eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup usługi stwierdzania zgonu i wystawiania karty zgonu



Ogłoszenie z dnia 2025-01-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi stwierdzania zgonu i wystawiania karty zgonu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usługi stwierdzania zgonu i wystawiania karty zgonu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14cbb3fa-c2b2-4da2-bf8e-118031d38063

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00033729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028883/38/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Zakup usługi stwierdzania zgonu i wystawiania karty zgonu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637034

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.93.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 204878,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup usługi stwierdzania zgonu, ustalenia jego przyczyny w drodze oględzin zwłok oraz wystawiania karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie administracyjnym miasta Katowice w sytuacjach szczególnych, zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 576) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 3 sierpnia 1961 r. w sprawie stwierdzenia zgonu i jego przyczyny (Dz. U. z 1961 r. Nr 39, poz. 202).

2. Podjęcie czynności związanych z niezwłocznym dokonaniem oględzin zwłok zostanie dokonane nie później niż w ciągu 2,5 godziny od otrzymania wezwania od dyżurnego Komendy Miejskiej Policji. Wystawienie karty zgonu będzie dokonane zgodnie ze wzorem opublikowanym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 23 lipca 2021 roku w sprawie wzoru karty zgonu (Dz. U. z 2023 r. poz. 2734).

3. Świadczenie usług dotyczyć będzie wyłącznie przypadków, kiedy do stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyn i wystawienia karty zgonu nie będzie można ustalić lekarza leczącego zmarłego w ostatniej chorobie, odpowiadającego za stwierdzenie zgonu lub z innych uzasadnionych przyczyn lekarz ten nie będzie mógł dokonać oględzin zwłok.

4. Przedmiot zamówienia może być realizowany wyłącznie przez Wykonawcę posiadającego udokumentowane uprawnienia konieczne do jego wykonywania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

5. Wykonawca zapewnia całodobową gotowość i łączność telefoniczną (całodobowy dyżur), we wszystkie dni roku, w celu odbioru zawiadomień kierowanych przez dyżurnego Komendy Miejskiej Policji, do realizacji usługi, od poniedziałku do niedzieli włącznie, zarówno w dni robocze i wolne od pracy jak i dni świąteczne, w całym okresie objętym umową.

6. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia po informacji telefonicznej oraz otrzymanej wiadomości w postaci sms zawierającego adres zdarzenia, od dyżurnego Komendy Miejskiej Policji.

7. Wykonawca lub osoby, przy pomocy których wykonywany jest przedmiot zamówienia, po otrzymaniu zgłoszenia zobowiązani są do przybycia we własnym zakresie na miejsce zdarzenia bez zbędnej zwłoki, nie później niż do 2,5 godziny od otrzymania wezwania, celem realizacji zadania zleconego przez dyżurnego Komendy Miejskiej Policji.

8. W przypadku gdy nie będzie możliwe ustalenie przyczyny zgonu lub z innych powodów nie będzie możliwe wystawienie karty zgonu, Wykonawca dopełni wszelkich formalności dokumentacyjnych i prawnych o charakterze lekarskim, pozwalających na ustalenie tej przyczyny z wyłączeniem przeprowadzenia czynności sekcji zwłok. Czynności związane z wezwaniem na miejsce Prokuratora podejmuje funkcjonariusz Komendy Miejskiej Policji.

9. W razie konieczności przy wykonaniu usługi Zamawiający zapewnia obecność funkcjonariusza Komendy Miejskiej Policji w Katowicach.

10. W przypadku gdy dotarcie przez Wykonawcę do miejsca wykonania czynności, przy wykorzystaniu standardowego środka transportu (samochód osobowy), nie jest możliwe z powodu ukształtowania terenu, trudności w ruchu drogowym, zapewniony zostanie przez funkcjonariusza Komendy Miejskiej Policji dalszy transport Wykonawcy z miejsca do którego dotarł do miejsca wykonywania usługi wraz z drogą powrotną.

11. Zamawiający szacuje, że w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku liczba wystawianych kart zgonu osobom zmarłym, po ustaleniu przyczyny zgonu w sytuacji szczególnej na terenie Miasta Katowice oraz w jego granicach administracyjnych, w miejscu publicznym lub niepublicznym wyniesie około 276 zdarzeń.
Ilości wskazane są wielkościami orientacyjnymi przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę.
Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251988,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251988,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251988,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szpital Murcki sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954 274 55 63

7.3.3) Ulica: ul. Sokołowskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251988,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.