Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021873/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033936 z dnia 2021-04-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Instalacja klimatyzatorów w budynku PUP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650960248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 167341111
1.5.8.) Numer faksu: 166212188
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pup@jaroslaw.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jaroslaw.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://miniporta;.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Instalacja klimatyzatorów w budynku PUP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfc09978-8aeb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003166/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Instalacja klimatyzatorów w budynku PUP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021873/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0af75f99-8fa1-4506-a878-58ebaf78a6b9
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem postępowania są roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2020.1333) [dalej ustawy Pb], polegającej na wykonaniu instalacji klimatyzacyjnej w pomieszczeniach na parterze oraz pierwszym i drugim piętrze budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu przy ul. Słowackiego 2 wraz z pracami towarzyszącymi.Budynek wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-58 w związku z czym wszystkie prowadzone w nim prace podlegają ścisłym regulacjom i kontrolom konserwatora zabytków.Wykonawca zobowiązany będzie:I. Własnym staraniem i na własny koszt zapewnić zaakceptowanego przez Zamawiającego kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową oraz niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą Pb, a jeśli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa również kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane. Uwzględnić należy przede wszystkim uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dalej RB) oraz przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w RB prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z zapisami art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2020.282) [dalej OZiOnZ],II. Zagospodarować we własnym zakresie materiały z demontażu i odpady powstałe w toku realizacji RB oraz ponieść koszt ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji,III. Właściwie postępować z materiałami z demontażu i odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2020.797) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2020.1439),IV. Udzielić Zamawiającemu na sprzęt gwarancji na okres nie krótszy, a niżeli wskazania producenta oferowanego sprzętu, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń,V. W okresie obowiązywania gwarancji na sprzęt, Wykonawca zobowiązuje się na udzielenie rękojmi i gwarancji Zamawiającemu na wykonaną usługę instalacji urządzeń oraz wszelkie powiązane z nią prace dodatkowe,VI. Wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych tj. dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy Pb oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2020.215),VII. Doprowadzić stan pomieszczeń do stanu pierwotnego tzn. wykonać wszelkie prace wykończeniowe związane z realizacją zamówienia, nawet gdy nie zostały one ujęte w projekcie czy przedmiarze robót.VIII. Zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami SWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją techniczną, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.IX. Zalecanym jest by Wykonawca przed przystąpieniem do tworzenia oraz złożenia oferty zapoznał się z dokumentacją przetargową tj.: SWZ, Projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiOR) w celu sporządzenia prawidłowo skalkulowanej oferty.2) Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie budowlanym stanowiącym załączniku nr 1 do SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ – proszę o dokładne zapoznanie się z dokumentacją i stosowanie do rysunków zamiennych – załącznik nr 3 do SWZ – które mogą się różnić od tych umieszczonych w projekcie]
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku prowadzonego postępowania Zamawiający po terminie składania ofert w dniu 8.04.2021 r. godz. 11:30, dokonał w terminie: 8.04.2021 r. godz. 11:50 sesję otwarcia ofert w trakcie której niemożliwym była deszyfracja jednej ze złożonych ofert. Nie można dokonać oceny ofert i ich porównania (przyznania punktacji) tj. w rezultacie wyboru oferty najkorzystniejszej.W związku z powyższym, zgodnie z art. 222 ust. 2 zamawiający przystąpił do czynności prowadzący do usunięcia awarii przy współpracy z Zespołem miniportalu. Czynności te nie przyniosły żądanego efektu w związku z czym Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia prowadzonego postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Z uwagi na to, że otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednorazową i niepowtarzalną, a brak skutecznego otwarcia jednej z ofert stanowił by naruszenie zasady równego traktowania wykonawców, zamawiający unieważnia prowadzone postępowanie z uwagi na wadę postępowania (art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) której nie można usunąć, a dalsze prowadzenie postępowania nie jest możliwe (por. KIO 503/19, KIO 3204/20 wz. KIO 1261/19 i KIO 167/19).2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Przebudowa trzech placów zabaw - dokumentacja projektowa
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka z zabudową brygadową
- Remont więźby dachowej wraz z pokryciem starej zabytkowej Szkoły w Pełkiniach
- Dostawa schodołazów na potrzeby PANS w Jarosławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na przebudowę budynku przechowywali zwłok, przebudowę budynku gospodarczego oraz budowę zadaszonego kontenera na składowanie butli tlenem z medyczny-pow
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.