Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi utrzymania ruchu w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Promniku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W PROMNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292433971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętej Tekli 62
1.5.2.) Miejscowość: Promnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgo.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgo.kielce.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi utrzymania ruchu w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Promniku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fe0278f-7ddb-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 10.12.2021 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym na „Usługi utrzymania ruchu w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Promniku”, zamieszczając ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2021/BZP 00310470/01
W ww. postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-1147d02d-59be-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 322217,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac konserwacyjno-remontowych urządzeń technicznych (utrzymanie ruchu) w obiektach Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
w Promniku, według ustalonego na bieżąco harmonogramu, w ramach 2 etatów pracowniczych.
1) W ramach zlecenia Wykonawca będzie odpowiadał za:
a) sporządzanie, we współpracy z Koordynatorem harmonogramu zakresu wykonywanych prac na dany dzień/tydzień (w ramach posiadanych uprawnień) i realizację tych czynności, obejmujących:
• planowe i pozaplanowe przeglądy techniczne instalacji, urządzeń
• realizację bieżących napraw i prac remontowych
b) wykonanie innych zleconych przez Koordynatora zadań, także poza ustalonym harmonogramem,
c) analizę nieprawidłowości w funkcjonowaniu instalacji i urządzeń,
d) sporządzanie, we współpracy z Koordynatorem raportów z wykonanych w danym dniu zleconych prac,
e) w przypadku gdy obsługa techniczna zakładu obejmuje czynności wykraczające poza wymagane niniejszym zamówieniem uprawnienia/certyfikaty posiadane przez Wykonawcę, zobowiązany jest on do przygotowania technicznych opisów zaistniałych awarii, przeglądów, koniecznych napraw, nieprawidłowości w celu sporządzenia zlecenia firmie zewnętrznej (np. autoryzowanemu serwisowi maszyn, urządzeń i instalacji).
f) sporządzanie zapotrzebowań w celu zakupu środków technicznych, części zamiennych itp. koniecznych do wykonania czynności w ramach obsługi technicznej zakładu.
Wykonawca zapewni pracę 2 (dwóch) własnych pracowników, posiadających wymagane w OPZ uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia, zatrudnionych na umowę
o pracę.
Zamawiający wyznaczy ze swojej strony pracownika odpowiedzialnego za nadzór i koordynację prac pracowników Wykonawcy- dalej zwanego Koordynatorem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389664,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389664,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389664,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PresSto Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930281587
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389664,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRACE NAPRAWCZE I KONSERWATORSKIE OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i naprawy systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz agregatów wody lodowej / pompy ciepła zainstalowanych w obiektach WS SP ZOZ
- Konserwacja, obsługa serwisowa klatek schodowych, szybów windowych oraz kontrola tlenku węgla w garażach samochodowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych w dzielnicy Bielany.
- Skrócenie liny nośno-napędowej kolei linowej "Elka" na odcinku Wesołe Miasteczko - Planetarium
- Utrzymanie systemów tunelowych wraz z systemami budynków technicznych
- Świadczenie usług konserwacji i napraw oraz utrzymania w stanie stałej sprawności technicznej systemów monitoringu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.