Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033581 z dnia 2021-04-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych realizowanych przez IAM, wszczególności z dziedziny muzyki poważnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hzonko@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa Instytucja Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych realizowanych przez IAM, wszczególności z dziedziny muzyki poważnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd1070e9-9dd1-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014522/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych z dziedziny muzyki poważnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/IAM/2021/03
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 76000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów kulturalnych realizowanych przez IAM, wszczególności z dziedziny muzyki poważnej, w tym:1) współpraca z polskimi i zagranicznymi,partnerami, w tym m.in. artystami, menedżerami oraz instytucjami kultury, szczególności wzakresie realizacji projektów i wydarzeń z dziedziny muzyki poważnej; 2) współpraca przyrealizacji wizyt studyjnych w Polsce i zagranicą, 3) współtworzenie strategii programowejprojektów kulturalnych,4) organizacja realizowanych/współrealizowanych przez IAM projektów,działań, wydarzeń kulturalnych, w tym: a) opracowywanie koncepcji projektów, b) planowanie,ustalanie harmonogramów projektów,c) przygotowywanie dokumentacji projektów,d) realizacjaprojektów, rozliczanie i prowadzenie ewaluacji projektów,e) tworzenie i prowadzenie budżetówszczegółowych realizowanych projektów,f) prowadzenie dokumentacji realizowanych projektóww elektronicznym systemie zarządzania projektami,- zgodnie z przyjętymi w IAM procedurami iregulacjami;5) przygotowanie i koordynacja umów, zamówień, wniosków z zakresu zamówieńpublicznych, nadzór nad realizacją umów, rozliczenia faktur i sprawozdań oraz archiwizacjadokumentacji, w ramach realizowanych projektów, zgodnie z przyjętymi w IAM procedurami iregulacjami;6) współpraca z innymi Wydziałami i programami Instytutu Adama Mickiewicza wzakresie komunikacji projektów.7) merytoryczne rozpoznawanie aktualnych trendów,identyfikowanie potencjalnych partnerów IAM w ramach planowanych i realizowanych projektów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73200,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73200,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73200,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Karwowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271068900
7.3.3) Ulica: Waliców
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-851
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73200,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont balkonów (wytypowane piony) w budynkach SMB ,,IMIELIN" przy ul. Hawajska 1,10,13, Malinowskiego 6, Warchałowskiego 1,11,13, Wasilkowskiego 3,4,6,10,14
- Wykonanie przebudowy instalacji gazu w budynkach SMB Imielin przy ul. Hawajskiej 10 i Hawajskiej 14
- Obsługa techniczna wind oraz platform dla osób niepełnosprawnych zlokalizowanych w Oddziale Terenowym Dolnośląskim
- DZP.261.32.2024 Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w tym wynajmu sal konferencyjnych w Zakopanem w celu organizacji konferencji: "Standardy jakości Erasmusa w praktyce szkolnej" (...)
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu informatycznego firmy Cisco
- Zestaw do odzyskiwania danych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.