Og³oszenie z dnia 2021-04-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00059754/01 - Wynik z dnia 2021-05-20
Og³oszenie nr 2021/BZP 00033916 z dnia 2021-04-16 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ulicy Ksiê¿nej Zofii w Dar³owie etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Dar³owo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Ko¶ciuszki 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dar³owo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 314 22 23
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 314 23 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.darlowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulicy Ksiê¿nej Zofii w Dar³owie etap II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-190f59a2-9dc0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00033916
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001190/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Budowa nawierzchni ulicy Ksiê¿nej Zofii w Dar³owie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.darlowo.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl (miniPortal) i ePUAPU (/um_darlowo/skrytka); poczta elektroniczna (adres e-mail: zamowienia.publiczne@darlowo.pl)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie drog± elektroniczn± – przy u¿yciu wskazanych wy¿ej ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja prowadzona w innym trybie (np. za po¶rednictwem operatora pocztowego, pos³añca, faksu) nie bêdzie respektowana i nie bêdzie wywo³ywaæ ¿adnych skutków w niniejszym postêpowaniu. W zwi±zku z okre¶lonym sposobem komunikacji zaznacza siê, i¿ przekazywane w niniejszym postêpowaniu dokumenty, o¶wiadczenia, informacje, zawiadomienia, czy wnioski winny posiadaæ postaæ elektroniczn± – dokumentów elektronicznych (zgodnie z form± wskazan± w zakresie ka¿dego z nich w SWZ) – przekazywanie ich w innej postaci (np. papierowej) nie bêdzie respektowane i nie bêdzie wywo³ywaæ ¿adnych skutków w niniejszym postêpowaniu. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadaæ konto na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu opisane zosta³y w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ w miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. Wszystkie informacje dotycz±ce postêpowania bêd± umieszczone na stronie www.darlowo.pl, w zak³adce "Zamówienia publiczne".
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Administrator Danych przekazuje nastêpuj±c± informacjê:- Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urz±d Miejski w Dar³owie danych osobowych jest Burmistrz Miasta Dar³owa z siedzib± w Dar³owie przy Placu Tadeusza Ko¶ciuszki 9. Aby skontaktowaæ siê z nami, wy¶lij wiadomo¶æ pod e-mail: poczta@darlowo.pl lub zadzwoñ pod numer tel. 94 314 22 23 do 26;- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@darlowo.pl; - Przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w celu realizacji ustawowo na³o¿onych zadañ publicznych wykonywanych przez Urz±d Miejski w Dar³owie, tj. wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa – z zaznaczeniem, ¿e ilekroæ pozyskiwanie i przetwarzanie danych jest wyra¼nie uregulowane prawem nie zachodzi potrzeba realizacji obowi±zku wynikaj±cego z art. 14 ust 1 i 2 RODO; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO oraz na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z pó¼n. zm.) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp; - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêdzie hostingodawca oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z pó¼n. zm.)- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres zgodny z zapisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych; - Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-2 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia lub konkursu. b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub konkursu; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;- Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji; - Nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021 / EI.7013.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie na podstawie Decyzji pozwolenie na budowê numer 666/2012 z dnia 28 grudnia 2012 oraz Projektu budowlanego pn. „Budowa ulicy Ksiê¿nej Zofii w Dar³owie wraz z niezbêdn± infrastruktur±”. Roboty budowlane, których dotyczy przedmiot zamówienia, obejmowaæ bêd± tylko czê¶æ zakresu objêtego w/w projektem technicznym oraz decyzj± pozwoleniem na budowê. Do tej pory zrealizowano zakres budowy ulicy Ksiê¿nej Zofii polegaj±cy na wykonaniu obustronnych chodników, wjazdów na posesjê, sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami oraz instalacjê o¶wietleniow±. Realizowany by³ odcinek od w³±czenia w ul. Chopina do skrzy¿owania z ulic± Królowej Jadwigi (odcinek oko³o 218 m). Szczegó³y ju¿ wykonanego zakresu w ramach w projektu budowlanego pn. „Budowa ulicy Ksiê¿nej Zofii w Dar³owie wraz z niezbêdn± infrastruktur±, przedstawiony zosta³ na za³±czonej inwentaryzacji.Zakres robót do wykonania, który nale¿y wyceniæ dotyczy: - wykonania konstrukcji drogi oraz nawierzchni jezdni (jezdnia dwupasowa dwukierunkowa o szeroko¶ci 5m) na odcinku 218 m (pomiêdzy wykonanymi chodnikami); - korekty wykonanych wpustów deszczowych na w/w odcinku (regulacja wysoko¶ci wzglêdem nawierzchni przewidzianej do u³o¿enia);- wykonania pozosta³ych elementów projektu czyli skrzy¿owania ul. Ksiê¿nej Zofii z Królowej Jadwigi, Królowej Jadwigi do w³±czenia z istniej±c± nawierzchni± ulicy (do wykonania wszystkie elementy tego odcinka zgodnie z projektem: jezdnia wraz z chodnikiem, odcinek o d³ugo¶ 62 m, szer. 5 m wraz z powierzchni± skrzy¿owania, chodnik jednostronny szer. 2 m);- dokoñczenia chodnika (zgodnie z projektem) wzd³u¿ ulicy Chopina (odcinek oko³o 11 m, szer. 2m); - wykonania instalacji deszczowej zlokalizowanej przy w³±czeniu do nawierzchni ulicy Królowej Jadwigi polegaj±cej na wykonaniu 2 wpustów ulicznych i wpiêcia w istniej±c± studnie; - czê¶ci jezdnej wszystkich odcinków do wykonania wraz z konstrukcj± to 1425 m2; - powierzchni chodników do wykonania oko³o 100 m2; - wykonania poboczy gruntowych z humusowaniem, oko³o 100 m2; - korekta nawierzchni asfaltowej (dowi±zanie do istniej±cej nawierzchni Królowej Jadwigi) – 10 m2;- wykonanie oznakowania poziomego - wymalowanie dwóch znaków poziomych P 10. Uwaga !!! Konstrukcjê jezdni i chodników wykonaæ jak w za³±czniku o nazwie – konstrukcja 2021.Nie nale¿y sugerowaæ siê rzêdnymi nawierzchni podanymi w projekcie dla odcinka ograniczonego chodnikami (218 m). Rzêdne chodników podczas wykonawstwa korygowane by³y do rzeczywistych wysoko¶ci wej¶æ/wjazdów istniej±cych nieruchomo¶ci. St±d rzêdna nawierzchni do wykonania korygowana bêdzie w trakcie realizacji robót budowlanych do rzeczywistych rzêdnych istniej±cych chodników i wjazdów na posesje. St±d równie¿ spadki poziome i wzd³u¿ne nawierzchni drogi na omawianym odcinku mog± byæ narzucone tylko podczas fizycznego wykonawstwa prac budowlanych w powi±zaniu z korekt± wykonanych wpustów deszczowych. W ci±gu ulicy Ksiê¿nej Zofii, w osi jezdni przebiega instalacja wodoci±gowa. Pas drogi uzbrojony w sieæ kanalizacji sanitarnej, deszczowej, elektrycznej, gazowej – patrz inwentaryzacja. Urobek nale¿y przewie¼æ we wskazane przez Zamawiaj±cego miejsce, do kalkulacji nale¿y przyj±æ odleg³o¶æ do 0,5 km. Nawierzchniê czê¶ci jezdnej wykonaæ z kostki betonowej o grubo¶æ 8 cm, faktura g³adka, kolor grafitowy w systemie wieloelementowym o nastêpuj±cych przyk³adowych wymiarach pojedynczego elementu w cm:- 13,9×10,4 - 13,9×12,2- 13,9×13,9- 13,9×15,7- 13,9×17,4- 13,9×19,2- 13,9×20,9 Nawierzchnia chodników kostka grafitowa o grubo¶ci 8 cm, bezfazowa, wymiary w cm 20 x 10.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ¶cie¿ek ruchu pieszego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert oraz zasad okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni co najmniej 1.000 m2 (powierzchnia liczona jako suma jezdni, chodników, wjazdów, zatok postojowych itp.)., potwierdzonych, ¿e ta robota zosta³a wykonana nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona.b) Wykonawca musi dysponowaæ nw. osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia:Kierownik budowy (jedna osoba) - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów – do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy min. 2 lata od chwili uzyskania uprawnieñ. Kierownik robót sanitarnych(jedna osoba) - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów - do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika robót min. 2 lata od chwili uzyskania uprawnieñ.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.d) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór formularza stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ;e) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór formularza stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±: a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;c) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;2.6. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2.2. pkt b i c, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:1) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,2.7. Dokumenty, o których mowa w ust. 2.2. pkt b i c powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.2.8. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 2.2. pkt b i c, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Zapisy ust. 2.6. stosuje siê.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz oferty - za³±cznik nr 2 do SWZ.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ.3. O¶wiadczenie podmiotu trzeciego, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy – wzór formularza stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.5. Samooczyszczenie – w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu je¿eli udowodni zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie przes³anki okre¶lone w art. 110 ust. 2.6. Pe³nomocnictwo: (wybraæ odpowiednie)a) gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy;b) w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty;c) Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.7. Dowód wniesienia wadium.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100). 2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 Ustawy Pzp, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy: 1) pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3 Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu winno byæ wp³acone na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411z tytu³em przelewu „wadium – postêpowanie: Budowa ulicy Ksiê¿nej Zofii w Dar³owie etap II”. 5. Za datê wniesienia wadium wnoszonego w pieni±dzu uwa¿a siê uznanie rachunku bankowego Zamawiaj±cego (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako termin do sk³adania ofert). 6. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 7. Je¿eli wadium wnoszone jest w gwarancjach lub porêczeniach Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ takiego dokumentu w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do jego wystawienia (wystawcê dokumentu). Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca sk³ada wadium za pomoc± jednego ze ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonego w dziale XVIII specyfikacji warunków zamówienia przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub za³±cza do oferty jako osobny plik, obok innych plików stanowi±cych ofertê i skompresowanych do jednego pliku.8. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, do oferty nale¿y za³±czyæ - jako osobny plik, obok innych plików stanowi±cych ofertê i skompresowanych do jednego pliku - kopiê dokonanego przelewu (kopia polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego), zgodnie z zasadami okre¶lonymi w dziale XVIII specyfikacji warunków zamówienia.9. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w Ustawie,2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;3) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna).10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy zostanie odrzucona. 11. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy p.z.p.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶lony zosta³ w specyfikacji warunków zamówienia.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-05 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-03
2021-04-16 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU S¡DU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓ£NOCNA
- Remont wewnêtrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
- Uporz±dkowanie gospodarki ¶ciekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Czê¶æ I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowni± ¶cieków w miejscowo¶ciach S³awoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 P³azówka w miejscowo¶ci Witów, Gmina Ko¶cielisko
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 2072K Leszczyna - Nowe Rybie w m. Trzciana w ramach zadania pn.: Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheñskiego w roku 2025
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola W±grodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-£awki) gm. Pra¿mów, powiat piaseczyñski, woj. maz.-nr postêp. 073/25
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.