Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00456414/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Umowa ramowa obejmująca wykonanie robót budowlanych w zakresie renowacji, remontów pomieszczeń i obiektów na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie przy ul Lindleya 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Banacha 1A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-097
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@uckwum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: uckwum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uckwum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Umowa ramowa obejmująca wykonanie robót budowlanych w zakresie renowacji, remontów pomieszczeń i obiektów na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie przy ul Lindleya 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-346964ad-6bdd-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00033989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456414/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPUCK.262.148.2022
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej obejmującej wykonywanie robót budowlanych w zakresie bieżących napraw, renowacji i remontów pomieszczeń i obiektów na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie przy ul Lindleya 4. W zakres prac wchodzą:
roboty rozbiórkowe
roboty ziemne-wykopy
roboty murowe
roboty tynkarskie
roboty malarskie
posadzki
stolarka budowlana
izolacja przeciwwilgociowa
pokrycie dachu
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 2 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dalej zwana STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ML Grupa Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522135011
7.3.3) Ulica: ul. Nowowiśniowa 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-505
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ML Grupa Sp. z o. o.
ul. Nowowiśniowa 27
04-505 Warszawa
koszt oferty: 60,27 zł
umowa zawarta w dn. 11.01.2023r.
Andrex inst-bud Andrzej Urbański
ul. Krochmalna 32a/59
00-864 Warszawa
koszt oferty: 72,40 zł
umowa zawarta w dn. 11.01.2023r.
Przedsiębiorstwo Budowlane „AL BUD” R. Marchewka
ul. Wiejska 50
08-460 Sobolew
koszt oferty: 69,61 zł
umowa zawarta w dn. 12.01.2023r.
Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Marzęcki,
Dominik Marzęcki s.c.
Wychódźc 65, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą
koszt oferty: 71,34 zł
umowa zawarta w dn. 11.01.2023r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej przeprowadzenia remontu i przebudowy lokali mieszkalnych przy al. Solidarności 149 w Warszawie.
- Wykonanie prac modernizacyjnych alejek w Parku Moczydło w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadań z budżetu obywatelskiego - numer postępowania: 16/ZP/25
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz odbiór odpadów o kodzie 18 01 09 na podstawie pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania z Terenowych Stacji WCKiK SPZOZ.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji Przedszkola nr 79 przy ul. Kajakowej 10 w Warszawie wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa macierzy dyskowej na potrzeby utrzymania systemu ASG-EUPOS
- Remont kwater i lokali mieszkalnych w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej do PSZOK w Tuszowie"
- "Remont Dworu w Stryszowie - dokończenie robót rozpoczętych w roku 2024."
- ZP/02/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Dostawa i montaż windy MA2 na kondygnacjach podziemnych w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki na dziećmi do lat 3 w ramach programu: "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 ŻM 5
- Rozwój błękitno- zielonej infrastruktury na terenie gminy Kęty -CZĘŚĆ I: Budowa Ogrodu Edukacji Ekologicznej - projektuj i buduj - powtórzony
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.