Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010082/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033854 z dnia 2021-04-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podniesienie funkcjonalności infrastruktury zbiorczej kanalizacji bytowej, obejmującej przeprowadzenie robót budowlanych na istniejącym kolektorze sanitarnym ścieków surowych metodą bezwykopową.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430525592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasnystawska 54
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 752 10 44
1.5.8.) Numer faksu: 81 752 10 46
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pgkim.leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.leczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://www.pgkim.leczna.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie funkcjonalności infrastruktury zbiorczej kanalizacji bytowej, obejmującej przeprowadzenie robót budowlanych na istniejącym kolektorze sanitarnym ścieków surowych metodą bezwykopową.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62c053a2-7673-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Działanie Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich, Poddziałanie. Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii na operacje typu Gospodarka wodno-ściekowa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010082/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2762198,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy kanału sanitarnego DN1000 i DN 1200 (o łącznej długości 1198,4 mb) i obiektów towarzyszących tj.: - zaprojektowanie przebudowy kolektora ściekowego metodami bezwykopowymi- wykonanie przebudowy kolektora ściekowego zgodnie z założeniami projektowymi.1). Wykonawca w ramach umowy, sporządzi niżej wymienione opracowania i uzyska min. niżej wymienione decyzje:- dokumentację projektową, w tym projekt budowlany wraz z niezbędnymi do wykonania robót decyzjami administracyjnymi, projekt wykonawczy, projekt konstrukcyjny, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, STWiORB, i pozwolenie wodno-prawne (jeśli jest wymagane) itp.2). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do akceptacji:- Projekt budowlany w 3 egzemplarzach w wersji papierowej przed przekazaniem do dalszych zatwierdzeń w odpowiednich organach administracji budowlanej (jeśli okaże się wymagany);- Projekt Wykonawczy w 3 egzemplarzach w wersji papierowej- Przedmiary robót w 2 egzemplarzach, po jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej i papierowej - Kosztorys inwestorski w 2 egzemplarzach, po jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej i papierowej - STWiORB, w 2 egzemplarzach, po jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej i papierowej- Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac na sieci kanalizacyjnej,- Wszelkie inne dokumenty i opracowania niezbędne do odbioru robót (przejęcia robót) i przekazania inwestycji do użytkowania3). Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie prac polegających na:- przebudowie kanalizacji sanitarnej na odcinku od K56-K80 metodą reliningu modułami GRP,- przebudowie komór kanalizacyjnych z wykorzystaniem chemii budowlanej w tym wymianę drabin złazowych i włazów kanalizacyjnych oraz demontaż i odtworzenie płyt stropowych w komorach, przez które będą wprowadzane moduły rurowe.4). Całkowity zakres robót, standardy, materiały i wykonanie robót przy zadaniu pn. Podniesienie funkcjonalności infrastruktury zbiorczej kanalizacji bytowej, obejmującej przeprowadzenie robót budowlanych na istniejącym kolektorze sanitarnym ścieków surowych wzdłuż rzeki Świnki w m. Stara Wieś metodą bezwykopową należy rozpatrywać w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik do swz.Uwaga: Zamawiający na działki o nr ewidencyjnych 580/7, 557/4, 702, 547 obręb Stara Wieś posiada uprawnienia wynikające z odrębnych stosunków zobowiązaniowych. W przypadku konieczności uzyskania innych (dodatkowych) uprawnień Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania ich we własnym zakresie, na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3505500,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3505500,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3505500,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Blejkan Spółka Akcyjna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "Taylor" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320411267
7.3.3) Ulica: Transportowa 25
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-715
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3505500
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
- Sukcesywne dostawy gazu płynnego propan techniczny wraz z montażem i dzierżawą zbiorników na gaz z wyposażeniem
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.