Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00519725/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Katowicach i Rybniku. Znak sprawy: IA1.283.74.2022.AL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.polsl.pl/zamowienia-publiczne/procedury/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Katowicach i Rybniku. Znak sprawy: IA1.283.74.2022.AL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfe702b0-86b3-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007867/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.52 Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Katowicach i Rybniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania mogą być finansowane z różnych środków będących w dyspozycji Zamawiającego, w tym również mogą dotyczyć projektów/programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519725
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1.283.74.2022.AL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1139689,28 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 416750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie Gliwic.Usługi medyczne muszą być realizowane na terenie Gliwic i obejmują m.in. wykonywanie świadczeń opieki profilaktycznej w zakresie medycyny pracy, w tym:
a) badania: wstępne, okresowe, kontrolne i inne. Badania dotyczą: pracowników, doktorantów, studentów, kandydatów na studia, stażystów, praktykantów itp.,
b) badania osób, które narażone są na działanie czynników szkodliwych, uciążliwych lub niebezpiecznych, osób narażonych na promieniowanie jonizujące,
c) wydawanie orzeczeń lekarskich dla nauczycieli akademickich ubiegających się o płatny urlop dla poratowania zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
d) badania o dopuszczeniu do prowadzenia pojazdów w ramach obowiązków służbowych lub do celów służbowych,
e) wykonywanie dodatkowych, profilaktycznych badań okulistycznych wraz z wystawieniem zaświadczeń potwierdzających konieczność stosowania okularów korygujących.
2. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 09.01.2023 r. lub do wyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Projektowanych Postanowień Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 2 ust. 13 pkt 1) i 2) oraz § 6 ust. 3 pkt 2) lit. d) Projektowanych Postanowień Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 400500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie Katowic.Usługi medyczne muszą być realizowane na terenie Katowic i obejmują m.in. wykonywanie świadczeń opieki profilaktycznej w zakresie medycyny pracy, w tym:
a) badania: wstępne, okresowe oraz kontrolne pracowników,
b) wydawanie orzeczeń lekarskich dla nauczycieli akademickich ubiegających się o płatny urlop dla poratowania zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) badania osób, które narażone są na działanie czynników szkodliwych, uciążliwych lub niebezpiecznych, osób narażonych na promieniowanie jonizujące,
d) wykonywanie dodatkowych, profilaktycznych badań okulistycznych wraz z wystawieniem zaświadczeń potwierdzających konieczność stosowania okularów korygujących,
e) badania o dopuszczeniu do prowadzenia pojazdów do celów służbowych.
2. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 09.01.2023 r. lub do wyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Projektowanych Postanowień Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 2 ust. 13 pkt 1) i 2) oraz § 6 ust. 3 pkt 2) lit. d) Projektowanych Postanowień Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie Rybnika.Usługi medyczne muszą być realizowane na terenie Rybnika i obejmują m.in. wykonywanie świadczeń opieki profilaktycznej w zakresie medycyny pracy, w tym:
a) badania: wstępne, okresowe oraz kontrolne pracowników,
b) wydawanie orzeczeń lekarskich dla nauczycieli akademickich ubiegających się o płatny urlop dla poratowania zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) wykonywanie dodatkowych, profilaktycznych badań okulistycznych wraz z wystawieniem zaświadczeń potwierdzających konieczność stosowania okularów korygujących,
d) badania o dopuszczeniu do prowadzenia pojazdów do celów służbowych.
2. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.02.2023 r. lub do wyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Projektowanych Postanowień Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 2 ust. 13 pkt 1) i 2) oraz § 6 ust. 3 pkt 2) lit. d) Projektowanych Postanowień Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480765,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480765,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480765,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Akademicka w Gliwicach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312397499
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZYCHODNIA AKADEMICKA W GLIWICACH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZYCHODNIA AKADEMICKA W GLIWICACH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480765,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Krzysztof Daniel
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Elżbieta Daniel, Krzysztof Daniel wspólnie prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Specjalistyczny Zakład Diagnostyki i Leczenia ELITmed s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542317287
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
4.3.1)
4.5.5.)
8.2.)
niniejszego ogłoszenia dotyczą wyłącznie zamówienia podstawowego, bez uwzględnienia prawa opcji (100%).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja i przeprowadzenie kursów językowych
- Naprawa wewnętrznych, betonowych: ścian, stropu, dna i słupa w dwóch zbiornikach wody pitnej dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 192-P-24 Serwis i przeglądy aparatury medycznej - diagnostyka obrazowa
- Usługi utrzymania czystości na terenie wybranych jednostek MZUK
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Ostrowiec Świętokrzyski
- Zatrudnienie do Banku Krwi diagnosty laboratoryjnego - 2 osoby oraz zatrudnienie technika RTG do Pracowni Mammografii .
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.