Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja przestrzeni publicznej w centrum miasta Milicz – ul. Polska – zamówienie podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Milicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.niewiejska@milicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja przestrzeni publicznej w centrum miasta Milicz – ul. Polska – zamówienie podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-006f532f-6303-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000820/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Rewitalizacja przestrzeni publicznej w centrum miasta Milicz – ul. Polska – zamówienie podobne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nasze podwórka – poprawa bezpieczeństwa, funkcjonalności i estetyki przestrzeni sąsiedzkich zlokalizowanych w ścisłym centrum Milicza2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328121/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie zostaje udzielone na podstawie art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 roku ( Dz. U. z 2019 r. , poz. 2019 z póź. zm.) dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych (który realizuje zadanie w ramach zamówienia podstawowego) i polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych ( zamówienie podobne dotyczy bowiem wykonania nawierzchni utwardzonych, mała architektura, instalacja elektryczna, kanalizacji deszczowej ), a zamówienie podstawowe zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego w punkcie 4.2.13) tegoż ogłoszenia o zamówieniu i jest zgodnie z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości (i stanowi zamówienie do50% wartości szacunkowej netto zadania podstawowego spełniając wszystkie wymogi odnośnie warunków udzielenia tego zamówienia).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.28.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 271617,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja przestrzeni publicznej w centrum miasta Milicz – ul. Polska – zamówienie podobne, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1) ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ) ustawy.
Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Nasze podwórka – poprawa bezpieczeństwa, funkcjonalności i estetyki przestrzeni sąsiedzkich zlokalizowanych w ścisłym centrum Milicza. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020 Poddziałanie: 6.3.1 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, numer projektu: RPDS.06.03.01-02-0085/17
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Rewitalizacja przestrzeni publicznej przy ul. Polskiej, dz. nr 80/28 AM6 obręb Milicz.
Inwestycja obejmuje wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki granitowej oraz płyt betonowych wraz z częścią rekreacyjną , roślinnością oraz małą architekturą, wykonanie nowej wewnętrznej linii kanalizacji deszczowej oraz linii instalacji elektrycznej.
Powierzchnia opracowania: 607 m2
Powierzchnia projektowanych terenów utwardzonych: 607 m2
- Nawierzchnia utwardzona z kostki granitowej: 168 m2
- Nawierzchnia utwardzona z płyt betonowych: 369 m2
- Ściółka z kory drzewnej na agrowłókninie: 70 m2
Nawierzchnia utwardzona
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z:
- dokumentacją projektową (projekt budowlany, projekt techniczno – wykonawczy, przedmiar robót),
- Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, opracowanymi przez Projektowanie i Obsługa Inwestycji Piotr Musielak z siedzibą w Szkaradowie 120, 63-930 Jutrosin
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223821-7 - Elementy gotowe
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390525,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 390525,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390525,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo i Handel Włodzimierz Kasprzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621 - 126 - 86 -94
7.3.3) Ulica: Klasztorna 21
7.3.4) Miejscowość: Kożmin WIelkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-720
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODZIMIERZ KASPRZAK Brukarstwo i Handel
jakie przetargi wygrała firma
WŁODZIMIERZ KASPRZAK Brukarstwo i Handel
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390525,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MILICZA
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.