Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040493/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-26
- 2021/BZP 00086501/01 - Wynik z dnia 2021-06-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00034221 z dnia 2021-04-16 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przegląd i naprawa przegrzewaczy pary w kotłach rusztowych spalających odpady komunalne zainstalowanych w ZTPOK ProNatura w Bydgoszczy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340378577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ernsta Petersona 22
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pronatura.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pronatura.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przegląd i naprawa przegrzewaczy pary w kotłach rusztowych spalających odpady komunalne zainstalowanych w ZTPOK ProNatura w Bydgoszczy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b3e3b03-9e97-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4471233.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/447123
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy: a) Komunikacja międzyzamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformyhttps://platformazakupowa.pl/mkuo_pronatura/aukcje za pośrednictwem formularza „wyślij wiadomość”,b) Na stronie Platformy udostępnione są: „Regulamin” korzystania z Platformy (zawierający wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania wszelkiego rodzaju dokumentów) oraz „Instrukcja”dla Wykonawców ;c) Centrum Wsparcia Klienta Platformy (pod numerem telefonu 22 101-02-02)udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracją, aspektamitechnicznymi (godziny funkcjonowania Centrum Wsparcia Klienta: od poniedziałku do piątku odgodziny 7 do godziny 17). Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 PZP sporządza się, podrygorem nieważności, w formie elektronicznej w rozumieniu art. 781 § 1 Kodeksu cywilnego (tj. wpostaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ CZĘŚĆ XIIIOBOWIĄZEK INFORMACYJNYW ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIE DANYCHOSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ CZĘŚĆ XIIIOBOWIĄZEK INFORMACYJNYW ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIE DANYCHOSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MKUO ProNatura ZP/TP/19/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest przegląd i naprawa przegrzewaczy pary SH-2, SH-1-1 i SH-1-2 zainstalowanych w dwóch rusztowych kotłach parowych spalających odpady komunalne w ZTPOK ProNatura w Bydgoszczy.Parametry kotłów są następujące:Moc cieplna 27,14 MW;Ciśnienie pary na wylocie z kotła 42 barTemperatura pary na wylocie z kotła 420 °C
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na posiedzeniu niejawnym Zamawiający oceni spełnianie przezWykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz dokona zbadania ofert pod względemprzyjętych w SWZ wymagań. Następnie dokona kwalifikacji Wykonawców do wykluczenia z ubieganiasię o udzielenie zamówienia i kwalifikacji ofert do odrzucenia. Spośród ofert nie odrzuconychZamawiający dokona oceny ofert i wybierze ofertę najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres realizacji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie3) Sytuacji ekonomicznej i finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie4) Zdolności technicznej lub zawodowejNa potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi wykazać się:- wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech usług polegających na naprawach lub budowie części ciśnieniowej w kotłach parametrach nie gorszych niż zainstalowane w ZTPOK (produkcja pary 32 t/h o temperaturze 420 °C i ciśnieniu 42 bary) o wartości minimum 200 000,00 zł każda. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. oświadczenia w zakresie: • art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 1) i 2) niniejszej SWZ• art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 4) niniejszej SWZ, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, b. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 5) niniejszej SWZ, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;c. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:• art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 3) niniejszej SWZ, • art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 4) niniejszej SWZ, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, • art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 5) niniejszej SWZ ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, • art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.1 pkkt. 6) niniejszej SWZ, d. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP w zw. z częścią III pkt. 2.2. pkkt. 2) niniejszej SWZ, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu:a.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia szczególnych wymagańw tym zakresie. b. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, oile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. c.Sytuacji ekonomicznej i finansowejZamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. d.Zdolności technicznej lub zawodowejNa potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wtym zakresie Zamawiający wezwie do przedłożenia:wykazu usług wykonanych, a w przypadkuświadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane,oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niegonie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzająceich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
pełnomocnictwoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnieWykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzieleniezamówienia1) W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, współubiegającysię o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia.2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie zpełnomocnikiem.3) Warunki z art. 117 ust. 1 PZP określone przez Zamawiającego w Cz. III ust.1 pkt. 1.2. SWZ mogą spełniać łącznie (z tym zastrzeżeniem, że w odniesieniu do warunkuzdolności technicznej i zawodowej w części obejmującej doświadczenie Wykonawcy – jeżelizostał postawiony- co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia powinien samodzielnie legitymować się wymaganym doświadczeniem). Wprzypadku, w którym wymaganym doświadczeniem legitymuje się tylko jeden z Wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega do osobistegoWykonania przez tego Wykonawcę następujących kluczowych zadań:• Zamawiający nie stawiatakiego zastrzeżenia4) Żaden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleniezamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 PZP w zw. z częścią IIIpkt. 2.1 niniejszej SWZ ani art. 109 ust. 1 PZP w zakresie, w jakim wynika to z cz. III pkt. 2.2.niniejszej SWZ.5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których ofertazostanie wybrana, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązaniprzedstawić Zamawiającemu kopię umowy, zawierające w swojej treści uregulowaniewspółpracy tych Wykonawców na potrzeby niniejszego postępowania.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w przypadkach dopuszczonych przepisamipowszechnie obowiązującego prawa.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Elektronicznie - Petersona 22 Bydgoszcz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-26
2021-04-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa zestawów dydaktycznych do zajęć z fizjologii człowieka
- 20/PA/2025 Roboty budowlane w branży elektrycznej - drobne, naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- REMONT OGRODZENIA W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 10 W BYDGOSZCZY
- 33/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Chodkiewicza 75 w Bydgoszczy
- "Organizacja wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin"
- 21/PA/2025 Robót budowlane w branży sanitarnej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja oraz pogotowie techniczne w nieruchomościach zarządzanych przez ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.