eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaNajem paneli nieinwazyjnych do zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych w budynkach ZBiLK w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem paneli nieinwazyjnych do zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych w budynkach ZBiLK w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbilk.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem paneli nieinwazyjnych do zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych w budynkach ZBiLK w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37832120-9427-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00033991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043033/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Najem paneli nieinwazyjnych do zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych w budynkach ZBiLK w Gdyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535271

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IZ.MK.241.P.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie (dostawa) i montaż paneli nieinwazyjnych zabezpieczeń otworów okiennych i drzwiowych w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) dostarczenia zabezpieczenia własnym transportem,
2) prawidłowego zamontowania elementów zabezpieczających w przedmiotowych lokalach/budynkach,
3) bieżącej i okresowej kontroli stanu technicznego zabezpieczenia,
4) wymiany elementów uszkodzonych wskutek prób włamania,
5) demontażu zabezpieczenia po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający zobowiązany jest do:
1) niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o uszkodzonych lub brakujących elementach zabezpieczenia,
2) powiadomienia Wykonawcy z co najmniej dwudniowym (48 godzin) wyprzedzeniem o zamierzonym demontażu całkowitym lub częściowym elementów zabezpieczenia w danej lokalizacji,
3) powiadomienia Wykonawcy o zmianie właściciela, posiadacza lub zarządcy lokalu,
4) używania przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem.
4. Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni materiały, dyspozycyjność ludzi i sprzętu w ilościach potrzebnych do wykonania prac określonych w przedmiocie zamówienia.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione wejście osób trzecich do lokalu/budynku wskazanych w powyższej tabeli.
6. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku realizacji niniejszego zamówienia wobec osób trzecich.
7. Rozliczenie z tytułu demontażu lub montażu paneli następowało będzie od pierwszego dnia miesiąca następującego po dniu montażu lub demontażu paneli.
8. Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania w terminie 5 dni od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia zabezpieczeń antywłamaniowych w postaci drzwi stalowych (wraz z mocowaniem i zamkami) na otwory drzwiowe oraz paneli stalowych na otwory okienne systemu nieinwazyjnych paneli antywłamaniowych, w lokalizacjach i w ilościach podanych w tabeli powyżej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy OC przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ – OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44175000-7 - Panele

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140220 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140220 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140220 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Przedsiębiorstwo Ochrony Nieruchomości Nieużytkowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 955 22 59 999

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 5/37

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.