Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00018772/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034131 z dnia 2021-04-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do świetlic środowiskowo-profilaktycznych w Gminie Imielno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W IMIELNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290664821
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cmentarna
1.5.2.) Miejscowość: Imielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-313
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 385 12 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopsimielno@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.imielno.akcessnet.net/index.php?idg=4&id=339&x=108&y=8
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, http://www.bip.imielno.akcessnet.net/index.php?idg=4&id=532&x=108&y=81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do świetlic środowiskowo-profilaktycznych w Gminie Imielno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cd7acd6-86fa-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Priorytetu 9 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Poddziałanie 09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018772/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9.2.1-2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 36219,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych do świetlic środowiskowo-profilaktycznych w Imielnie i jej dwóch filiach tj.:1. Świetlica środowiskowa w Imielnie, ul. Kościelna 3, 28-313 Imielno 2. Filia świetlicy środowiskowej w Mierzwinie, Mierzwin 11, 28-313 Imielno3. Filia świetlicy środowiskowej w Motkowicach, ul. Szkolna 2, 28-313 Imielno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że w/w postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
- Dostawa artykułów spożywczych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrem
- Zakup mięsa, wędlin i mrożonych warzyw i owoców dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. IZP.2411.40.2025.AJ
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz wody mineralnej dla Politechniki Lubelskiej w podziale na 2 części
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Leśniczanka w Centrum Kultury i Bibliotece Publicznej w Zwierzyńcu
- Dostawa dodatków do napojów smakowych w pięciu zadaniach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.