Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017842/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033830 z dnia 2021-04-15 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa koszulek technicznych, koszulek bawełnianych oraz worków dla uczestników imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w 2021 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa koszulek technicznych, koszulek bawełnianych oraz worków dla uczestników imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji w 2021 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e760f1d-857b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000878/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów reklamowych: koszulki, worki, długopisy i inne gadżety
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017842/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 41500 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I : Dostawa koszulek technicznych - oddychających dla siatkarzy oraz top dla siatkarek Chwiałka Volley 2021 – 300 sztuk (męska 165 sztuk, damska 135 sztuk)Projekt nadruku oraz rozmiarówkę, Zamawiający dostarczy Wykonawcy drogą e-mailową na wskazany przez niego adres na 3 tygodnie przed terminem dostarczenia koszulek do Zamawiającego.Wykonawca dostarczy koszulki Zamawiającemu na 15 dni przed planowaną imprezą, w oznakowanych - ilością i rozmiarem opakowaniach.Planowany termin imprezy 15-16 maja 2021r.Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.Do oferty należy dołączyć wzory koszulek minimum po 1 sztuce koszulki i topu wraz z przykładowymi nadrukami.Koszulki wykonane i dostarczone Zamawiającemu nie mogą odbiegać jakością wykonania oraz jakością nadruku od tych przedstawionych jako wzór w przetargu.Zamawiający gwarantuje zakup 70% ogólnej ilości koszulek wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa koszulek bawełnianych na imprezy sportowe organizowane przez POSiR w 2021 r. 1) Spartakiada Seniorów: koszulki bawełniane dla uczestników 300 sztuk. Projekt nadruku wraz z rozmiarówką koszulek dla uczestników imprezy zostanie przekazany Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia, drogą e-mailową na wskazany przez niego adres, w terminie do 31.05.2021 r. Planowany termin dostawy do 15.08.2021 r., na adres siedziby Zamawiającego lub inny (w Poznaniu), wskazany przez Zamawiającego. Planowany termin imprezy – wrzesień 2021 r.2) Poznań Athletics Grand Prix: koszulki bawełniane 300 sztuk oraz koszulki bawełniane dziecięce – 150 sztuk (dzieci od 10 do 16 lat). Projekt nadruku oraz rozmiarówka koszulek dla uczestników imprezy zostaną przekazane Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia, drogą e-mailową na wskazany przez niego adres, w terminie do 30.04.2021r. Planowany termin dostawy do 01.06.2021r., na adres siedziby Zamawiającego lub inny (w Poznaniu), wskazany przez Zamawiającego. Planowany termin imprezy 13.06.2021 r.3) Turnieje Tenisa ziemnego: koszulki bawełniane dla uczestników 100 sztuk. Projekt nadruku wraz z rozmiarówką koszulek dla uczestników imprezy zostanie przekazany Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia, drogą e-mailową na wskazany przez niego adres, w terminie do 30.04.2021 r. Planowany termin dostawy do 15.06.2021 r., na adres siedziby Zamawiającego lub inny (w Poznaniu), wskazany przez Zamawiającego Planowany termin imprezy – lipiec – sierpień 20214) 97. PZLA Mistrzostwa Polski: koszulki bawełniane dla uczestników 1000 sztuk oraz koszulki bawełniane dziecięce – 300 sztuk (dzieci od 10 do 16 lat). Projekt nadruku wraz z rozmiarówką koszulek dla uczestników imprezy zostanie przekazany Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia, drogą e-mailową na wskazany przez niego adres, w terminie do 30.04.2021 r. Planowany termin dostawy do 01.06.2021 r., na adres siedziby Zamawiającego lub inny (w Poznaniu), wskazany przez Zamawiającego Planowany termin imprezy – 24-26 czerwca 2021 roku.Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji.Do oferty należy dołączyć wzory koszulek minimum po jednej sztuce w pełnym rozmiarze damskim, męskim i dziecięcym wraz z wymiarami długości i szerokości w cm tj. damska: xs, s, m, l, xl, xxlmęska: s, m, l, xl, xxldziecięca – dzieci od 5 do 14 latdziecięca – dzieci od 10 do 16 latwraz z przykładowymi nadrukami.Koszulki dostarczone Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia, nie mogą odbiegać rozmiarem, jakością materiału i nadruku od tych przedstawionych jako wzór wraz ze złożoną ofertą.Zamawiający gwarantuje zakup 80% ogólnej ilości koszulek wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia dla części II.4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa worków dla uczestników 97. PZLA Mistrzostw Polski maksymalnie 1000 sztuk. Projekt nadruku na workach zostanie przekazany Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia, drogą e-mailową na wskazany przez niego adres, w terminie do 30.04.2021r.Planowany termin dostawy 01.06.2021 r. na wskazany adres w Poznaniu.Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do niniejszej specyfikacji.Do oferty należy dołączyć jedną sztukę worka jako wzór, wraz z przykładowym nadrukiem. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą „wzoru worka” (1 sztuka wraz z przykładowymi nadrukami) w innym kolorze i z innymi nadrukami niż załączony w postępowaniu opis.Worki wykonane i dostarczone Zamawiającemu nie mogą odbiegać jakością wykonania oraz jakością nadruku od tych przedstawionych jako wzór w przetargu. W terminie do 15 dni od zawarcia umowy Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu, wzór worka zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, do ostatecznej akceptacji. Jeśli Wykonawca w w/w terminie, nie przedstawi Zamawiającemu, wzoru worka zgodnie z projektem załączonym do opisu przedmiotu zamówienia, do akceptacji, bądź przedstawiony wzór nie zostanie przez Zamawiającego zaakceptowany, Zamawiający może odstąpić od umowy. Zamawiający gwarantuje zakup 80% ogólnej ilości worków wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia dla części III.4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 12500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8302,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13284
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8302,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TODO Jakub Kawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671326080
7.3.3) Ulica: Zachodnia 17/1
7.3.4) Miejscowość: Ostrowite
7.3.5) Kod pocztowy: 62-402
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8302,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34907,4
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55746,06
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34907,4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TODO Jakub Kawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671326080
7.3.3) Ulica: Zachodnia 17/1
7.3.4) Miejscowość: Ostrowite
7.3.5) Kod pocztowy: 62-402
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34907,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23247
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TODO Jakub Kawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6671326080
7.3.3) Ulica: Zachodnia 17/1
7.3.4) Miejscowość: Ostrowite
7.3.5) Kod pocztowy: 62-402
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-012021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- "Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów do Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o."
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne.
więcej: Koszulki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.