Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00639339/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz wynajem sal konferencyjnych w ramach organizowanej przez KEE WEiA PG Konferencji Naukowej APE’25 w terminie od 04-06.06.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektrotechniki i Automatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.weia@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz wynajem sal konferencyjnych w ramach organizowanej przez KEE WEiA PG Konferencji Naukowej APE’25 w terminie od 04-06.06.2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-850f637f-761e-434f-a4b6-d09f83f493e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639339
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/260/014/U/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz najem sal konferencyjnych
w ramach organizowanej przez Katedrę Elektroenergetyki Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej Konferencji Naukowej APE’25, odbywającej się w terminie od 04.06.2025 roku do 06.06.2025 roku.
2. Kody wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 55100000-1 - usługi hotelarskie, 55320000-1 - usługi przygotowywania posiłków.
3. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach
i warunkach opisanych w niniejszej SWZ oraz na podstawie projektowanych postanowień umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
5. Dopuszcza się możliwość zmniejszenia / zwiększenia liczby uczestników określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy
w takim wypadku nie będzie przysługiwać odszkodowanie z tego
tytułu, jak również nie będzie on uprawniony do żądania zapłaty wynagrodzenia za niezrealizowaną część usługi. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację przedmiotu umowy o wartości nie mniejszej niż 50%
wartości wskazanej w §5 ust. 1 umowy.
6. Usługa hotelowa jako kluczowa część zamówienia, w całym okresie obowiązywania umowy będzie osobiście wykonywana przez Wykonawcę bez możliwości korzystania w tym zakresie z podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobry Hotel Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 221051940
7.3.3) Ulica: Falista 7
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-331
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOBRY HOTEL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DOBRY HOTEL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-04 do 2025-06-06SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych w 2025 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 40 im. kpt. Leonida Teligi w Gdańsku
- Modernizacja węzłów sanitarnych - parter niski w budynku sal sportowych IV-X zlokalizowanych w kompleksie budynków AWFiS w Gdańsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 wraz z robotami towarzyszącymi
- Bunkier w Oliwie, Twierdza Wisłoujście, Zbiornik na Oruni - monitoring stanu ochrony nietoperzy (liczenie zimowe)
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy 12 wiat śmietnikowych w obszarze Biskupiej Górki w Gdańsku.
- Zakup materiałów zużywalnych dla Pracowni Zakażeń i Pracowni Hematoonkologii Laboratorium Hematologii UCK.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji "Miasta Historyczne 3.0"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech wizyt studyjnych krajowych
- Organizacja wycieczki zagranicznej dla pracowników Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie wraz z osobami towarzyszącymi
- "Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej lubuskich MŚP i samorządu połączonej z wizytą na targach FASTFOOD & CAFÉ & RESTAURANT EXPO HELSINKI 2025 w Finlandii"
- Usługa cateringowa i wynajęcia sali dla gości Balu Studenta UMG 2025
- Usługi hotelarskie dla Teatru Łaźnia Nowa w Krakowie
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.