Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00535271/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem paneli nieinwazyjnych do zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych w budynkach ZBiLK w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbilk.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem paneli nieinwazyjnych do zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych w budynkach ZBiLK w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37832120-9427-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033991
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043033/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Najem paneli nieinwazyjnych do zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych w budynkach ZBiLK w Gdyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535271
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IZ.MK.241.P.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie (dostawa) i montaż paneli nieinwazyjnych zabezpieczeń otworów okiennych i drzwiowych w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) dostarczenia zabezpieczenia własnym transportem,
2) prawidłowego zamontowania elementów zabezpieczających w przedmiotowych lokalach/budynkach,
3) bieżącej i okresowej kontroli stanu technicznego zabezpieczenia,
4) wymiany elementów uszkodzonych wskutek prób włamania,
5) demontażu zabezpieczenia po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający zobowiązany jest do:
1) niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o uszkodzonych lub brakujących elementach zabezpieczenia,
2) powiadomienia Wykonawcy z co najmniej dwudniowym (48 godzin) wyprzedzeniem o zamierzonym demontażu całkowitym lub częściowym elementów zabezpieczenia w danej lokalizacji,
3) powiadomienia Wykonawcy o zmianie właściciela, posiadacza lub zarządcy lokalu,
4) używania przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem.
4. Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni materiały, dyspozycyjność ludzi i sprzętu w ilościach potrzebnych do wykonania prac określonych w przedmiocie zamówienia.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione wejście osób trzecich do lokalu/budynku wskazanych w powyższej tabeli.
6. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku realizacji niniejszego zamówienia wobec osób trzecich.
7. Rozliczenie z tytułu demontażu lub montażu paneli następowało będzie od pierwszego dnia miesiąca następującego po dniu montażu lub demontażu paneli.
8. Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania w terminie 5 dni od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia zabezpieczeń antywłamaniowych w postaci drzwi stalowych (wraz z mocowaniem i zamkami) na otwory drzwiowe oraz paneli stalowych na otwory okienne systemu nieinwazyjnych paneli antywłamaniowych, w lokalizacjach i w ilościach podanych w tabeli powyżej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy OC przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ – OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44175000-7 - Panele
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Ochrony Nieruchomości Nieużytkowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 955 22 59 999
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 5/37
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Iluminacje świąteczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
- Ochrona fizyczna ZMHT oraz ochrona fizyczna i techniczna budynków administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeń WZNJ znajdujących się na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ARANŻACJA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NALEŻĄCYM DO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W LUBLINIE PRZY UL. STRAŻACKIEJ 7 NA POTRZEBY BIUROWE
- REMONT POMIESZCZEŃ JRG ORAZ MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU (II)
więcej: Panele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.