 20 mm, ognioodporno¶æ klasy B, atest PZH.2) W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. 3) Wykonawca zobowi±zany jest udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. 4) W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowi±zany jest udowodniæ w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, ¿e obiekt budowlany, dostawa lub us³uga, spe³niaj± wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci okre¶lone przez Zamawiaj±cego.7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy: Zgodnie z dyspozycj± art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia osób na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), w zakresie czynno¶ci i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy (o ile czynno¶ci te nie s± wykonywane przez dane osoby osobi¶cie w ramach prowadzonej przez nie dzia³alno¶ci gospodarczej na podstawie wpisu do CEiDG). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób Zamawiaj±cy pozostawia w gestii Wykonawcy podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.Obowi±zki Wykonawcy lub Podwykonawcy/dalszego Podwykonawcy dotycz±ce zatrudnienia osób na umowê o pracê zosta³y uregulowane w projekcie umowy, stanowi±cym za³. nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 214 UST. 1 PKT 7 USTAWY PZP:1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych o takim samym zakresie jak zamówienie podstawowe zgodnie z rozdz. III SWZ.2. Zmawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w pkt 1, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, do kwoty: 67 466,71 z³ netto.3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ w ca³ym lub czê¶ciowym zakresie okre¶lonym w pkt 1.4. Zamówienie zostanie udzielone z uwzglêdnieniem warunków okre¶lonych w projekcie umowy – za³. nr 3 do SWZ.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazaæ:a) wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu lub remoncie lub naprawie nawierzchni ci±gów pieszych usytuowanych w parkach lub na skwerach o ³±cznej warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto,b) 1 osobê, skierowan± do nadzoru i kierowania robotami budowlanymi, posiadaj±c± do¶wiadczenie w nadzorze lub kierowaniu co najmniej 1 robot± budowlan± w zakresie wykonania lub remontu lub naprawy nawierzchni ci±gów pieszych usytuowanych w parkach lub na skwerach. 2. UWAGA:1) Warto¶ci pieniê¿ne wskazane w dokumentach, maj±cych na celu wykazanie spe³niania przez Wykonawców warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, podane w walutach obcych, Zamawiaj±cy przeliczy na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z dnia zamieszczenia og³oszenia o niniejszym postêpowaniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. W przypadku wskazania warto¶ci pieniê¿nej w walucie obcej nieobowi±zuj±cej w dniu opublikowania ww. og³oszenia, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z ostatniego dnia obowi±zywania tej waluty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w pkt 1 lit. a) zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z cz³onków konsorcjum wyka¿e siê wykonaniem zamówieñ wymaganych w pkt 1 lit. a) (zapis stosuje siê odpowiednio w przypadku polegania na innych podmiotach).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.2. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia o¶wiadczenia wymienionego w pkt 1, dotycz±cego tych podmiotów, potwierdzaj±cego, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (na lub wg za³. nr 5 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg za³. nr 6 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 4 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy - sk³ada ka¿dy z Wykonawców do oferty,3) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ - sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego,4) dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SWZ - sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V SWZ - na wezwanie Zamawiaj±cego.2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty:1) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³. nr 4 do SWZ),2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (na lub wg za³. nr 7 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie okre¶la w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu, udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnej oraz konsorcjum):1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty),2) dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony zgodnie z rozdz. XVI pkt 10 ppkt 2 SWZ, 3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych – pe³nomocnikiem,4) wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,5) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowi±cym za³. nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
2021-04-15 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- ZK-DZP.262.105.2024 Zakup stanowisk dydaktycznych z platform± w postaci uniwersalnej p³ytki monta¿owej do Laboratorium Metrologicznego Wydzia³u Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0"
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawê Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeñ autoimmunologicznych metod± immunoenzymatyczn± wraz z dzier¿aw± sprzêtu
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê ob³o¿eñ jednorazowego u¿ytku
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do sterylizacji
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pe³nienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Wêgierki w Bia³ymstoku"
- Wykonanie us³ugi sta³ej ochrony fizycznej terenu, zewnêtrznej i wewnêtrznej budynków Uniwersytetu w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikaj±cych z bie¿±cych kontroli celem prawid³owego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykoñczeniem i wyposa¿. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.