eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceŚwiadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Katowicach i Rybniku. Znak sprawy: IA1.283.74.2022.AL



Ogłoszenie z dnia 2023-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Katowicach i Rybniku. Znak sprawy: IA1.283.74.2022.AL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.polsl.pl/zamowienia-publiczne/procedury/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Katowicach i Rybniku. Znak sprawy: IA1.283.74.2022.AL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfe702b0-86b3-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007867/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.52 Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Katowicach i Rybniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania mogą być finansowane z różnych środków będących w dyspozycji Zamawiającego, w tym również mogą dotyczyć projektów/programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519725

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1.283.74.2022.AL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1139689,28 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 416750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie Gliwic.
Usługi medyczne muszą być realizowane na terenie Gliwic i obejmują m.in. wykonywanie świadczeń opieki profilaktycznej w zakresie medycyny pracy, w tym:
a) badania: wstępne, okresowe, kontrolne i inne. Badania dotyczą: pracowników, doktorantów, studentów, kandydatów na studia, stażystów, praktykantów itp.,
b) badania osób, które narażone są na działanie czynników szkodliwych, uciążliwych lub niebezpiecznych, osób narażonych na promieniowanie jonizujące,
c) wydawanie orzeczeń lekarskich dla nauczycieli akademickich ubiegających się o płatny urlop dla poratowania zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
d) badania o dopuszczeniu do prowadzenia pojazdów w ramach obowiązków służbowych lub do celów służbowych,
e) wykonywanie dodatkowych, profilaktycznych badań okulistycznych wraz z wystawieniem zaświadczeń potwierdzających konieczność stosowania okularów korygujących.
2. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 09.01.2023 r. lub do wyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Projektowanych Postanowień Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 2 ust. 13 pkt 1) i 2) oraz § 6 ust. 3 pkt 2) lit. d) Projektowanych Postanowień Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 400500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie Katowic.
Usługi medyczne muszą być realizowane na terenie Katowic i obejmują m.in. wykonywanie świadczeń opieki profilaktycznej w zakresie medycyny pracy, w tym:
a) badania: wstępne, okresowe oraz kontrolne pracowników,
b) wydawanie orzeczeń lekarskich dla nauczycieli akademickich ubiegających się o płatny urlop dla poratowania zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) badania osób, które narażone są na działanie czynników szkodliwych, uciążliwych lub niebezpiecznych, osób narażonych na promieniowanie jonizujące,
d) wykonywanie dodatkowych, profilaktycznych badań okulistycznych wraz z wystawieniem zaświadczeń potwierdzających konieczność stosowania okularów korygujących,
e) badania o dopuszczeniu do prowadzenia pojazdów do celów służbowych.
2. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 09.01.2023 r. lub do wyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Projektowanych Postanowień Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 2 ust. 13 pkt 1) i 2) oraz § 6 ust. 3 pkt 2) lit. d) Projektowanych Postanowień Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie Rybnika.
Usługi medyczne muszą być realizowane na terenie Rybnika i obejmują m.in. wykonywanie świadczeń opieki profilaktycznej w zakresie medycyny pracy, w tym:
a) badania: wstępne, okresowe oraz kontrolne pracowników,
b) wydawanie orzeczeń lekarskich dla nauczycieli akademickich ubiegających się o płatny urlop dla poratowania zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) wykonywanie dodatkowych, profilaktycznych badań okulistycznych wraz z wystawieniem zaświadczeń potwierdzających konieczność stosowania okularów korygujących,
d) badania o dopuszczeniu do prowadzenia pojazdów do celów służbowych.
2. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.02.2023 r. lub do wyczerpania ceny umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Projektowanych Postanowień Umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, z zastrzeżeniem § 2 ust. 13 pkt 1) i 2) oraz § 6 ust. 3 pkt 2) lit. d) Projektowanych Postanowień Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2750,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480765,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480765,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480765,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Akademicka w Gliwicach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312397499

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480765,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Krzysztof Daniel

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Elżbieta Daniel, Krzysztof Daniel wspólnie prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Specjalistyczny Zakład Diagnostyki i Leczenia ELITmed s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542317287

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartości podane w pkt:
4.3.1)
4.5.5.)
8.2.)
niniejszego ogłoszenia dotyczą wyłącznie zamówienia podstawowego, bez uwzględnienia prawa opcji (100%).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.