Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00314638/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,ŚWIADCZENIE USŁUGI DOSTARCZANIA I WYDAWANIA POSIŁKÓW
DLA PODOPIECZNYCH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KAMIENIU WIELKIM W 2022 R.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim
1.3.) Oddział zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211176448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawna 40
1.5.2.) Miejscowość: Kamień Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-460
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 751 58 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpskamien@powiatgorzowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskamienwielki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://dpskamienwielki.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,ŚWIADCZENIE USŁUGI DOSTARCZANIA I WYDAWANIA POSIŁKÓWDLA PODOPIECZNYCH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KAMIENIU WIELKIM W 2022 R.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d6ff30c-5cd8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00033955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00314638/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS. 261.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 768911,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przyrządzania, dostarczania i wydawania całodziennego wyżywienia dla około 103 podopiecznych Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim, ul. Stawna 40 w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022 r.
2. Usługi będą świadczone zgodnie z:
a) ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1876).
b) rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 734 ze zm.).
c) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 2021) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia (+/- 20%) zakresu przedmiotu zamówienia, w zależności od liczby podopiecznych przebywających w Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim.
4. Usługa obejmuje codzienne wykonanie, dostawę i wydanie posiłków w stanie gotowym do spożycia w formie śniadań, obiadów dwudaniowych i kolacji dla około 103 podopiecznych Domu Pomocy Społecznej w Kamieniu Wielkim zgodnie z jadłospisem dekadowym uzgodnionym z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego.
5. Szacunkowa łączna ilość osobodni składających się na przedmiot niniejszego zamówienia wynosi około 37 595.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830424,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830424,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 830424,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Cateringowa Ireneusz Andrejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581199070
7.3.3) Ulica: 11-go Listopada 82/6
7.3.4) Miejscowość: Gryfino
7.3.5) Kod pocztowy: 71-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA CATERINGOWA IRENEUSZ ANDREJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA CATERINGOWA IRENEUSZ ANDREJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 830424,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- "Catering dla dzieci z przedszkola i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach"
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.