eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Kompleksowe usługi weterynaryjne



Ogłoszenie z dnia 2022-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe usługi weterynaryjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/12829

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe usługi weterynaryjne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78fbe42b-5430-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000492/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Kompleksowa opieka weterynaryjna w Schronisku dla zwierząt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299045/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.93.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I Opieka weterynaryjna w Schronisku dla Zwierząt.
Zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym
a) przebywającym w Schronisku dla Zwierząt w Gliwicach–Sośnicy, przy ul. Wschodniej 56,
b) adoptowanym z ww. Schroniska, na podstawie wydanych przez Schronisko skierowań ze wskazaniem wykonania usługi weterynaryjnej,
w zakresie:
- szczepień przeciwko wściekliźnie w ilości około 45 miesięcznie,
- pozostałych szczepień profilaktycznych w ilości około 55 miesięcznie, obejmujących m.in.: psie choroby wirusowe,tj.: nosówkę, parvowirozę, kaszel kennelowy, chorobę Rubartha, leptospirozę oraz kocie choroby kocie choroby wirusowe, m.in. tj.: koci katar, panleukopenia,
- leczenia zachowawczego/profilaktycznego oraz innych zabiegów chirurgicznych,
- eutanazji,
- niezbędnych zabiegów operacyjnych
- wykonywania usług na wezwanie interwencyjne w ciągu 1 godzin od wezwania, w ilości około 3 miesięcznie,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji (książki leczenia zwierząt) wraz z rejestrem wykorzystania środków opatrunkowych i lekarstw oraz wykazem eutanazji z podaniem daty i przyczyny,
przy następujących założeniach:
- podstawowa opieka weterynaryjna odbywać się będzie na terenie Schroniska: poniedziałek, środa i piątek po około 2 godz., pomiędzy 10.00 a 15.00 (w godzinach pracy kierownictwa Schroniska) oraz w sytuacjach gdy jest to konieczne w lecznicy weterynaryjnej Zleceniobiorcy,
- średni stan zwierząt wynosi: 90 psów i 150 kotów,
- rotacja zwierząt waha się w granicach 500 psów i 500 kotów w skali roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 97666,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sterylizacja i kastracja psów i kotów bezdomnych przebywających w schronisku
Szacunkowa ilość kastracji i sterylizacji:
a) sterylizację – tzw. metodą brytyjską (niewielkich rozmiarów rana pooperacyjna):
suki – około 10 sztuk miesięcznie,
kotki – około 10 sztuk miesięcznie,
b) kastrację – tzw. metodą jednego cięcia:
psy – około 10 sztuk miesięcznie,
kocury – około 8 sztuk miesięcznie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 57555,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sterylizacja i kastracja kotów wolno żyjących:
Zadanie obejmuje:
a) sterylizację – tzw. metoda brytyjską (niewielkich rozmiarów rana pooperacyjna):
kotki – około 140 sztuk,
b) kastracji – tzw. metodą jednego cięcia:
kocury – około 70 sztuk.
przy następujących założeniach:
- miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt Wykonawcy, do której będą dowożone zwierzęta przez Zamawiającego, w dni robocze w godzinach od 9.00 do 13.00 oraz przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt (po wcześniejszym uzgodnieniu),
- około siedmiodniowa hospitalizacja w lecznicy Wykonawcy w uzasadnionych medycznie przypadkach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 22361,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Leczenie kotów wolno żyjących z terenu Gliwic.
Zadanie obejmuje leczenie ok. 180 kotów wolno żyjących w trakcie trwania umowy i obejmuje wykonanie w zależności od potrzeb:
1. badanie diagnostyczne podstawowe – pierwsza wizyta,
2. jednostkowe badania diagnostyczne dodatkowe - m.in. Rtg, USG
3. jednostkowe badania diagnostyczne dodatkowe - m.in. bad. krwi i moczu – 1 parametr
4. leczenie zachowawcze wraz z niezbędnymi lekami i opatrunkami – kontynuacja leczenia – kolejne wizyty
5. drobne zabiegi chirurgiczne
6. duże zabiegi chirurgiczne
7. odrobaczenie i odpchlenie
8. szczepienia profilaktyczne
9. eutanazja, w uzasadnionych przypadkach
10. hospitalizacja – koszt usługi za dobę
Miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt, do której będą dowożone zwierzęta przez Zleceniodawcę oraz przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 18518,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wszczepianie mikroprocesorów bezdomnym psom i kotom ze Schroniska dla Zwierząt w Gliwicach oraz psom i kotom posiadającym właścicieli mieszkających w Gliwicach.
Przewidywany zakres usługi:
- wszczepienie mikroprocesora
- wypełnienie formularza zgłoszeniowego Bazy danych SAFE-ANIMAL
- zarejestrowanie „zaczipowanego” zwierzęcia w Bazie danych SAFE-ANIMAL.
Zadanie obejmuje wykonanie ok. 650 usług w trakcie trwania umowy
Miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt, do której będą dowożone zwierzęta przez Zleceniodawcę, przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt oraz przez właścicieli psów i kotów, zamieszkałych na terenie Gliwic, oraz Schronisko dla Zwierząt (średnio dwa razy w miesiącu).
Niezbędne materiały (mikroprocesory, ww. formularze oraz dostęp do Bazy danych) do wykonanie usługi dostarcza zleceniodawca

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 3703,70 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sterylizacja i kastracja psów i kotów posiadających właścicieli z terenu Gliwic
Zadanie obejmuje sterylizację i kastrację około 145 zwierząt:
- zabiegi sterylizacji suk – 45 szt
- zabiegi sterylizacji kotek – 50 szt
- zabiegi kastracji psów - 40 szt.
- zabiegi kastracji kocurów - 10 szt.
Miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt Zleceniobiorcy, do której będą dowożone zwierzęta w dni robocze, przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt, po wcześniejszym uzgodnieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 27800,93 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opieka weterynaryjna nad dzikimi zwierzętami chorymi i rannymi w wyniku wypadków.
Zadanie obejmuje usługi weterynaryjne takie jak podanie leków, opatrzenie ran lub eutanazję dzikich zwierząt, które odniosły obrażenia w wyniku wypadków drogowych lub z innych, nieznanych przyczyn.
Wykonawca będzie zobowiązany w niektórych przypadkach tzw. interwencyjnych do dojazdu do zwierzęcia np. do miejsca wypadku, miejsca odnalezienia zwierzęcia.
Dla poglądu Zamawiający informuje, iż w roku 2021 w ramach realizacji niniejszej części poddano eutanazji 14 saren, 1 koziołka i dwa dziki oraz zaopatrzono weterynaryjnie 1 sarnę tj. podano leki i założono opatrunek. Zamawiający widzi tendencję wzrostową w realizacji niniejszej części w ilości zwierząt poddawanych eutanazji.
Miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt Wykonawcy, Schronisko dla Zwierząt lub miejsce interwencji

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 4629,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część I nie wpłynęła żadna oferta

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311024856

7.3.3) Ulica: Ku Dołom

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia weterynaryjna s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311024856

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w części IV postępowania nie wpłynęła żadna oferta

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4914,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4914,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4914,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amicus Praktyka Weterynaryjna s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312533620

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26675,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26675,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26675,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Amicus Praktyka Weterynaryjna s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312533620

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30025,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1210,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1210,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311024856

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.