eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz wynajem sal konferencyjnych w ramach organizowanej przez KEE WEiA PG Konferencji Naukowej APE'25 w terminie od 04-06.06.2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz wynajem sal konferencyjnych w ramach organizowanej przez KEE WEiA PG Konferencji Naukowej APE’25 w terminie od 04-06.06.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektrotechniki i Automatyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.weia@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz wynajem sal konferencyjnych w ramach organizowanej przez KEE WEiA PG Konferencji Naukowej APE’25 w terminie od 04-06.06.2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-850f637f-761e-434f-a4b6-d09f83f493e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639339

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/260/014/U/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz najem sal konferencyjnych
w ramach organizowanej przez Katedrę Elektroenergetyki Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej Konferencji Naukowej APE’25, odbywającej się w terminie od 04.06.2025 roku do 06.06.2025 roku.
2. Kody wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55100000-1 - usługi hotelarskie, 55320000-1 - usługi przygotowywania posiłków.
3. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach
i warunkach opisanych w niniejszej SWZ oraz na podstawie projektowanych postanowień umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
5. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia / zwiększenia liczby uczestników określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy
w takim wypadku nie będzie przysługiwać odszkodowanie z tego
tytułu, jak również nie będzie on uprawniony do żądania zapłaty wynagrodzenia za niezrealizowaną część usługi. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację przedmiotu umowy o wartości nie mniejszej niż 50%
wartości wskazanej w §5 ust. 1 umowy.
6. Usługa hotelowa jako kluczowa część zamówienia, w całym okresie obowiązywania umowy będzie osobiście wykonywana przez Wykonawcę bez możliwości korzystania w tym zakresie z podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobry Hotel Sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 221051940

7.3.3) Ulica: Falista 7

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-331

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-04 do 2025-06-06

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wielkość Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia, tj. Dobry Hotel Sp. z o.o. Sp. komandytowa - duży przedsiębiorca

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.