Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00601073/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu
pn.: „WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511439364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaćwieska, 14a
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 615 24 73
1.5.8.) Numer faksu: 87 615 24 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcprgoldap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprgoldap.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c75ab12-b66e-4194-9bdb-a6f57c0f80191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektupn.: „WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c75ab12-b66e-4194-9bdb-a6f57c0f8019
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00600081/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Świadczenie usług: Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: „WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotem umowy jest świadczenie usług w ramach projektu pn. „WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM”.” w ramach Priorytetu 9: Włączenie i integracja EFS+ Działania 9.9: System pieczy zastępczej programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.252.2024.4
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406680,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Diagnoza psychologiczna- Psycholog nr 1 - Diagnoza- 152 hSzczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ– Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) .
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 24320,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Diagnoza doradcy zawodowego - Doradca zawodowy -Diagnoza - 54 hSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 8640,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Indywidualne wsparcie pedagogiczne- Pedagog nr 1 – 480hSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 76800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Indywidualne wsparcie psychologiczne – Psycholog nr 1 - 600 hSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 96000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Grupa Wsparcia z elementami profilaktycznymi i elementami superwizji- 2 prowadzących jednocześnie Pedagog i Psycholog 2/ Pedagog 2(jeżeli mamy łamane to oznacza, że może być albo psycholog albo pedagog) –
2 osoby prowadzące x 240 h.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć VI – Indywidualne wsparcie doradcy zawodowego - Doradca zawodowy - 72 h.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312320-8 - Usługi doradztwa
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11520,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć VII – Szkoła dla Rodziców- 2 Trenerów SDR – 2 trenerów prowadzących jednocześnie x 160 hSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312320-8 - Usługi doradztwa
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć VIII- 2 Animatorów – 2 animatorów x 400 hSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 64000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć IX - Warsztaty planowania swojej kariery- Doradca zawodowy - 24 h.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312320-8 - Usługi doradztwa
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część X – Warsztaty rozwoju osobistego dla pełnoletnich wychowanków (10os*1grupa*12h) (jeżeli mamy łamane to oznacza, że może być albo psycholog albo pedagog ) Psycholog 2/ Pedagog 2 - 12 hUwaga : Do części VII i VIII w których wymagane są 2 osoby Zamawiający zastrzega złożenie oferty przez Wykonawcę który dysponuje 2 takimi osobami. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty na 1 osobę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58976,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Psychologiczno-Terapeutyczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471463614
7.3.3) Ulica: Gołdapska 22
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PSYCHOLOGICZNO - TERAPEUTYCZNE HELENA SKINDZIER
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PSYCHOLOGICZNO - TERAPEUTYCZNE HELENA SKINDZIER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Psychologiczno-Terapeutyczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471463614
7.3.3) Ulica: Gołdapska 22
7.3.4) Miejscowość: Olecko
7.3.5) Kod pocztowy: 19-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Prace restauratorskie i konserwatorskie elewacji zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w przedmiocie dostawy kruszywa drogowego
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów oddziałów szpitalnych i zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego w GoldMedica Sp. z o. o. w Gołdapi.
- Usługa digitalizacji dokumentacji EGiB, akt osadniczych oraz pozostałej dokumentacji archiwalnej w ramach projektu "Rozwój e-usług publicznych w Powiecie Gołdapskim"
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.