Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00074226/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utworzenie integracyjnych, ogólnodostępnych placów zabaw przy
ul. Bartkówka w Dynowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dynów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek, 2
1.5.2.) Miejscowość: Dynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@dynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie integracyjnych, ogólnodostępnych placów zabaw przy
ul. Bartkówka w Dynowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d31f2528-b144-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027352/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utworzenie integracyjnych, ogólnodostępnych placów zabaw przy ul. Bartkówka w Dynowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d31f2528-b144-11ee-a66a-5e0e9a75a9a03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
1) w sprawach proceduralnych:
Wojciech Barański,
2) w sprawach technicznych:
Bogumiła Niemiec.
4.Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
n
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Techniczny sposób złożenia oferty:
1) Wykonawca musi mieć mieć aktywne konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia
z zaznaczonymi uprawnieniami do „Składania ofert/wniosków/prac konkursowych”.
2) Składanie ofert możliwe jest tylko przed terminem składania ofert – oferta złożona po terminie nie będzie przyjęta.
3) W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółów postepowania, wybrać zakładkę „Oferty/wnioski”, a następnie przycisk „Złóż ofertę”. Podpisany formularz ofertowy należy dodać w polu „Wypełniony formularz ofertowy”, a pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą lub stanowiące ofertę – w polu” Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. Wszystkie dodatków piliki musza być wcześniej podpisane. Formularz oferty podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym typem podpisu jest typ wewnętrzny (otaczający).Podpisanie formularza ofertowego podpisem zewnętrznym, jest tez możliwe. Jeżeli Wykonawca podpisze formularz ofertowy podpisem zewnętrznym, wówczas plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. W polu „Wypełniony formularz oferty” można załączyć tylko jeden plik.
4) Po wprowadzeniu plików należy wybrać „Wyślij pliki i złóż ofertę”, a następnie potwierdź, że chce się złożyć ofertę.
5) Proces składania ofert może trwać przez dłuży czas, w zależności od liczby i wielkości składanych dokumentów. W tym czasie należy nie należy zamykać okna przeglądarki. System pokazuje kolejne etapy przetwarzania dokumentów.
6) System sprawdza czy złożone pliki są podpisane przez i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym Wykonawcę. Po zakończeniu procesu składani oferty na ekranie pojawi się potwierdzenie złożenia oferty- można wówczas pobrać Elektroniczne Potwierdzenie Przyjęcia (EPP) i Elektroniczne Potwierdzenie Otrzymania (EPO).EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”.
7) Wykonawca może przed upływem składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce „Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj ofertę”. Funkcja „Wycofaj ofertę” jest dostępna tylko dla użytkowników mających zaznaczone uprawnienia „Wycofanie ofert/wniosków/prac konkursowych.
8) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej / Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9) Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, oraz
o spełnianiu warunków udziału w zakresie wskazanym w rozdziale VI pkt 4.1) ppkt. e) SWZ,w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę ( załącznik nr 2 i 3 do SWZ).
10) Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
11) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SG271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego robót budowlanych mających na celu utworzeniem integracyjnych, ogólnodostępnych placów zabaw przy ul. Bartkówka w Dynowie.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) budowę linowego placu zabaw wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr 925 przy ulicy Bartkówka w Dynowie (II etap) w zakres którego wchodzi:
a) wykonanie nawierzchni placu zabaw:
• nawierzchnia poliuretanowa stref bezpiecznych wokół urządzeń ,
• pozostała nawierzchnia trawiasta .
b) budowę dojazdu, dojść i 10 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych ( w tym 2 stanowiska dla samochodów osób z niepełnosprawnościami).
c) budowę ogrodzenia placu zabaw wraz z furtką .
d) dostawę i montaż urządzeń placu zabawy :
• urządzenie „PIĘĆ OBRĘCZY”- 1 sztuka,
• urządzenie „SURFER”- 1 sztuka,
• urządzenie „SIATKA WSPINACZKOWA”- 1 sztuka,
• urządzenie TABLICA SENSORYCZNA (przystosowana dla dzieci poruszających się na wózkach inwalidzkich) - 2 sztuki.
e) dostawę i montaż :
• ławek parkowych - 4 sztuki,
• koszy na śmieci - 2 sztuki.
2) budowę placu zabaw wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 1946/2, 1946/3 i 3673 przy ulicy Bartkówka w Dynowie w zakres którego wchodzi:
a) wykonanie nawierzchni placu zabaw:
• nawierzchnia poliuretanowa stref bezpiecznych wokół urządzeń ,
• pozostała nawierzchnia trawiasta .
b) budowę dojazdu, dojść i 7 stanowisk postojowych dla samochodów osobowych (w tym 1 stanowisko dla samochodów osób z niepełnosprawnościami),
c) budowę ogrodzenia placu zabaw wraz z furtkami ,
d) budowę oświetlenia i monitoring terenu placu zabaw
e) dostawę i montaż urządzeń placu zabawy :
• urządzenie „DOMEK DWIE PLATFORMY”- 1 sztuka,
• urządzenie „DOMEK SKLEPIK”- 1 sztuka,
• urządzenie „DOMEK GIER”- 1 sztuka,
• urządzenie TABLICA SENSORYCZNA (przystosowana dla dzieci poruszających się na wózkach inwalidzkich) – 2 sztuki.
• urządzenie „DOMEK WIEŻYCZKA ZE ZJEŻDŻALNIĄ”- 1 sztuka,
• urządzenie „HUŚTAWKA WAGOWA”- 2 sztuki,
• urządzenie „ŚĆIANA FUNKCYJNA LICZYDŁO”- 2 sztuki,
• urządzenie „BUJAK SPRĘŻYNOWY”- 2 sztuki,
• urządzenie „HUŚTAWKA TRADYCYJNA”- 1 sztuka,
f) dostawę i montaż :
• ławek parkowych - 6 sztuk,
• kosza na śmieci - 1 sztuka.
• tablicy Informacyjnej - 1 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45314310-7 - Układanie kabli
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku;b) posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku;
d) zdolności technicznej – Zamawiający nie określa warunku;
e) zdolności zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym Kierownikiem Budowy / Robót, który zostanie skierowany do realizacji niniejszego zamówienia, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
oraz aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa bądź uprawnienia z Unii Europejskiej.
Przez uprawnienia należy rozumieć uprawnienia budowlane wydane zgodnie
z przepisami ustaw z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy ją według średniego kursu NBP na dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, podając datę zatwierdzenia protokołu/ dokumentu i kurs walut.
2) Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 11 500,00 zł.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT2) w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron Umowy,
3) możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt a-k
a) wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację kontraktu w terminie poprzez wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, działanie siły wyższej,
b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego:
c) wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
d) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy,
e) będą miały miejsce uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania:
przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę,
jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
f) zmiany będące następstwem działania organów administracji,
g) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez /lub dających się przypisać zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie wykonywania prac budowlanych,
h) działania osób trzecich, nie będących konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, które uniemożliwią wykonywanie prac,
i) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, w takim przypadku termin może zostać wydłużony o czas niezbędnych do przeprowadzenia robót zamiennych,
j) na skutek decyzji służb, inspekcji i straży, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, w takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas trwania zawieszenia realizacji zamówienia,
k) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożnością prowadzenia prac.
2. W przypadku, gdy z przyczyn technicznych, które nie mogły być przewidziane przez Zamawiającego
1) zmianach mających wpływ na przyspieszenie wykonania,
2) zmianach mających wpływ na obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie, lub użytkowanie,
3) zmianach mających wpływ na poprawę sprawności, wydajności wykonanych robót dla Zamawiającego,
4) zmianach mających wpływ na poprawę bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy,
5) zmianach mających wpływ na poprawę bezpieczeństwa użytkowania,
6) zmianach mających wpływ na poprawę parametrów technicznych,
7) zmianach mających wpływ na poprawę parametrów funkcjonalno-użytkowych,
8) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
3.W przypadku natrafienia podczas wykonywania prac przez Wykonawcę na przeszkody w postaci niezinwentaryzowanego mienia, stanowisk lub zabytków archeologicznych i podobnych przeszkód, o ile istnienie tego rodzaju przeszkód nie mogło być przewidziane przez Zamawiającego pomimo dołożenia należytej staranności, Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania Umowy w niezbędnym zakresie tak, aby Wykonawca po ustaniu lub usunięciu przeszkód mógł wykonać prawidłowo przedmiot Umowy. .
Zmiany kierownika budowy/robót są dopuszczalne jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy w przypadku:
1) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy/robót,
nie wywiązywania się kierownika budowy/robót z obowiązków wynikających z umowy,
jeżeli zmiana kierownika budowy/robot stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).
zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. zmiana danych teleadresowych, zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy itp.),
w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
zmiana w zakresie podwykonawstwa,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Dynowie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-30 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-28
INNE PRZETARGI DYNÓW
więcej: przetargi DYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Utworzenie parku kieszonkowego
- Wymiana nagłośnienia w sali konferencyjnej A i B w budynku nr 40 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.