Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00485511/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00505365/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parku przy ul. Złotowskiej w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa parku przy ul. Złotowskiej w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4784c4b7-98c3-4740-a288-9923ec993493
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031644/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Realizacja zadania SBO 2021 "Park przy ul. Złotowskiej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485511
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/40/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia (realizowany jako zwycięskie zadanie SBO 2021 – Park przy ul. Złotowskiej) – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje między innymi:
1) prace związane z wykonaniem gospodarki drzewostanem oraz ochrony drzewostanu w procesie inwestycyjnym,
2) prace związane z uksztaltowaniem terenu, w tym również niwelację skarpy i jej powierzchniowe wzmocnienie,
3) budowę ciągów pieszo-rowerowych z kruszywa naturalnego,
4) budowę chodnika,
5) budowę altany, tarasów widokowych oraz konstrukcji oporowych,
6) budowę siłowni StreetWorkout,
7) dostawę i montaż elementów malej architektury,
8) wykonanie ścieżek edukacyjnych wraz z oznakowaniem,
9) nasadzenia drzew, krzewów i bylin,
10) nasadzenia roślin w zgłębnikach,
11) wykonanie łąk kwietnych,
12) wykonanie nowych trawników,
13) wykonanie kanalizacji sanitarnej oraz zbiorników retencyjnych,
14) wykonanie oświetlenia terenu.
UWAGA:
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie nasadzeń drzew realizowane będą nasadzenia drzew jedynie w zakresie nasadzeń kompensacyjnych – 18 drzew – gatunki drzew zgodnie z decyzją na wycinkę, lokalizacja na rys. 4 PZT. Pozostałe nasadzenia
nie są objęte przedmiotem zamówienia.
2. Wszystkie prace winny być prowadzone pod stałym nadzorem geotechnicznym / geologicznym ze strony Wykonawcy – zgodnie z p. 8.20 Dokumentacji geologiczno– inżynierskiej, określającej warunki geologiczno-inżynierskie.
3. Wykonawca zobowiązany będzie – w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy - do przygotowania następujących dokumentów oraz przedłożenie ich Zamawiającemu:
a) oświadczenia Kierownika Budowy o objęciu obowiązków,
b) oświadczeń wszystkich Kierowników Robót o objęciu obowiązków,
c) kopii uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń potwierdzających wpisy osób pełniących funkcję Kierownika Budowy i Kierowników Robót na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz opłacenia składki na ubezpieczenie OC przez te osoby,
d) Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zgodnie z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 Nr 120 poz. 1126).
4. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również m. in. do:
1) zapewnienia nadzoru technicznego,
2) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjno-kartograficznej kartograficznej (prace geodezyjne i kartograficzne należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Biuro Geodety Miasta. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia geodezyjnej obsługi zadania oraz wykonania powykonawczej dokumentacji geodezyjnej zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi
prowadzenia prac geodezyjnych - dotyczących założenia bazy danych GESUT i BDOT 500 na terenie miasta Szczecin w 2016 roku oraz prowadzenia części cyfrowego systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemie SIP GEO-INFO 7),
3) organizacji ruchu na czas budowy wraz z opracowaniem dokumentacji (m.in. projektem organizacji ruchu) i niezbędnymi uzgodnieniami i zajęciem pasa drogowego łącznie z naliczonymi opłatami, oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego, jeśli zajdzie taka potrzeba,
4) zawiadomienia Prezydenta Miasta Szczecin o powstałych zmianach użytku gruntowego wskazując we wniosku dokumentację geodezyjną (zawierającą m. in. wykazy zmian danych ewidencyjnych, przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego) zgodnie z decyzją o odrolnieniu działki znak:
WOŚr-VI.6125.41.2023.MK,
5) zabezpieczenia istniejących sieci i obiektów w rejonie prowadzonych prac oraz współpracy z właścicielami sieci, w tym między innymi: ENEA Operator Sp. z o.o., UPC Polska Sp. z o.o., GAZ SYSTEM S.A., Orange Polska S.A., ANCO Sp. z o.o., ZWIK Sp. z o.o., ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.,
6) utrzymania porządku przy wyjeździe z placu budowy na drogi publiczne i w obrębie prowadzonych prac,
7) właściwego ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy,
8) zorganizowania placu budowy i zaplecza socjalnego wraz z przywróceniem terenu
do stanu pierwotnego,
9) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót, naprawy uszkodzeń powstałych podczas prowadzenia prac,
10) dostawy wody, energii elektrycznej i środków łączności,
11) realizacji prac w sposób nieuciążliwy dla osób odwiedzających park i zapewnienia dróg komunikacyjnych i bezpiecznego przejścia,
12) uporządkowania terenu po zakończeniu prac, w tym usunięcie szkód powstałych podczas wykonywania prac,
13) przeszkolenia pracowników w zakresie BHP i p.poż. na stanowisku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
14) prowadzenia Dziennika budowy,
15) oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wykonania i umieszczenia tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w widocznym miejscu,
16) wykonania postanowień wydanych decyzji administracyjnych,
17) powiadomienia wszystkich zainteresowanych, wskazanych w projekcie, o rozpoczęciu prac, w tym m. in. ENEA Operator Sp. z o.o., UPC Polska Sp. z o.o., GAZ SYSTEM S.A., Orange Polska S.A., ANCO Sp. z o.o., ZWIK Sp. z o.o., ENEA Oświetlenie Sp. z o.o., oraz dostosowania się do wydanych uzgodnień i zaleceń,
18) zapewnienia nadzoru ornitologa w celu dokonania przeglądu koron drzew (oraz ewentualnie również innych miejsc, jak np. słupy zlokalizowane na terenie inwestycji) pod kątem obecności czynnych gniazd ptasich; prowadzony przez Wykonawcę nadzór przyrodniczy ma zweryfikować możliwość wystąpienia gatunków chronionych,
a w przypadku stwierdzenia ich występowania, Wykonawca (w imieniu Zamawiającego) zobowiązany będzie uzyskać stosowne zezwolenia - na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ze zmianami),
19) przed przystąpieniem do wykonania cięć sanitarnych i technicznych – dokonania przeglądu drzew pod kątem obecności czynnych ptasich gniazd; w trwającym okresie lęgowym (od 1 marca do 15 października); Wykonawca zobowiązany będzie
do wykonania ekspertyzy ornitologicznej przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia w tym zakresie. W przypadku stwierdzenia obecności ptasich gniazd, konieczne będzie wstrzymanie cięć drzew i krzewów do zakończenia okresu ochronnego ptaków w okresie lęgowym. W takim przypadku ten zakres prac zostanie wstrzymany do czasu ustania kolizji lub wyłączony z zakresu przedmiotu zamówienia,
20) ścisłej współpracy z Zamawiającym, Nadzorem Inwestorskim i Nadzorem Autorskim,
21) zapewnienia uczestnictwa Kierownika budowy na naradach koordynacyjnych
i technicznych na placu budowy lub w miejscach związanych z realizacją, wskazanych przez Zamawiającego i w terminach przez niego wyznaczonych, a także w trakcie kontroli przedstawicieli Państwowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i innych organów,
22) każdorazowo zgłaszania Zamawiającemu kolizji z występującym drzewostanem,
23) zagospodarowania we własnym zakresie materiałów z rozbiórki (składowanie, wywóz, opłaty, itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym sposobu ich ewentualnego zagospodarowania (przewóz we wskazane miejsce wraz z załadunkiem i rozładunkiem),
24) poniesienia całkowitej odpowiedzialności za szkody spowodowane działalnością wynikłą z realizacji przedmiotowych prac, powstałe u Zamawiającego i osób trzecich,
25) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych,
np.: kruszywa, betonu, stali, itd. oraz certyfikatów, atestów, aprobat technicznych
itp. na wbudowane materiały (w języku polskim),
26) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą o odpadach i postępowaniu z nimi,
27) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi, badaniami podłoża, zagęszczenia gruntu, atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, itp. w języku polskim – w 2 egz.,
28) wykonania geodezji powykonawczej,
29) wykonania robót zgodnie z zarządzeniem nr 140/21 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 23.03.2021 r. w sprawie Standardów utrzymania, ochrony i rozwoju terenów zieleni Miasta Szczecin oraz obowiązków służących ich wdrożeniu (uzyskania zgody osoby sprawującej nadzór dendrologiczny na rozpoczęcie robót - § 7 pkt 3 zał. nr 2
do ww. zarządzenia),
30) prowadzenia robót zgodnie z Projektem ochrony zieleni w procesie inwestycyjnym,
31) wykonania dokumentacji powykonawczej zieleni (załącznik nr 13 do Obowiązków Podmiotów Miejskich zawartych w zarządzeniu nr 140/21 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 23.03.2021 r. w sprawie Standardów utrzymania, ochrony i rozwoju terenów zieleni Miasta Szczecin oraz obowiązków służących ich wdrożeniu,
32) przekazania Zamawiającemu tabelarycznego zestawienia środków trwałych z wykazaniem poszczególnych cen brutto i netto,
33) zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu do ww. zawiadomienia lub uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej przez Nadzór Budowlany, jeśli będzie taka potrzeba.
Ze względu na limit znaków , szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5970463,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5970463,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5970463,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B. GLOBAL Radosław Białowolski S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9552358678
7.3.3) Ulica: ul. Szczawiowa 55-57
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.B. GLOBAL RADOSŁAW BIAŁOWOLSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
P.B. GLOBAL RADOSŁAW BIAŁOWOLSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5970463,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach komunalnych w podziale na 2 części
- Zakup 12 zest składających się z laptopa wraz z pakietem biurowym z licencją na 12 m-cy, myszki przewodowej i oprogramowania antywirusowego na 12 m-cy oraz zakup 120 szt tabletów z etui i z klawiaturą
- Usługa przygotowania koncepcji i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej, polegającej na promocji idei uczenia się przez całe życie na terenie województwa zachodniopomorskiego ...
- Wykonanie montaży i demontaży urządzeń wchodzących w skład Centralnego Systemu Zarządzania Komunikacją Miejską
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa ciągnika rolniczego.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 wraz z budową skateparku.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Lubenia
- Utworzenie Klubu Dziecięcego w Szudziałowie realizowane w ramach środków pochodzących z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
- Odbudowa budynku frontowego, budowę oficyny wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejących oficyn na nieruchomości przy ul.Rewolucji 1908 nr31 (...)
- "Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Boczowie"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.