eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice"Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku biurowo-socjalnym przy ul. Wandy 6 w Katowicach"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku biurowo-socjalnym przy ul. Wandy 6 w Katowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003545711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 138

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-523

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zzm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzmkce.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku biurowo-socjalnym przy ul. Wandy 6 w Katowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c60dc1f-f270-4a45-b59e-b7d34d7b8113

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00102452/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 „Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku biurowo-socjalnym przy ul. Wandy 6 w Katowicach”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601285

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZI.261.47.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: "Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku biurowo-socjalnym przy ul. Wandy 6 w Katowicach”
2. Opis robót:
1) Wykonanie zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń z biurowych na socjalne w budynku biurowo socjalnym przy ul. Wandy 6 w Katowicach. Zakres dokumentacji obejmuje projekt prac adaptacyjno-remontowych drugiej kondygnacji naziemnej mających na celu przekształcenie pomieszczeń biurowych na socjalno-biurowe.
2) STAN ISTNIEJĄCY ZAGOSPODAROWANIA WRAZ Z ROZBIÓRKAMI:
Brak zmian w zakresie zagospodarowania; Brak rozbiórek ; Brak konfliktu z sieciami uzbrojenia podziemnego; Brak konfliktu z zielenią wysoką i krzewami (brak konieczności wycinki dla celów inwestycyjnych).
3) ROZLICZENIE Z MIEJSCOWYM PLANEM ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
- Budynek znajduje się w granicach obowiązującego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. Uchwała nr LXI/1245/10 z dnia 30.6.2010. Oznaczenie 2U/MW.
- Tereny zabudowy usługowej użyteczności publicznej - warunek spełniony - i/lub zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej.
- Projekt nie zakłada zmian w zakresie zagospodarowania terenu.
4) PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE - Brak zmian w zakresie zagospodarowania terenu.
5) ZESTAWIENIE POWIERZCHNI
Powierzchnia terenu objętego wnioskiem – zakres opracowania 360 m2
Powierzchnia zabudowy – bez zmian 234 m2
6) UKŁAD PRZESTRZENNY ORAZ FORMA ARCHITEKTONICZNA OBIEKTU BUDOWLANEGO
Układ oraz forma budynku: bez zmian. Na pierwszym piętrze projektuje się zmianę układu części ścian działowych (konstrukcja lekka G-K). Budynek o konstrukcji murowanej, dwukondygnacyjny, podpiwniczony. Dach czterospadowy. Wejście do budynku od strony zachodniej poprzez zamknięty, przeszklony wiatrołap ze schodami zewnętrznymi oraz zadaszeniem. Wejście do piwnicy od strony północnej z zewnątrz oraz od wewnątrz - z klatki schodowej. Piwnica: 5 pomieszczeń magazynowych, serwerownia, toaleta. W ramach projektu wydziela się pomieszczenie z licznikiem wody. Parter: hol główny połączony z klatką schodową. Pozostała część parteru wydzielona, nie objęta niniejszym opracowaniem. Brak zmian w zakresie parteru. Piętro: Stan istniejący - 6 pomieszczeń biurowych, korytarz, pomieszczenie kuchenne, toaleta. Korekta układu ścian działowych. Układ projektowany – dwa biura, korytarz, toaleta oraz dwa zespoły szatniowe (dla kobiet i mężczyzn) wraz z jadalniami oraz łaźniami. Zakres prac budowlanych oraz instalacyjnych zgodnie z art. 29.4.1) a) oraz art. 29.4.3) d) ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 725 z późn. zm.) nie wymaga pozwolenia ani zgłoszenia. Ściany zewnętrzne w konstrukcji murowanej, otynkowane, ocieplone – bez zmian. Ściany wewnętrzne nośne murowane oraz działowe ceglane i z płyt G-K. Parter i piętro wyposażone
w zabudowane rolety zewnętrzne sterowane elektrycznie.
7) CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OBIEKTU BUDOWLANEGO: Kubatura - 2.267 m3; Zestawienie powierzchni - 368,64 m2; Powierzchnia użytkowa w zakresie projektu - 160,00 m2; Wysokość budynku- 10,70 m; Długość elewacji frontowej - 19,10 m; Liczba kondygnacji: 2 nadziemne, poddasze nieużytkowe, 1 podziemna
3. Lokalizacja - Województwo śląskie, miasto Katowice, Budynek biurowo-socjalny przy ul. Wandy 6 w Katowicach DZIAŁKA NR: 1443/10 obręb 0005, karta mapy 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362274,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 770276,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362274,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana BUDMAR Marcin Nowek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241954276

7.3.3) Ulica: ul. Wieczorka 2C

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-219

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363479,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-14 do 2025-04-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.