Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00594539/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w roku 2025 dla Gminy Żychlin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻYCHLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Barlickiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Żychlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-320
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 243512032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminazychlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazychlin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03c2feda-3c84-48f6-a2d9-7aa04e4e63aa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w roku 2025 dla Gminy Żychlin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03c2feda-3c84-48f6-a2d9-7aa04e4e63aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034088
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082133/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci do szkól i przedszkoli w roku szkolnym 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPI.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oferta częściowa Nr 1 – dowóz uczniów autobusem do szkół i przedszkoli w roku 2025 dla Gminy Żychlin na trasach:1) Trasa: Żychlin – Dobrzelin - Kutno oraz – Kutno –Dobrzelin - Żychlin - od poniedziałku do piątku, dla której przewiduje się dwa kursy dziennie:
Opis trasy: odległość w km – 102 km (tj. 51 km dla jednego kursu dziennie)
- I kurs - godzina odjazdu z 1 przystanku –7:10, godzina przyjazdu do szkoły do Kutna ul. Przemysłowa 6 – do 7:50 i powrót do Żychlina;
Czas przejazdu – 1 godz. 30 minut
- II kurs - godzina odjazdu z Żychlina do Kutna – 15:25, godzina odjazdu ze szkoły z Kutna ul. Przemysłowa 6 do Żychlina – 15:55, powrót do Żychlina – 16:40
Z przewozów trasa z pkt 1 kurs I i II korzystać będą uczniowie objęci kształceniem specjalnym.
Czas przejazdu – 1 godz. 15 minut
2) Trasa: Teren Gminy Żychlin – od poniedziałku do piątku, dla której przewiduje się jeden kurs dziennie
Trasa: Żychlin – SP Grabów – Dobrzelin - Drzewoszki – Czesławów – Drzewoszki Małe – Pasieka - Żychlin – Budzyń – Zgoda – Oleszcze – Grabie – Kruki – Tretki – Chochołów – Orątki – Żychlin.
Opis trasy: odległość w km – max. 43 km. Odjazd ze Szkoły Podstawowej w Grabowie godz. 13:35, ostatni przystanek w Żychlinie godz. 14:30
Czas przejazdu – 55 minut
Przewozem trasą z pkt 2 objęci będą uczniowie ze szkół i przedszkoli, dla których Gmina Żychlin jest organem prowadzącym.
Łączna dzienna ilość kilometrów dla trasy z pkt 1 i 2 wynosi ok. 145 km.
3) Powyższe trasy z pkt. 1 i 2 obsługuje 1 autobus.
4) Liczba uczniów objętych dowozem na każdym z kursów– do 45
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 172722,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oferta częściowa Nr 2 – dowóz uczniów busem do szkół i przedszkoli w roku 2025 dla Gminy Żychlin na trasach:1) Trasa I : Żychlin – Grabów - Dobrzelin - Żychlin – przez Oporów – Kutno
Powrót Kutno – przez Oporów – Żychlin,
dla której określa się łączną ilość kilometrów (od poniedziałku do piątku) – max. 295 km. Godzina odjazdu z Żychlina – 6:30, przejazd do szkół i przedszkoli w Kutnie – do 7:50 i powrót do Żychlina.
2) Trasa II - Żychlin – Dobrzelin – Żychlin – przez Oporów – Kutno
Powrót Kutno – przez Oporów – Żychlin,
dla której określa się łączną ilość kilometrów (od poniedziałku do piątku) –max. 275 km. Godzina odjazdu z Żychlina – 8:45, przewóz do szkół i przedszkoli w Kutnie – do 9:45 i powrót do Żychlina
3) Trasa III - Żychlin – Szkoła Podstawowa w Grabowie – Brzeziny - Śleszyn – Biała –
Grzybów Hornowski – Biała – Śleszynek – Budzyń - Żychlin,
dla której określa się łączna ilość kilometrów (od poniedziałku do piątku) – max. 130 km. Godzina odjazdu ze Szkoły Podstawowej w Grabowie – 13:30.
4) Trasa IV - Żychlin – przez Oporów – Kutno
Powrót: Kutno – odbiór dowożonych uczniów ze szkół i przedszkoli w Kutnie – przez Oporów – Żychlin – Dobrzelin – Grabów - Żychlin,
dla której określa się łączna ilość kilometrów (od poniedziałku do piątku) – max. 295 km.
Godziny odjazdu z Kutna– 14:30, godziny przyjazdu do Żychlina– 16:15;
5) Z przewozów korzystać będą uczniowie:
- wg Trasy III ze Szkoły Podstawowej w Grabowie,
- wg Trasy I, II i IV objęci kształceniem specjalnym w szkołach i przedszkolach zlokalizowanych na terenie miasta Kutno.
6) Powyższe trasy z pkt 1-4 obsługuje 1 bus.
7) Liczba uczniów objętych dowozem na wszystkich trasach – do 16 uczniów (16 miejsc siedzących) oraz 1 stanowisko na wózek inwalidzki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 129420,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176508,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176508,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOLDMAN Agata Kiełbasa Łukasz Kubiak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752656675
7.3.4) Miejscowość: Złotniki
7.3.5) Kod pocztowy: 99-314
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOLDMAN AGATA KIEŁBASA, ŁUKASZ KUBIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GOLDMAN AGATA KIEŁBASA, ŁUKASZ KUBIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176508,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118912,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168980,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118912,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SK-TRANS.PL Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322214905
7.3.4) Miejscowość: Szczawin Duży
7.3.5) Kod pocztowy: 95-002
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118912,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszt transportu uczestników klubu dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - Strzelce Wielkie
- Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Augustów w roku szkolnym 2024/2025 oraz 2025/2026 - usługi
- Publiczny transport zbiorowy w zakresie gminnych przewozów pasażerskich w transporcie drogowym na terenie gminy Sośnie w 2025 r.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
- Usługi autobusowego transportu publicznego.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.