Og³oszenie z dnia 2024-01-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00224791/01 - Wynik z dnia 2024-02-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zaopatrzenie obiektów gminnych w lekki olej opa³owy w 2024 i 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA D¡BROWA BIA£OSTOCKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659042
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Solidarno¶ci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: D±browa Bia³ostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7121 100
1.5.8.) Numer faksu: 85 7121 017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowab@beep.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dabrowa-bial.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaopatrzenie obiektów gminnych w lekki olej opa³owy w 2024 i 2025 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bb5ccfc4-b13c-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00033768
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00020547/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zaopatrzenie obiektów gminnych w lekki olej opa³owy w 2024 i 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowa_bial3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowa_bial (w zak³adce dedykowanej postêpowaniu).Link do postêpowania dostêpny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl oraz na Profilu Nabywcy Zamawiaj±cego.
2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w Regulaminie platformazakupowa.pl.
Limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty - do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów (pliki mo¿na spakowaæ przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB. Przy du¿ych plikach kluczowe jest ³±cze internetowe i dostêpna przepustowo¶æ ³±cza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz u¿ytkownika . W przypadku wiêkszych plików zalecamy skorzystaæ z instrukcji pakowania plików dziel±c je na mniejsze paczki po np. 150 MB ka¿da. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zgodnie z art. 63 ust 2
ustawy Pzp).
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ wymogi ,,Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 r.
W przypadku wykorzystania podpisu XAdES zewnêtrzny Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików, podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), informujê ¿e:
a. administratorem danych osobowych jest Gmina D±browa Bia³ostocka, ul. Solidarno¶ci 1, 16 – 200 D±browa Bia³ostocka, tel. 85 7121 100, www.dabrowa-bial.pl, e-mail: dabrowab@beep.pl
b. inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiaj±cego jest Pawe³ Niesterowicz, kontakt: pisemny za po¶rednictwem poczty tradycyjnej na adres: ul. Solidarno¶ci 1, 16 – 200 D±browa Bia³ostocka, poczt± elektroniczn± na adres email: iod_um_dabrowa_bialostocka@podlaskie.pl, tel. 85 7121 100;
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
d. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74-76 ustawy prawo zamówieñ publicznych;
e. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a jednocze¶nie w oparciu o § 38 ust. 3 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) po up³ywie pe³nych dwóch lat kalendarzowych, licz±c od pierwszego stycznia roku nastêpuj±cego po roku, dla którego powsta³ zbiór przesy³ek w sk³adzie, dane osobowe bêd± przekazane do archiwum zak³adowego w trybie i na warunkach okre¶lonych w instrukcji archiwalnej, gdzie dokumentacja z zakresu zamówieñ publicznych przechowywana jest przez okres 5 lat.
f. obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
2. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BRG.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 915606,67 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia zaopatrzenie obiektów gminnych w lekki olej opa³owy w 2024 i 2025 roku w ilo¶ci oko³o 250 litrów.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opa³owego w okresie 24 miesiêcy, transportem w³asnym, o parametrach nie gorszych jak:
• gêsto¶æ w temp. 15 stopni C – min. 820 kg/m3,
• warto¶æ opa³owa – nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg,
• temperatura p³yniêcia max. – 20 stopni C,
• temperatura zap³onu min. – 56 stopnia C,
• zawarto¶æ siarki – max. 0.1 % m/m.
z za³±czeniem certyfikatu jako¶ci oleju (atestu).
1) Zapotrzebowanie do poszczególnych jednostek:
a) Szko³a Podstawowa im. Tadeusza Ko¶ciuszki w D±browie Bia³ostockiej przy ul. Po³udniowej 13 – w ilo¶ci oko³o 190 000 litrów,
b) Samorz±dowe Przedszkole w D±browie Bia³ostockiej przy ul. Szkolnej 8 – w ilo¶ci oko³o 50 000 litrów,
c) Miejsko – Gminny O¶rodek Kultury w D±browie Bia³ostockiej przy ul. Godlewskiego 1 – w ilo¶ci oko³o 10 000 litrów.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê oleju opa³owego do jednostek gminnych w D±browie Bia³ostockiej pod adresami: ul. Po³udniowa 13, ul. Szkolna 8, ul. Godlewskiego 1.
3) Szczegó³owe warunki realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy, stanowi±ce Za³±cznik nr 4.1, 4.2, 4.3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy niepodlegaj±cemu wykluczeniu z postêpowania, którego oferta zostanie uznana za wa¿n± i która zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu ,w zakresie:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Posiadanie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej.
Dzia³alno¶æ zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnieñ (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibê, cz³onkostwo w okre¶lonej organizacji od czego uzale¿nione jest prawo do ¶wiadczenia us³ugi objêtej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê.
- w celu potwierdzenia spe³niania warunku posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci, Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony w przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e i przed³o¿y koncesjê na obrót paliwami ciep³ymi (olej opa³owy); w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spe³nienie warunków Wykonawcy wykazuj± ³±cznie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- w celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku Wykonawca winien wykazaæ siê zrealizowaniem co najmniej dwóch zamówieñ na dostawê lekkiego oleju opa³owego w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – zamówieñ w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 litrów ka¿de, z podaniem warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y lub s± wykonywane nale¿ycie i zgodnie z umow±; w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spe³nianie warunków Wykonawcy wykazuj± ³±cznie,
- w celu potwierdzenia spe³niania warunku, Wykonawca prze³o¿y wykaz taboru samochodowego niezbêdnego do wykonania zamówienia – Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca dysponowa³ co najmniej jedn± autocystern± o pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000 litrów lub dwoma o ³±cznej pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000 litrów z przewodem o d³ugo¶ci minimum 40 mb zakoñczonym koñcówk±.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie okre¶lonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przez jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) dzia³aj±c na podstawie § 3 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020, poz. 2415) w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawy wykluczenia z postêpowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – Za³±cznik nr 3 do SWZ,
c) dzia³aj±c na podstawie § 3 w zw. z § 5 ust. 1 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020, poz. 2415) w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tego podmiotu, w zakresie podstawy wykluczenia z postêpowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4 i 6 – dotyczy Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wskazali w ofercie, i¿ polegaj± na zdolno¶ci lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – Za³±cznik nr 3a SWZ,
d) dzia³aj±c na podstawie § 3 w zw. z § 5 ust. 2 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020, poz. 2415) w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy, zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, Zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia Podwykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania w zakresie podstawy wykluczenia z postêpowania z art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5 i 6 – dotyczy Wykonawców, w przypadku powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby- Za³±cznik nr 3b SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich ilo¶ci, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Za³±cznik nr 7 do SWZ,
b) wykaz taboru samochodowego wraz z podaniem ilo¶ci sprzêtu, jakim dysponuje Wykonawca oraz ich pojemno¶ciami – Za³±cznik nr 8 do SWZ,
c) uprawnienia / koncesja do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ:1) Formularz ofertowy, sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Za³±cznik nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuje zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami podmiotów – je¿eli dotyczy,
3) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 6 do SWZ – je¿eli dotyczy,
4) O¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawców, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 2 do SWZ,
5) O¶wiadczenia Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu z postêpowania oraz odpowiednio spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – Za³±cznik nr 2a do SWZ – je¿eli dotyczy,
6) O¶wiadczenie Podwykonawcy, na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - Za³±cznik nr 2b do SWZ – je¿eli dotyczy,
7) Pe³nomocnictwo, upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Dopuszcza siê z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy – Prawo o notariacie które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy – je¿eli dotyczy,
8) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Dopuszcza siê z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy – Prawo o notariacie które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy – je¿eli dotyczy,
9) Dowód wniesienia wadium – je¿eli dotyczy,
10) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe – je¿eli dotyczy,
11) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielnie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonuj± poszczególni Wykonawcy (druk stanowi±cy Za³±cznik nr 6 do SWZ).
4. W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postêpowania, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie musi oddzielnie udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania, natomiast w odniesieniu do pozosta³ych o¶wiadczeñ i dokumentów Wykonawcy ci mog± z³o¿yæ jeden wspólny dokument.
5. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
7. Wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej nale¿y traktowaæ jak Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, odnosiæ nale¿y równie¿ do tych Wykonawców. W konsekwencji Wykonawcy ci, w okoliczno¶ciach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy, zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 i art. 455 ustawy Pzp.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu za po¶rednictwem ,,Formularza sk³adania ofert lub wniosku” dostêpnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-23 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju napêdowego grzewczego na potrzeby Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy
- "Dostawa oleju opa³owego do budynków organizacyjnych Gminy Somianka w 2025 roku"
- Dostawy oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej w Suchaniu w latach 2025-2026
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DO ZESPO£U SZKÓ£ W LUBOMIERZU W 2025 R.
- Dostawa oleju opa³owego grzewczego do Domu Pomocy Spo³ecznej "Rokitnik" w Bia³owie¿y
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.