Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00513905/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
- 2023/BZP 00524203/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631286829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cześnikowska 18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-330
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@mopr.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-400c7a2f-8abf-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042267/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Sprzątanie pomieszczeń w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513905
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.101.2023.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie (zwanego dalej: „MOPR”) w 2024 roku w pomieszczeniach biurowych MOPR, przy:
- ul. Cześnikowskiej 18;
- ul. Matejki 50 (parter, II piętro i III piętro);
- ul. Kościuszki 103.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zawarto we wzorze umowy na część I , który stanowi załączniki nr 9 do SWZ.
3) Szczegółowy wykaz powierzchni występujących w ww. budynkach wraz z ilością metrów kwadratowych zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy .
4) Szczegółowy zakres czynności wynikający z usług sprzątania oraz częstotliwość ich wykonywania, zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy.
2. Aspekt środowiskowy
Zamawiający wymaga, by zaoferowane środki czystości, jakie będą używane do realizacji zamówienia były bezpieczne dla roślin i zwierząt, dopuszczone do obrotu na terenie RP, posiadały certyfikat ekologiczny Eco-Label, Nordic Ecolabel, EcoLogo lub równoważny (z wyłączeniem środków do dezynfekcji oraz środków przeznaczonych do armatury, płytek ceramicznych i pomieszczeń WC).
3. Równoważność
Zamawiający w załączniku nr 3 do umowy stanowiącym „Wykaz środków czystości oraz środków higienicznych”, wskazał certyfikat Eco-Label, Nordic Ecolabel oraz EcoLogo dopuszczając jednocześnie rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” (z wyłączeniem środków do dezynfekcji oraz środków przeznaczonych do armatury, płytek ceramicznych i pomieszczeń WC).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 247593,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie (zwanego dalej: „MOPR”) w 2024 roku w pomieszczeniach biurowych MOPR, przy:
- os. Piastowskim 81;
- ul. Gronowej 22;
- ul. Opolskiej 58;
- ul. Sienkiewicza 22.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zawarto we wzorze umowy na część II, który stanowi odpowiednio załącznik nr 10 do SWZ.
3) Szczegółowy wykaz powierzchni występujących w ww. budynkach wraz z ilością metrów kwadratowych zawiera załącznik nr 1 do wzoru umowy.
4) Szczegółowy zakres czynności wynikający z usług sprzątania oraz częstotliwość ich wykonywania, zawiera załącznik nr 2 do wzoru umowy.
2. Aspekt środowiskowy
Zamawiający wymaga, by zaoferowane środki czystości, jakie będą używane do realizacji zamówienia były bezpieczne dla roślin i zwierząt, dopuszczone do obrotu na terenie RP, posiadały certyfikat ekologiczny Eco-Label, Nordic Ecolabel, EcoLogo lub równoważny (z wyłączeniem środków do dezynfekcji oraz środków przeznaczonych do armatury, płytek ceramicznych i pomieszczeń WC).
3. Równoważność
Zamawiający w załączniku nr 3 do umowy stanowiącym „Wykaz środków czystości oraz środków higienicznych”, wskazał certyfikat Eco-Label, Nordic Ecolabel oraz EcoLogo dopuszczając jednocześnie rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” (z wyłączeniem środków do dezynfekcji oraz środków przeznaczonych do armatury, płytek ceramicznych i pomieszczeń WC).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.5.) Wartość części: 239016,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248567,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283300,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248567,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółdzielnia "Dozó" w Gnieźnie
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Ochrony A-Z Sławomir Karczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7840041571
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 19a
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA "DOZÓR" W GNIEŹNIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA "DOZÓR" W GNIEŹNIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248567,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244569,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266718,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244569,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółdzielnia "Dozór" w Gnieźnie
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Ochrony A-Z Sławomir Karczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7840041571
7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 19a
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA "DOZÓR" W GNIEŹNIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA "DOZÓR" W GNIEŹNIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244569,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w siedzibie Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" im. A. Bączkowskiego przy ul. Limanowskiego 23 w Warszawie
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Usługa utrzymania czystości
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.