Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017893/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
- 2021/BZP 00017893/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15 (po zmianach)
- 2021/BZP 00020219/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033777 z dnia 2021-04-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HIV – 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Centrum ds. AIDS
1.3.) Oddział zamawiającego: Krajowe Centrum ds. AIDS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010361670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samsonowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-829
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 331 77 77
1.5.8.) Numer faksu: 22 331 77 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aids@aids.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
aids.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HIV – 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4d40058-8190-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007033/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup testów przesiewowych oraz testów potwierdzenia dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017893/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KC/AIDS/DZP/270-14/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 296296,30 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173981,48 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice ELFA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do 3 wskazanych przez Zamawiającego laboratoriów.3. Zamawiający wymaga zaoferowania 840 testów. 4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24 w surowicy/osoczu,b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 1/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.5. Pozostałe wymagania:• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy. 7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w 4 transzach.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 10370,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice ELISA/CMIA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do wskazanych przez Zamawiającego 7 laboratoriów.3. Zamawiający wymaga zaoferowania 13.200 testów. 4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24 w surowicy/osoczu,b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 2/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.5. Pozostałe wymagania:• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy. 7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w 4 transzach.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 80555,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice elektrochemiiluminescencji ECLIA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do wskazanych przez Zamawiającego 9 laboratoriów.3. Zamawiający wymaga zaoferowania 10.500 testów. 4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24 w surowicy/osoczu,b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 3/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.5. Pozostałe wymagania:• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy. 7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w 4 transzach.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 80092,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice ELISA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do 1 wskazanego laboratorium.3. Zamawiający wymaga zaoferowania 288 testów. 4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24 w surowicy/osoczu,b) Testy do wykonania na mikropłytkach z odczytem na czytnikach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 4/. c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,d) Test powinien posiadać Certyfikat CE.5. Pozostałe wymagania:• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy. 7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w 3 transzy.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2962,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11203,92
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11203,92
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11203,92
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomerieux Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.3) Ulica: Generała Józefa Zajączka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-518
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11203,92
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86961,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86961,60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86961,60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511761348
7.3.3) Ulica: Postępu 21b
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABBOTT LABORATORIES POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ABBOTT LABORATORIES POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86961,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109728,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109728,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109728,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322068
7.3.3) Ulica: Bobrowiecka 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109728
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3079,30
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3079,30
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3079,30
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-RAD POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 95100028953
7.3.3) Ulica: Przyokopowa 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-208
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3079,30
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-302021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.